Liljen Skrevet 20. oktober 2007 #3281 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei, vennen min. Håper snuppa sov litt lenger i natt, og at du føler deg uthvilt Deilig med frisørtime og stell av håret, mitt hår trenger snart og en shinings. Jeg er sikker på du ble knallfin!! Ha en strååååålende helg, og hils de begge så masse. store
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #3282 Skrevet 21. oktober 2007 JEg skal kanskje klippe meg til helgen! :juhu: Har dere en fin helg?
Impala Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3283 Skrevet 21. oktober 2007 Legger alt for sjelden igjen spor her. God helg til deg og dine. Takk for det *følger skravlas eksempel og legger igjen ett spor* Jeg burde ha bedre forutsetninger for å klare det selv i hvertfall.. Satser/håper lille snupp sover bedre i natt. Har hun økedøgn kanskje? Kanskje det var økedøgn ja, vet ikke jeg. Gjør det hele tida jeg. (Og ser helt j... ut) God helg! Takk for det Brrr - klippe seg selv, synes jeg ser det Håper du får sove godt i natt vennen Takk for det Hei hei, vennen min. Håper snuppa sov litt lenger i natt, og at du føler deg uthvilt Deilig med frisørtime og stell av håret, mitt hår trenger snart og en shinings. Jeg er sikker på du ble knallfin!! Ha en strååååålende helg, og hils de begge så masse. store Deilig med frisørtime ja JEg skal kanskje klippe meg til helgen! :juhu: Har dere en fin helg? Hatt en kjempefin helg
Impala Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3284 Skrevet 21. oktober 2007 Etter en slitsom natt til fredag, så har helgen vært veldig bra Hun la seg litt over kl 20 på fredag kveld, og fikk mat igjen kl 05!! Hun var våken ett par ganger før det, men sovnet igjen. Og i går kveld la hun seg kl 19 og sov til 01, og i kveld la vi henne 19:30. Hører at hun er litt våken nå, men hun sovner nok igjen håper jeg. Men det er ikke så greit for puppa mine at hun sover lenge da, men jeg klager ikke Mannen min holdt på å kaste opp når han skulle bytte på henne tidligere i kveld da Det hadde jeg ikke trodd var mulig, men har jo sett det på tv.
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #3285 Skrevet 21. oktober 2007 Så deilig at våkennatten bare var en engangshendelse Virker som mannen din trenger litt mer trening
Impala Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3286 Skrevet 21. oktober 2007 Så deilig at våkennatten bare var en engangshendelse Virker som mannen din trenger litt mer trening Var heldigvis ikke våken hele natta da, men slitsomt likevel. Ja, mannen trenger nok mer trening
Impala Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3287 Skrevet 21. oktober 2007 Da skal jeg spise litt, også er det natta for meg også eterhvert. Har vært tung i hodet idag, så skal bli godt å legge seg
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #3288 Skrevet 21. oktober 2007 Mannen min holdt på å kaste opp når han skulle bytte på henne tidligere i kveld da Det hadde jeg ikke trodd var mulig, men har jo sett det på tv. For en pinglemann!!!
iss Skrevet 21. oktober 2007 #3289 Skrevet 21. oktober 2007 Tenk på pinglemannen når impalille starter på fast føde da
Liljen Skrevet 22. oktober 2007 #3291 Skrevet 22. oktober 2007 Hei hei, vennen. syns jeg ser mannen ja Han får trene litt mere ja, så blir det nok fort rutine. Godt å høre at det går bedre på nettene. Ha en fin mandagskveld store
Flying Skrevet 22. oktober 2007 #3292 Skrevet 22. oktober 2007 Ånei, en sånn "pinglemann"har jeg også! Han brekker seg bare ved tanken på en bleie han.. Men alle har trøstet oss med at det vil forandre seg når det blir vår egen baby.. Tenk om det ikke gjør det da.. Blir gassmaske og mørke solbriller på oss da..
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #3293 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke la dem bli bortskjemte! De må lære seg og venne seg til det.
Pi@ Skrevet 22. oktober 2007 #3294 Skrevet 22. oktober 2007 I natt gikk det ikke like greit, da ville hun ha mat etter 4 timer, og så ca annenhver time etter det, og da fikk jo ikke jeg sovet så mye Det der anser jeg som en bra natt med lite amming . Utrolig hva det går ann å venne seg til.... Her blir det også tidligere og tidligere kveld. Veldig godt å få litt fritid .
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3295 Skrevet 23. oktober 2007 For en pinglemann!!! Tenk på pinglemannen når impalille starter på fast føde da Hei hei, vennen. syns jeg ser mannen ja Han får trene litt mere ja, så blir det nok fort rutine. Godt å høre at det går bedre på nettene. Ha en fin mandagskveld store Takk for det vennen Ånei, en sånn "pinglemann"har jeg også! Han brekker seg bare ved tanken på en bleie han.. Men alle har trøstet oss med at det vil forandre seg når det blir vår egen baby.. Tenk om det ikke gjør det da.. Blir gassmaske og mørke solbriller på oss da.. Han blir nok vant til det. Min mann er jo egentlig ikke noen pinlge med tanke på hva han jobber med (vil ikke utdype hva det er her inne). Men han syns det var rart selv at han reagerte sånn. Ikke la dem bli bortskjemte! De må lære seg og venne seg til det. Han må nok bare det ja Det der anser jeg som en bra natt med lite amming . Utrolig hva det går ann å venne seg til.... Her blir det også tidligere og tidligere kveld. Veldig godt å få litt fritid . Ja det er utrolig deilig med litt fritid
Eeyore Skrevet 23. oktober 2007 #3296 Skrevet 23. oktober 2007 Min samboer har faktsik en 2. plass i NM i bleieskift for mange år siden... Men det var på dukker og gikk kun på tid da. Ha en fin dag
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3297 Skrevet 23. oktober 2007 I går hadde jeg faktisk tid til å komme innom her, men jeg prioriterte huslige ting istedet Mye klesvask for tida, også trengtes det å ryddes litt her og der. Fikk også lagt inn favorittene mine fra den andre pc'en inn på denne, og ryddet i de, og det tar jammen meg tid! Sov en times tid på dagen også pga lite søvn på natta. Jeg ligger våken så innmari lenge etter at jeg har amma, så når hun skal ha mat igjen så er jeg jo helt i ørska for jeg har vel nettopp sovna. Men jeg tenker sånn at så lenge jeg ikke får sove, så er jeg egentlig ikke trøtt nok, så jeg får forhåpentligvis nok søvn. Nå ligger lille snupp ute i vogna og sover. Vi var og gikk tur tidligere, og da pleier hun å sove godt etterpå. Driver og lager Oreo-kake da Får besøk av ei venninne i morgen, og da er jo det en super anledning til å prøve ut en ny oppskrift. Også så enkel den var. Hvis den er god skal jeg lage den til barndåpen også
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3298 Skrevet 23. oktober 2007 Min samboer har faktsik en 2. plass i NM i bleieskift for mange år siden... Men det var på dukker og gikk kun på tid da. Ha en fin dag Han har litt å leve opp til han da
kort innpå Skrevet 23. oktober 2007 #3299 Skrevet 23. oktober 2007 Min samboer har faktsik en 2. plass i NM i bleieskift for mange år siden... Men det var på dukker og gikk kun på tid da. Ha en fin dag
Impala Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3300 Skrevet 23. oktober 2007 Da skal jeg gå og gjøre neste steg på Oreo-kaka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå