Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå koser jeg meg virkelig med å være mamma. Er nok over den mest slitsomme perioden nå håper jeg.

Håper du tar med deg henne på treffet om et par uker.... :sjenert: Vi KG-tantene må se vet du :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, nå fikk jeg også lyst til å se. Alle skryter jo stadig av hvor fantastisk vakker hun er! *nysgjerrig*

Og du er heldig ja, som har en så snill baby.

Håper min blir likedan! ;)

Skrevet (endret)
:goodbye:

Må gå og lage middag og sånn, og logge meg på bokklubben. :fnise:

See you later then :fnise:

Hei hei, vennen :)

Ja, herreminhatt så heldig dere er :rødme: Gleder meg såå til å se henne :juhu:

Håper du får en super ettermiddag.

Store :klemmer:

Hadde ikke trodd vi skulle få så snill baby nei :)

Håper du tar med deg henne på treffet om et par uker.... :sjenert: Vi KG-tantene må se vet du :ler:

Må prøve det da vettu, litt avhengig av når tid på døgnet vi skal treffes da.

Åh, nå fikk jeg også lyst til å se. Alle skryter jo stadig av hvor fantastisk vakker hun er! *nysgjerrig*

Og du er heldig ja, som har en så snill baby.

Håper min blir likedan! ;)

Jeg håpte også at hun skulle være snill, og det funka for vår del :)

Skjønner godt at du også vil se ja, sender deg PM jeg :)

Endret av Impala
Skrevet

Middagen er fortært, lille snupp var i seng 18:30, og jeg ahr fått ryddet vekk endel av det jeg skulle :)

Så da har jeg litt tid til overs som jeg tenkte å tilbringe her inne :)

Skrevet

Der dukka det opp en PM, jo! :hoppe:

*inn og legge til Impala på MSN-lista*

Skrevet
Der dukka det opp en PM, jo! :hoppe:

*inn og legge til Impala på MSN-lista*

Har akseptert også :)

Så da får du se om du finner det, er vist ikke så lett bestandig :forvirret:

Pling på hvis du ikke finner det da!

Skrevet

Fant det! Og alle har helt rett; hun er jo nydelig! :rødme:

Gleder meg enda mer til april etter å ha sett på bildene av henne.

Og navnet var også kjempefint! Niesa mi heter nemlig det samme. ;)

Skrevet
Fant det! Og alle har helt rett; hun er jo nydelig! :rødme:

Gleder meg enda mer til april etter å ha sett på bildene av henne.

Og navnet var også kjempefint! Niesa mi heter nemlig det samme. ;)

Ja, det er bare å glede seg :)

Klart vi syns navnet er fint, også er det ikke ett sånn poppis-navn.

Fikk du opp link til spacet på kontaktkortet mitt eller??

Bare lurer på om det funker nå skjønner du.

Skrevet

Jeg måtte klikke meg innpå deg, som om jeg skulle starte en samtale med deg. Deretter trykket jeg på pilen under bildet av snuppa di, og valgte "vis profil." Da kom alt opp. :)

Skrevet (endret)
Jeg måtte klikke meg innpå deg, som om jeg skulle starte en samtale med deg. Deretter trykket jeg på pilen under bildet av snuppa di, og valgte "vis profil." Da kom alt opp. :)

Ok. Ser at det er noens kontaktkort som har samme utseende som spacene deres, og bare lurte på om det gjorde det hos meg. Men siden du fant det så spiller det jo egentlig ingen rolle :)

Endret av Impala
Skrevet

Da skal gå og ta meg en dusj, også må jeg finne meg noe kveldsmat også tror jeg :)

Skrevet

Slet litt med å finne spacet ditt i starten jeg og, men da jeg fant det så lagret jeg det på favoritter. Jammen på tide at jeg tar en titt igjen snart kanskje!

Skrevet

Har vært inne igjen nå. Hun er kjempesøt! Skikkelig god baby. Godt å høre at du koser deg som mamma også. Det er jo den beste oppgaven man har tatt på seg :)

Ha en fin lille-lørdag og en god uke videre. :klemmer:

Skrevet

Så utrolig heldige dere har vært altså! Det høres ut som en drøm. Jeg vil også ha det sånn.. Kjenner at hver gang jeg er inne her hos deg så blir det mer og mer virkelig at det også skal gjelde meg snart.. Du gjør at jeg gleder meg ekstra mye! :klemmer:

Skrevet

Åååå ja, det hadde vært veldig koselig!

(Dersom hun er avhengig av leggetid og sånn får vi heller bare ta treffet hjemme hos deg :fnise:....jaja, jeg vet, jeg skal slutte og invitere alle til å besøke alle andre enn meg selv :sjenert: )

Skrevet
Hun ligger mye på golvet ja. Enten under babygymmen, eller bare på ett teppe. Når hun bare ligger på ett teppe så sitter jeg ofte over henne og "prater" med henne. Det syns hun er kjempegøy :)

Når mannen min kommer hjem så er hun stort sett i armene hans til hun legger seg :fnise:

Da gjør ikke du så mye mere hokus pokus enn meg :). Trollet bruker å sitte litt i vippestolen hos oss, når han er lei alt annet. Lurte litt her om dagen hva andre bruker å gjøre, og om det jeg gjør er nok/rett, derfor jeg spurte :).

:klem:

Skrevet
Slet litt med å finne spacet ditt i starten jeg og, men da jeg fant det så lagret jeg det på favoritter. Jammen på tide at jeg tar en titt igjen snart kanskje!

Hvordan får jeg det på kontaktkortet da mon tro. Får spørre noen som har det kanskje.

Har vært inne igjen nå. Hun er kjempesøt! Skikkelig god baby. Godt å høre at du koser deg som mamma også. Det er jo den beste oppgaven man har tatt på seg :)

Ha en fin lille-lørdag og en god uke videre. :klemmer:

Takk for det :)

Så utrolig heldige dere har vært altså! Det høres ut som en drøm. Jeg vil også ha det sånn.. Kjenner at hver gang jeg er inne her hos deg så blir det mer og mer virkelig at det også skal gjelde meg snart.. Du gjør at jeg gleder meg ekstra mye! :klemmer:

Næh, så koselig sagt av deg da :klemmer:

*oppdatert*

Var vel ikke så stor jobb her som i andre dagbøker :fnise:

Åååå ja, det hadde vært veldig koselig!

(Dersom hun er avhengig av leggetid og sånn får vi heller bare ta treffet hjemme hos deg :fnise:....jaja, jeg vet, jeg skal slutte og invitere alle til å besøke alle andre enn meg selv :sjenert: )

Vi legger henne mellom 18:30 og 19:30, så vi får se hva det blir. Kanskje jeg kan overtale mannen til å bli med inn slik at vi får vist henne frem. Også kan han dra hjem og legge henne etterpå.

:hoho:

BN fornekter seg ikke!! :ler:

Men har hun invitert oss til seg da???

Da gjør ikke du så mye mere hokus pokus enn meg :). Trollet bruker å sitte litt i vippestolen hos oss, når han er lei alt annet. Lurte litt her om dagen hva andre bruker å gjøre, og om det jeg gjør er nok/rett, derfor jeg spurte :).

:klem:

Ja jeg glemte vippestolen. Hun sitter også litt der innimellom.

Jeg syns også det er vanskelig å vite om man gjør nok/rett, men prøver å passe på å "prate"/leke med henne flere ganger om dagen slik at hun ikke bare skal aktivisere seg selv med f.eks babygymmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...