Daria Skrevet 23. oktober 2007 #3301 Skrevet 23. oktober 2007 I går hadde jeg faktisk tid til å komme innom her, men jeg prioriterte huslige ting istedet :dåne: Sånt er da ikke lov...
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3302 Skrevet 23. oktober 2007 :dåne: Sånt er da ikke lov... Shit. Hadde glemt reglene jeg. Legger meg langflat!
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3303 Skrevet 23. oktober 2007 Sånn. Da skal kaka stå en time til i kjøleskapet før siste lag med krem skal på. Tror jeg kommer til å prøvesmake den i kveld gitt. Klarer nok ikke å la den stå helt til i morgen!
Daria Skrevet 23. oktober 2007 #3304 Skrevet 23. oktober 2007 Shit. Hadde glemt reglene jeg. Legger meg langflat! Godt du tar det til deg
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3306 Skrevet 23. oktober 2007 Nå driver lille snupp og våkner hører jeg, så da får jeg avslutte. Rakk nesten innom alle dagbøkene da, får se om jeg rekker mer til kvelden See ya
angelou Skrevet 23. oktober 2007 #3307 Skrevet 23. oktober 2007 Hihi - må le litt av mannfolk med gassmasker - ser det liksom for meg jeg
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #3308 Skrevet 23. oktober 2007 Driver og lager Oreo-kake da Får besøk av ei venninne i morgen, og da er jo det en super anledning til å prøve ut en ny oppskrift. Også så enkel den var. Hvis den er god skal jeg lage den til barndåpen også Likte ikke Oreokake jeg.. Bunnen så ut som kull, og smakte nesten det samme... Jeg skal ikke bake det mer i allefall. Håper du blir fornøyd
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3309 Skrevet 23. oktober 2007 Hihi - må le litt av mannfolk med gassmasker - ser det liksom for meg jeg Ja ikke sant Likte ikke Oreokake jeg.. Bunnen så ut som kull, og smakte nesten det samme... Jeg skal ikke bake det mer i allefall. Håper du blir fornøyd Skal teste den nå etterpå, så da får jeg se om jeg liker den eller ikke.
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3310 Skrevet 23. oktober 2007 Nå er det straks Bonderomantikk :juhu: Lille snupp er i seng. Måtte til endel pupping før hun ville sove da, men håper det betyr at hun ikke trenger mat før langt utpå natta
Impala Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3313 Skrevet 24. oktober 2007 Sovet godt? Ja, forsåvidt. Mårnings Good morning!!
Impala Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3314 Skrevet 24. oktober 2007 Lille snupp sov til 12 i natt, og det er vel ikke så ille det. Skulle ha mat igjen kl 04, og måtte puppe i to omganger for hun ville ikke roe seg. Roet seg heller ikke da, og til slutt kom det en kjempegulp, så detvar nok det som var årsaken. Måtte bytte pysj og vaske henne skikkelig. Hun fikk sove sammen med meg i senga vår etterpå, for jeg ville følge med henne litt for hun virka litt pjusk. Fikk pupp i 05:30-tia og sovna med en gang og sov til kl 08 Jeg har heller ikke sovet så aller værst i natt. Tok en paracet før jeg la meg, for har vært litt anspent, og det var kanskje det som gjorde at jeg sovna nesten med en gang. Blir nok litt anspent av den amminga tror jeg, men det går seg vel til. Nå ligger hun ute og sover, og sovna faktisk av seg selv etter litt sutring. Hadde ikke tid til å gå tur, for måtte rydde litt før jeg får besøk i 12-tia. Er ei venninne og tidligere kollega som har en sønn på nesten 7 måneder. Det blir koselig å se dem igjen
Impala Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3315 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Smakte på Oreo-kaka i går da, og den var god den, men gud så mektig. Også var jeg ikke helt fornøyd med kremlaget på toppen, skulle vært pisket mer kanskje? Spørs om jeg ikke baker gulrotkake til barndåpen istedet, den står seg også lengre. Endret 24. oktober 2007 av Impala
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 #3316 Skrevet 24. oktober 2007 Ååå, fikk lyst på Oreokake nå... Men den kan da stå den? Men ikke på bordet nei... Synes bare den blir bedre og bedre etter noen dager, men den varer sjelden lenge her i huset da...
Liljen Skrevet 25. oktober 2007 #3317 Skrevet 25. oktober 2007 Hei hei, vennen Oreokake, det tror jeg ikke jeg vet hva er :klø: Håper natten din har vært helt topp, og at snuppa har sovet godt Ha en kjempesuper dag. store
loffen Skrevet 25. oktober 2007 #3318 Skrevet 25. oktober 2007 Ha en fin dag! jeg liker ikke oreo-kjeks så godt, så jeg tar ikke sjansen på å lage kaka. Kan godt forestille meg Annie's beskrivelse av bunnen.
Impala Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3319 Skrevet 25. oktober 2007 Ååå, fikk lyst på Oreokake nå... Men den kan da stå den? Men ikke på bordet nei... Synes bare den blir bedre og bedre etter noen dager, men den varer sjelden lenge her i huset da... Jeg brukte kremfløte til kremen, og det er vel begrenset hvor mange dager den holder seg er det ikke det da?? Hei hei, vennen Oreokake, det tror jeg ikke jeg vet hva er :klø: Håper natten din har vært helt topp, og at snuppa har sovet godt Ha en kjempesuper dag. store Her kan du se hvilken kake det er. kjempeenkel oppskrift Ha en fin dag! jeg liker ikke oreo-kjeks så godt, så jeg tar ikke sjansen på å lage kaka. Kan godt forestille meg Annie's beskrivelse av bunnen. Hvis du ikke er så glad i kjeksen så er det ikke sikkert du liker kaka nei. Og bunnen ble ganske mørk og hard ja, men veeeldig god
Impala Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3320 Skrevet 25. oktober 2007 Var såå koselig med besøk i går da. Spiste lunsj og kake, prata og bare kosa oss Litt rart å se en større baby og tenke på at lille snupp også blir så stor etterhvert, og venninna mi syns lille snupp var veldig liten Idag har jeg vært hos legen på 6-ukers kontroll. Måtte ta GU da Han skulle bare kjenne på livmora, men jeg liker det ikke uansett jeg. Også trodde jeg at jeg ville slippe siden jeg hadde hatt keisersnitt. Fikk resept på Cerazette (minipiller), så nå har jeg tatt første pilla. Jeg ville ikke sette inn spiral i tilfelle vi finner ut at vi skal ha en til, for da blir det nok å prøve på det til sommeren. Kan ikke la det gå for lang tid iallfall. Men usikker på om jeg får med mannen på en til da, for han syns at han er for gammel. Så vi får se hva det blir til. Var på apoteket, posten og butikken i samme slengen, og lille snupp var snill og greit (les trøtt ) I morgen skal jeg til tannlegen, og da har jeg tenkt meg litt på shopping etterpå, så jeg håper hun har tenkt å være snill i morgen også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå