Impala Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3461 Skrevet 8. november 2007 Idag har jeg vært effektiv! Har lagt sammen to masse klær, ryddet, vasket kjøkkenbenk inkludert det som stod oppå, byttet sengetøy, tørket støv og vasket bad og lagd middag. Føler ikke at jeg har hatt noe særlig pause idag, så det har jeg bevilget meg nå. Siden jeg har gjort så mye idag, så er det ikke noe å gjøre i morgen, da skal jeg bare ut og handle litt mat. I 15-tia kommer mamma, pappa og brodern med familie. De skal ikke bo her, men de skal låne begge bilene våre samt spise middag her. De gleder seg masse til å se lille snupp igjen, og det skjønner jeg godt
Annie Skrevet 8. november 2007 #3462 Skrevet 8. november 2007 Hvordan får jeg det på kontaktkortet da mon tro. Får spørre noen som har det kanskje. Linken ligger inne på kontaktkortet ditt
Impala Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3463 Skrevet 8. november 2007 Linken ligger inne på kontaktkortet ditt Men da er det jo ikke noe problem
Impala Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3464 Skrevet 8. november 2007 Da skal jeg straks gå og legge meg, sov dårlig i natt også Får se om jeg rekker innom en tur i morgen, ellers er jeg redd for at jeg ikke har tid til å innom før kanskje på mandag...
loffen Skrevet 8. november 2007 #3466 Skrevet 8. november 2007 Natta! Her er forøvrig ikke seks-åringen i seng engang..
Annie Skrevet 8. november 2007 #3467 Skrevet 8. november 2007 God natt Impala! Ikke slit deg ut i helgen. Lykke til med dåpen og alle gjestene. Håper alle oppfører seg eksemplarisk så går dette som en lek
Flying Skrevet 8. november 2007 #3469 Skrevet 8. november 2007 Så godt at du har fått unna så mye i dag da! Greit å ha en dag til bare dilling og ordning.. Kanskje det gjør at du får sove litt bedre i natt også! Du må ha en fin dag i morgen og kose deg med besøket! Så må dere ha lykke til i helgen, hvis en av oss ikke er innom igjen.
angelou Skrevet 8. november 2007 #3470 Skrevet 8. november 2007 Masse lykke til med dåp på søndag - håper dere får en strålende dag
Impala Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3473 Skrevet 9. november 2007 Natta! Her er forøvrig ikke seks-åringen i seng engang.. Ikke det God natt Impala! Ikke slit deg ut i helgen. Lykke til med dåpen og alle gjestene. Håper alle oppfører seg eksemplarisk så går dette som en lek Håper også gjestene er greie, og tror nok det skal gå bra. Får ta meg sammen og skjerpe meg, har en liten tendens til å bli sur og snerpete hvis ikke ting går som jeg har tenkt Ja..glemte.. Lykke til med dåpen! Takk for det Så godt at du har fått unna så mye i dag da! Greit å ha en dag til bare dilling og ordning.. Kanskje det gjør at du får sove litt bedre i natt også! Du må ha en fin dag i morgen og kose deg med besøket! Så må dere ha lykke til i helgen, hvis en av oss ikke er innom igjen. Deilig dag idag, ikke noe stress. Det liker jeg Masse lykke til med dåp på søndag - håper dere får en strålende dag Takk for det Lykke til med dåpen i helgen! Takk for det Lykke til med dåpen! Takk for det
Impala Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3474 Skrevet 9. november 2007 FØRSTE HELE NATT UTEN MATING :juhu: Herregud, hun sov fra 18:30 til 07:00!!! Var våken litt i 02:30-tia, og smattet litt og spiste på hendene sine, men sutra og klaget ikke, så da fikk hun ligge. Og jammen meg sovnet hun igjen Har bestemt meg for å ikke ta henne opp og gi henne mat før hun sutrer. Måtte pumpe meg i det momanget hun var våken da, og ene puppen på morgenen i dag. MEn det gjør jeg med glede I tillegg så har jeg også sovet godt i natt, så nå har jeg ingenting å klage over Nå tipper jeg besøket nordfra sittet på flyet, og regner med å hente de i Lillestrøm i 15-tia. Gleder meg :juhu:
Impala Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3475 Skrevet 9. november 2007 Da er jeg helt oppdatert her inne Flyet lander om få minutter, så må begynne å tenke på å vekke lille snupp etterhvert slik at hun får mat og stell før vi drar og henter besøket. De er så mange at vi må bruke begge bilene våre. Har fått vasket dåprskjolen også, så den henger ute og drypptørker etter "ordre" fra svigermor. Tror vi har kontroll på det meste nå. Gjenstår litt shopping i mrgen da, men det får mannen min og pappa fikse, mens vi damene er hjemme og ser hva vi får gjort her. Jeg skal bl.a bake en Oreokake, og det tar jo litt tid, men er ikke vanskelig. Regner ikke med at jeg får tid til å stikke innom før mandag eller tirsdag nå siden vi har besøk helt til mandag, så derfor ønsker jeg alle som titter innom en strålende helg
smile Skrevet 9. november 2007 #3478 Skrevet 9. november 2007 Jeg kommer meg ikke inn på spacet ditt jeg.. Noe jeg ikke skjønner???
Annie Skrevet 9. november 2007 #3479 Skrevet 9. november 2007 Det kan hende hun må gi deg tillatelse inne på spacet sitt smile. Er ikke bestandig det holder å legge til adressen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå