Liljen Skrevet 10. november 2007 #3481 Skrevet 10. november 2007 Hei hei vennen Så fantastisk hun sov hele natten da :juhu: Herli Så snill hun er. Lykke til med barnedåp og besøk i helgen, ikke slit deg helt ut. store
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #3483 Skrevet 12. november 2007 Vi legger henne mellom 18:30 og 19:30, så vi får se hva det blir. Kanskje jeg kan overtale mannen til å bli med inn slik at vi får vist henne frem. Også kan han dra hjem og legge henne etterpå. Kjempeidè!!! Men har hun invitert oss til seg da??? Nei langt i fra, men dere må gjerne komme....men jeg tviler vel egentlig for at noen gidder å reise helt til meg for treff
kort innpå Skrevet 12. november 2007 #3484 Skrevet 12. november 2007 Kjempeidè!!! Nei langt i fra, men dere må gjerne komme....men jeg tviler vel egentlig for at noen gidder å reise helt til meg for treff Langt ??? :klø:
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #3485 Skrevet 12. november 2007 Langt ??? :klø: En del timer, ja...
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #3487 Skrevet 12. november 2007 Kommer ann på hvor jeg er det.... sant, men det er fortsatt et stykke igjen..
kort innpå Skrevet 12. november 2007 #3489 Skrevet 12. november 2007 sant, men det er fortsatt et stykke igjen.. Det er jo bare en ferjetur og en liten time kjøring unna jo. Ække langt det vel...
Annie Skrevet 12. november 2007 #3490 Skrevet 12. november 2007 Hvor har du vært i det siste KI?? Har savnet deg her!!
kort innpå Skrevet 12. november 2007 #3491 Skrevet 12. november 2007 Hvor har du vært i det siste KI?? Har savnet deg her!! Jobber i kjelleren, må prøve å bli ferdig til jul. Iallefall med det viktigste. Ellers synes jeg det er fint å være savnet.
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #3492 Skrevet 12. november 2007 Det er jo bare en ferjetur og en liten time kjøring unna jo. Ække langt det vel... Hvis dere skal besøke meg tar det nok tre'ish timer hver vei...men nok snakk om det her ute....
Annie Skrevet 12. november 2007 #3493 Skrevet 12. november 2007 Jobber i kjelleren, må prøve å bli ferdig til jul. Iallefall med det viktigste. Ellers synes jeg det er fint å være savnet.
Flying Skrevet 12. november 2007 #3494 Skrevet 12. november 2007 Så utrolig godt at hun sov hele natta da! Satser på at det blir den nye rutinen da. Håper det gikk veldig bra i går og at dere hadde en fin dag!
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #3496 Skrevet 12. november 2007 Har det gått bra med dåp, gjester og det hele?
Annie Skrevet 12. november 2007 #3497 Skrevet 12. november 2007 Innom og hilser på, og venter på referat
Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3498 Skrevet 12. november 2007 God helg og lykke til!!!! Takk for det Lykke til med dåpen og alt besøket. Takk for det Jeg kommer meg ikke inn på spacet ditt jeg.. Noe jeg ikke skjønner??? Men alle som står på messengerlista skal kunne komme inn på spacet, det har jeg iallefall krysset av for :klø: God helg og lykke til med dåpen Takk for det Hei hei vennen Så fantastisk hun sov hele natten da :juhu: Herli Så snill hun er. Lykke til med barnedåp og besøk i helgen, ikke slit deg helt ut. store Takk for det, er ikke helt utslitt nei Lykke til med barnedåpen Takk for det
Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3499 Skrevet 12. november 2007 Kjempeidè!!! Nei langt i fra, men dere må gjerne komme....men jeg tviler vel egentlig for at noen gidder å reise helt til meg for treff Kjører jo forbi noen ganger i året på vei til Sørlandet Så utrolig godt at hun sov hele natta da! Satser på at det blir den nye rutinen da. Håper det gikk veldig bra i går og at dere hadde en fin dag! Ikke helt den samme soverutinen i helgen gitt, men får håpe det går seg til igjen Håper dere hadde en fin dag igår Det hadde vi Har det gått bra med dåp, gjester og det hele? Yepp, referat kommer nedenfor. Innom og hilser på, og venter på referat Kommer straks!
Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3500 Skrevet 12. november 2007 (endret) Har faktisk hatt en strålende helg, og dåpsdag Fredag var stille og rolig med mamma, pappa og brodern med fam. på middag. Vi gikk samtidig igjennom hva vi måtte handle på lørdag. Lørdag var heller ikke noe stress Fikk handlet det vi skulle, forberedt det av mat og annet vi kunne på kvelden også koste vi oss med pizza på kvelden. Siden svigers + mannens bror + niese også var kommet, så gadd jeg ikke lage mat selv gitt. På kvelden satte vi frem tallerkener, glass, bestikk og sånnt som skulle på bordene, samt skåler og fat som resten av maten skulle på. Jeg måtte gjøre ferdig så mye som mulig, for hvis ikke så hadde jeg nok ikke sovet noe særlig på natta. Søndag startet i 07:30-tia for da våknet lille snupp. Vi spiste frokost og gjorde klart resten før vi dro i kirka. Lille snupp hadde sovet kun 45 min før vi dro litt over kl 12, og hadde ett skikkelig skrike-/raserianfall mens vi kledde på henne før vi dro. Hun skrek så høyt at jeg burde nok ha hatt på hørselvern Hun roet seg når hun kom i bilstolen, og etter at vi hadde fått på henne dåprskjolen og satt oss ned i kirken, så sovnet hun i armene på mamma Og der sov hun nesten hele gudstjenesten gitt! Hun var rolig også under selve dåpen, og sutret bare litt helt på slutten. Var det snilleste dåpsbarnet ja Når vi kom hjem så satt vi igang med å sette frem mat. Jeg matet lille snupp før vi spiste, og prøvde å få henne til å sove, men det ville hun ikke, så vi satte henne i vippestolen. Vi har en sånn vippestol. Og jammen meg greide hun å ta tak den røde greia nederst på den hitterste figuren helt av seg selv!! Jeg hørte at det kom musikk derfra, men trodde at det var en av de andre ungene som gjorde det, men så var det lille snupp :-D Det var utrolig gøy, og hun gjorde det mer enn en gang også Så nå fremover blir det morsomt når hun klarer å ta tak i ting. Alt gikk fint med spisinga av koldtbordet, og maten var god, men folket var da så småspiste. Så vi har endel mat igjen da, men fikk heldigvis sendt med svigers endel. Kaffe og kaker hadde vi etterpå, og der er det også masse igjen, så mannen får ta med litt til sin jobb, også får jeg reise ut med resten til min jobb. Hun fikk masse fine gaver også, bl.a sånn rør for å ha dåpsattesten i, to smykker, ett armbånd, plakett, to sett med "min første hårlokk og tann", penger og barnebestikk. Så alt i alt har det vært en fin helg, og jeg har heller ikke vært sur og grinete, for alt har gått som planlagt Endret 12. november 2007 av Impala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå