Impala Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3401 Skrevet 5. november 2007 Ny uke, nye muligheter Har fortsatt ryddingen her hjemme idag. Må jo fylle opp de hyllene vi har satt opp nede i kjelleren også Det er jo barnedåp til helgen, og siden vi blir 22 stykker, så er det endel ting som må ryddes vekk. Merker at jeg begynner å grue meg litt, er ikke så veldig glad i å ha mitt eget hus fullt av folk, og dette blir nok i overkant tipper jeg. Mannen kjenner meg så godt at han sa forrige dagen at : "Du kommer til å være i dårlig humør på søndag". Får bare håpe at jeg klarer å ta meg sammen slik at han ikke får rett Har jo sagt til alle at det er uaktuelt med overnattingsgjester. Svigers tar med campingbilen og sover utenfor her, og det er greit. Men, så kommer min manns bror og to barn, og de skal også sove der ute!! Og da blir jo det nesten det samme som om de hadde sovet her inne Ser for meg det totale kaos her når vi skal dekke bord og gjøre oss kalre Heldigvis er ikke kirken før kl 13 da...
Impala Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3402 Skrevet 5. november 2007 Måtte fjerne noen bilder fra spacet da, fikk mail om at det var bilder som involverer nakenhet (visning av kjønnsorganer) Håper jeg fikk fjernet de som er støtende da.
Flying Skrevet 5. november 2007 #3403 Skrevet 5. november 2007 DU TULLER?!?! Hvem i alle dager kan reagere på det da.. Herregud sier jeg.. Synes det er skummelt at folk i det hele tatt reagerer på slike ting. En liten baby liksom. Hadde det vært DINE eller mannens kjønnsorganer så hadde det vært litt annerledes..
Annie Skrevet 5. november 2007 #3404 Skrevet 5. november 2007 Syns det var bra at du fikk beskjed jeg. Det er så mange gale pedofile der ute, og da er det best å ha "påkledde" bilder av barna på nett. Jeg tør ikke legge ut noe som har med nakne barn på nettet. Uansett hvor små de er. (må gå igjennom og se for sikkerhets skyld)
Flying Skrevet 5. november 2007 #3405 Skrevet 5. november 2007 Ærlig talt! Blir provosert av hele dritten jeg! Greit nok å bruke sunn fornuft. Det er en selvfølge. Men man må da ikke overdrive. Hva er mer naturlig enn nakne barn. Pedofile og syke mennesker skal ikke få påvirke alt for mye.
Flying Skrevet 5. november 2007 #3406 Skrevet 5. november 2007 Det må sies at jeg for min egen del aldri eller skjelden legger ut private bilder på nett. Det gjelder både facebook og spacet.. Men det er ikke fordi "skumle" folk har fått meg til å tenke slik. Det går heller på at jeg ikke ønsker at folk jeg ikke ser på som mine nærmeste skal ha muligehet til å følge med meg privat, uten at jeg har kontroll på det.. Jaja.. Hehe.. Vet ikke hvorfor jeg ble så opphengt i dette egentlig.. Håper dere har en fin kveld.
Annie Skrevet 5. november 2007 #3407 Skrevet 5. november 2007 Men dessverre gjør de det. Og internett et et mektig forum. Jeg vil ikke ha mine barn nakne på nettet..
Flying Skrevet 5. november 2007 #3408 Skrevet 5. november 2007 Jeg oppfordrer ikke til å legge bilder av nakne barn på nettet. Som jeg skrev over hadde jeg ikke gjort det selv. Men det går på andre ting. Syke folk vil det være over alt.
Jerle Skrevet 5. november 2007 #3409 Skrevet 5. november 2007 Måtte fjerne noen bilder fra spacet da, fikk mail om at det var bilder som involverer nakenhet (visning av kjønnsorganer) Håper jeg fikk fjernet de som er støtende da. Det er jo forsåvidt bra, men jeg hadde blitt rimelig sjokkert om jeg fikk en slik mail. Tror jeg må sjekke spacet mitt og Facebook jeg... Tror ikke jeg har noe slikt liggende ute, men jeg vet jo ikke. Så takk for tips. Jeg er akkurat slik som deg når det gjelder dåper ol. Håper du får en flott dag allikevel. Det fikk vi!!
Liljen Skrevet 5. november 2007 #3410 Skrevet 5. november 2007 Hei hei vennen Håper ikke du sliter deg helt ut til helgen nå.. Passe på deg selv vett du. Ang. mailen, så syns jeg kanskje det var litt drøyt, hvem kunne komme på at det kunne være støtende da.. Hadde ikke jeg kommet på. men men.. store store store
Multi Skrevet 6. november 2007 #3411 Skrevet 6. november 2007 Det er jo kanskje greit å være litt forsiktig, men likevel. For en mail.
angelou Skrevet 6. november 2007 #3413 Skrevet 6. november 2007 Tror kanskje jeg hadde vært mer bevisst på å legge ut bilder av barn som har kommet i en viss alder, men, men. Det er jo en god regel å tenke seg om to ganger før man legger ut noe, man vet aldri hvem som lusker rundt på nettet. Selv kommer jeg ikke til å legge ut noe på Facebook, men spacet mitt er det bare messenger - kontaktene mine som har tilgang til, så noe kommer jeg nok til å legge ut der. Skjønner godt hva du mener med dåp og stress, kjenner meg litt igjen..... Ha en fin dag
Impala Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3417 Skrevet 6. november 2007 DU TULLER?!?! Hvem i alle dager kan reagere på det da.. Herregud sier jeg.. Synes det er skummelt at folk i det hele tatt reagerer på slike ting. En liten baby liksom. Hadde det vært DINE eller mannens kjønnsorganer så hadde det vært litt annerledes.. Ja, ikke sant Syns det var bra at du fikk beskjed jeg. Det er så mange gale pedofile der ute, og da er det best å ha "påkledde" bilder av barna på nett. Jeg tør ikke legge ut noe som har med nakne barn på nettet. Uansett hvor små de er. (må gå igjennom og se for sikkerhets skyld) Jeg tenkte jo overhodet ikke på at hun var nakenjeg da. Hadde vært anderledes hvsi hun hadde vært 2 år f.eks. Ærlig talt! Blir provosert av hele dritten jeg! Greit nok å bruke sunn fornuft. Det er en selvfølge. Men man må da ikke overdrive. Hva er mer naturlig enn nakne barn. Pedofile og syke mennesker skal ikke få påvirke alt for mye. Det er jeg enig i, men jeg vil ihvertfall ikke at pedofile skal "bruke" mitt barn, så da fjerner jeg heller de bildene. Det må sies at jeg for min egen del aldri eller skjelden legger ut private bilder på nett. Det gjelder både facebook og spacet.. Men det er ikke fordi "skumle" folk har fått meg til å tenke slik. Det går heller på at jeg ikke ønsker at folk jeg ikke ser på som mine nærmeste skal ha muligehet til å følge med meg privat, uten at jeg har kontroll på det.. Jaja.. Hehe.. Vet ikke hvorfor jeg ble så opphengt i dette egentlig.. Håper dere har en fin kveld. Hver og en må gjøre det som føles riktig for en Men dessverre gjør de det. Og internett et et mektig forum. Jeg vil ikke ha mine barn nakne på nettet.. Helt enig.
Impala Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3418 Skrevet 6. november 2007 Jeg oppfordrer ikke til å legge bilder av nakne barn på nettet. Som jeg skrev over hadde jeg ikke gjort det selv. Men det går på andre ting. Syke folk vil det være over alt. De syke folka blir man nok aldri kvitt Det er jo forsåvidt bra, men jeg hadde blitt rimelig sjokkert om jeg fikk en slik mail. Tror jeg må sjekke spacet mitt og Facebook jeg... Tror ikke jeg har noe slikt liggende ute, men jeg vet jo ikke. Så takk for tips. Jeg er akkurat slik som deg når det gjelder dåper ol. Håper du får en flott dag allikevel. Det fikk vi!! Håper og tror at vi skal få en fin dåpsdag ja Hei hei vennen Håper ikke du sliter deg helt ut til helgen nå.. Passe på deg selv vett du. Ang. mailen, så syns jeg kanskje det var litt drøyt, hvem kunne komme på at det kunne være støtende da.. Hadde ikke jeg kommet på. men men.. store store store Takk for det Det er jo kanskje greit å være litt forsiktig, men likevel. For en mail. Ja, jeg ble litt overrasket kan man si.
Impala Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3419 Skrevet 6. november 2007 Gudd møuning! God kveld Tror kanskje jeg hadde vært mer bevisst på å legge ut bilder av barn som har kommet i en viss alder, men, men. Det er jo en god regel å tenke seg om to ganger før man legger ut noe, man vet aldri hvem som lusker rundt på nettet. Selv kommer jeg ikke til å legge ut noe på Facebook, men spacet mitt er det bare messenger - kontaktene mine som har tilgang til, så noe kommer jeg nok til å legge ut der. Skjønner godt hva du mener med dåp og stress, kjenner meg litt igjen..... Ha en fin dag Det er bare messenger-kontaktene mine også som har tilgang til spacet, men en hacker kan kanskje komme seg inn likevel :klø: Innom med stor mandags- Mandag Tirsdag selvsagt Går i surr nå ja.. Må ikke skremmme meg sånn. Riktignok er jeg litt i ammetåke, men har kontroll på hvilken dag det er for det Innom med en TIRSDAGS Takk for det
Impala Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3420 Skrevet 6. november 2007 Bare innom som aller kjappest for å skryte av lille snupp I natt sov hun fra 19-06 Hun var litt våken når vi la oss i 22:30-tia, også var hun ganske våken litt før kl 03. Da var jeg sikker på at hun skulle ha mat, men jammen meg sovna hun igjen! Hadde bare jeg også gjort det Jeg ble jo liggende å vente på at hun skulle ha mat, og litt før kl 04:30 måtte jeg ned å pumpe for da var begge puppisa kjempesprengte Håper det kan bli en vane :rødme: Har vært hos jordmor i dag og snakket om fødselen, og det var greit for da fikk jeg på plassett par ting jeg lurte på. Veide lille snupp samtidig, og nå veier hun 6260 gram (10 uker idag). Var på dåpssamtale tidliger i kveld, og det var jo greit. Er tilsammen 5 dåpsbarn, og lille snupp skal døpes som nr. 4. Er en liten kirke, så den blir smekkfull, men det blir sikkert greit. Nå snakket jeg akkurat med svigermor på telefon, for hun skal ha med endel ting som vi ikke har nok av. Glemte å spørre henne hvordan jeg skulle gjøre det med dåprkjolen da (vasking og sånn). Den er vist over 100 år gammel, så jeg vil absolutt ikke ødelegge den. Får ringe henne i morgen og spørre, for hun ser også Bonderomantikk. I morgen skal jeg en tur på shopping. Ikke noe svære greier, men lys til dåpen bl.a.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå