Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille snupp 2 måneder allerede :overrasket:

I denne farten sitter jeg snart med en liten klump i armene selv...

Kos dere og nyt tiden sammen :klem:

Skrevet
Legger du ut flere bilder snart? ;)

:klemmer:

Jada, det kommer etterhvert ;)

Skjønner godt du ikke rekker å oppdatere deg på alt jeg - nå har jeg permisjon og går hjemme hele dagen og jeg sliter nesten selv :fnise:

Ha en fin dag med lille snupp, som begynner å bli ganske stor sikkert :klemmer:

Lille snupp ha vokst masse ja.

Håper dere har en fin dag i dag :klemmer:

Det har vi hatt :)

Lille snupp 2 måneder allerede :overrasket:

I denne farten sitter jeg snart med en liten klump i armene selv...

Kos dere og nyt tiden sammen :klem:

Ja, det kommer til å gå kjempefort til du selv har en liten en i armene nå ja.

Skrevet

Lille snupp våknet 06:45 idag. Ga henne mat, og prøvde å legge henne igjen, men det var nyttesløst :fnise:

Eneste hun har sovet på dagen idag var 4 timer fra kl 11-15, så vi la henne for 15 min siden, og da var hun kjempetrøtt.

Idag har jeg "ryddet" i kokebøkene som har stått på kjøkkenbenken og i kjøkkenskapet (har noen hyllemeter kan man si :fnise: ). Skal ikke ha noen på kjøkkenbenken lengre, så må sile ut hvilke jeg skal ha på kjøkkenet, resten skal jeg sette i kjelleren i de hyllene vi skal på Ikea og kjøpe på fredag ;)

Målte lille snupp idag da, og fant ut at hun var ca 58 cm, det vil jo si + 11 cm fra fødselen, så at hun har vokst er det ingen tvil om :)

Skrevet
Idag har jeg "ryddet" i kokebøkene som har stått på kjøkkenbenken og i kjøkkenskapet (har noen hyllemeter kan man si :fnise: ). Skal ikke ha noen på kjøkkenbenken lengre, så må sile ut hvilke jeg skal ha på kjøkkenet, resten skal jeg sette i kjelleren i de hyllene vi skal på Ikea og kjøpe på fredag ;)

:ler: Jeg har aldri sett så mangen kokebøker på en gang faktisk!! Det blir nok kjempebra, vennen!! :)

skal si lille snupp har vokst :) Stor jente snart. Allerede 2 mnd siden, gosh som tiden går.

Ha en flott kveld, vennen.

store :klemmer:

Skrevet

Inmgen tvil om at hun får i seg nok mat i allefall :)

Hvordan går det med sittende amming nå? Får dere det til?

Skrevet

Det er godt det er flere med mange kokebøker. Folk lurer litt når de kommer hit og...

Så mye knøttet har vokst. De forandrer seg fort fra å være små bylter til å bli "lange slamper". Men like gode er de hele tiden. Syns forresten det har gått veldig fort her og - er da ikke to måneder siden du var på sykehuset?

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor mange kokebøker snakker vi om?

Skrevet

Det lurer jammen meg jeg på også Multi... :ler:

Skrevet

Må innrømme jeg ble litt nyskjerrig jeg også...og forresten Impala...tipper du finner et hemmelig sted om du leter..... ;)

Skrevet (endret)
:ler: Jeg har aldri sett så mangen kokebøker på en gang faktisk!! Det blir nok kjempebra, vennen!! :)

skal si lille snupp har vokst :) Stor jente snart. Allerede 2 mnd siden, gosh som tiden går.

Ha en flott kveld, vennen.

store :klemmer:

Takk for det :)

Inmgen tvil om at hun får i seg nok mat i allefall :)

Hvordan går det med sittende amming nå? Får dere det til?

Næh, vet ikke helt om vi fikser det helt, prøver ikke så ofte siden liggende funker så bra :sjenert:

Men det vil ikke hindre meg fra å dra steder nå uansett. Går det så går det!

Høres ut som dere koser dere. :)

Det gjør vi :)

Det er godt det er flere med mange kokebøker. Folk lurer litt når de kommer hit og...

Så mye knøttet har vokst. De forandrer seg fort fra å være små bylter til å bli "lange slamper". Men like gode er de hele tiden. Syns forresten det har gått veldig fort her og - er da ikke to måneder siden du var på sykehuset?

Så det når jeg hadde besøk av hun venninna med en gutt på 7 måneder at de skal bli ganske mye større ja :fnise:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor mange kokebøker snakker vi om?

Eh, jeg måtte jo gå og telle, og kom til 80 stykker faktisk :overrasket:

Det lurer jammen meg jeg på også Multi... :ler:

:sjenert:

Må innrømme jeg ble litt nyskjerrig jeg også...og forresten Impala...tipper du finner et hemmelig sted om du leter..... ;)

Takk for tilgang til det hemmelige stedet, må oppdatere meg der når jeg får tid :)

Endret av Impala
Skrevet

Natt til i går sov jeg maks 3-4 timer, så jeg var helt i ørska på dagen. Etter å ha fått lille snupp til å sove ute i vogna (som tok litt tid siden jeg ikke orka å gå tur), så bikka jeg meg ned på sofaen, og der ble jeg vist liggende i 2 timer gitt :ler:

Men jeg trengte det sikkert.

Idag etter av vi hadde gått tur så skulle jeg ta meg en dusj, og når jeg har fått av meg klærne, så begynner hun selvfølgelig å sutre. Jeg kler på emg og går ut og rugger vogna litt og hun sovner igjen. Jeg gjør meg på nytt klar for å gå i dusjen, og jammen begynner hun igjen! Men det var bare bittelitt andre gangen heldigvis, så jeg fikk da kommet meg i dusjen :)

Skrevet
80 kokebøker? :overrasket:

Ikke alle som blir like mye brukt da :sjenert:

Skrevet

Trodde jeg hadde mye kokebøker jeg, men...

Det er kjekt å ha da ;)

Skrevet
Trodde jeg hadde mye kokebøker jeg, men...

Det er kjekt å ha da ;)

Ja, det er greit å få litt inspirajson innnimellom :)

Skrevet
Eh, jeg måtte jo gå og telle, og kom til 80 stykker faktisk :overrasket:

:sjokk: :dåne: Har du en kokobokfetisj??? :hoho:

Skrevet

:hoho: En kokobok fetisj, agitt...her kommer det frem hva Annie synes om matlaging :ler:

Skrevet

Lettpåvirkelig kanskje :sjenert:

Også er jeg jo medlem i ett par bokklubber også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...