Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner så kjempe godt hva du sier om barnedåpen altså! Jeg er super sosial og trives med å ha masse folk rundt meg, men jeg liker ikke å være vertinne når det blir snakk om sånne "formelle" ting. Vorespiel osv er jeg derimot kjempe god på.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner så kjempe godt hva du sier om barnedåpen altså! Jeg er super sosial og trives med å ha masse folk rundt meg, men jeg liker ikke å være vertinne når det blir snakk om sånne "formelle" ting. Vorespiel osv er jeg derimot kjempe god på.. :ler:

Tror vi er ganske like der vi ja. Liker heller ikke å være vertinne for så mange, men kan godt være sammen med masse folk uten at det er noe problem :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle spørre hva dere gjør når snuppa di er våken så lenge på dagen. Ligger hun mye på gulvet? underholder dere henne mye? hva gjør dere?

:klem:

Skrevet

Så flink lille snupp er da :) Hvordan tror du hun vil reagere på alle de menneskene i dåpen da? Kanskje du kan bruke henne som et lite "skjold" for deg selv :fnise:

Men hvordan skal de få plass til så mange i en bobil? :klø:

Skrevet
Tenkte jeg skulle spørre hva dere gjør når snuppa di er våken så lenge på dagen. Ligger hun mye på gulvet? underholder dere henne mye? hva gjør dere?

:klem:

Hun ligger mye på golvet ja. Enten under babygymmen, eller bare på ett teppe. Når hun bare ligger på ett teppe så sitter jeg ofte over henne og "prater" med henne. Det syns hun er kjempegøy :)

Når mannen min kommer hjem så er hun stort sett i armene hans til hun legger seg :fnise:

Så flink lille snupp er da :) Hvordan tror du hun vil reagere på alle de menneskene i dåpen da? Kanskje du kan bruke henne som et lite "skjold" for deg selv :fnise:

Men hvordan skal de få plass til så mange i en bobil? :klø:

Er veldig spent på hvordan hun vil reagere ja. Tror det kommer til å bli litt stress for henne siden kirken er når hun pleier å sove. Men håper det skal gå greit.

Ikke noe problem å få plass til 5 stykker i en bobil, det er senger både over førerhuset og nede.

Skrevet (endret)

Og i natt sov hun fra 19:30-05:00!! I natt har faktisk jeg også sovet endel, så trenger ingen lur på sofaen idag :)

Har vært en tur på shopping. Det startet med hylskriking fordi hun var fryktelig trøtt. Fikk litt pupp og roet seg da heldigvis, men sov ikke så mye. Hun har akkurat fått mat nå, og jeg har lagt henne ut i vogna, og der sovna hun med en gang, så hun var nok trøtt.

Jeg kjøpte meg superundertøy til 49 kr per del, smekker og en leke til lille snupp, ammeinnlegg, en 3 liter med vin og mer mat til helgen.

Nå skal jeg ta en liten runde her inne før jeg skal henge opp en klesvask og rydde vekk noen blader.

Endret av Impala
Skrevet
Så snill hun er :rødme:

Ja herregud. Tror nesten ikke det går an å ha snillere unge jeg :rødme:

Skrevet

Jeg har en sånn jeg og! Snill unge :fnise: Mamma passet henne her om dagen og hun trodde ikke det gikk an altså... En engel tvers igjennom :love:

Skrevet
Jeg har en sånn jeg og! Snill unge :fnise: Mamma passet henne her om dagen og hun trodde ikke det gikk an altså... En engel tvers igjennom :love:

Guri meg så heldige vi er :love:

Skrevet
:rødme:

Nå koser jeg meg virkelig med å være mamma. Er nok over den mest slitsomme perioden nå håper jeg.

Skrevet

*mimrer*

Det høres såå koselig ut. :klemmer:

Skrevet
*mimrer*

Det høres såå koselig ut. :klemmer:

Ja, nå er det det. Men det har vært slitsomt også da, men det glemmer jeg sikkert fort nå når alt går så bra :rødme:

Skrevet
Jeg følger etter deg i dag! :hoho:

Eller kanskje det er jeg som følger etter deg :lur:

Og det blir bare bedre :love:

Det kan jeg tenke meg ja :)

Skrevet

Nei, nå må jeg begynne å virke her.

Må fyre opp igjen, og henge opp den vasken. Også våkner vel lille snupp snart, hvis ikke får jeg vekke henne tror jeg slik at hun sovner til ca samme tid i kveld også. Også må jeg vel begynne å tenke på middagen iallefall, den trenger ikke være ferdig før ca 17:30 da.

Rakk desverre ikke innom alle, men lover å komme innom senere en gang.

Skrevet

:goodbye:

Må gå og lage middag og sånn, og logge meg på bokklubben. :fnise:

Skrevet

Hei hei, vennen :)

Ja, herreminhatt så heldig dere er :rødme: Gleder meg såå til å se henne :juhu:

Håper du får en super ettermiddag.

Store :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...