Kylling Skrevet 18. oktober 2007 #3261 Skrevet 18. oktober 2007 Høres ut som du har fått en rolig og tilfreds unge! Tilværelsen som småbarnsmor kan jammen ikke være verst når det går så bra som dette. Ønsker deg en fin dag sammen med Impalille!
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3263 Skrevet 18. oktober 2007 Høres ut som du har fått en rolig og tilfreds unge! Tilværelsen som småbarnsmor kan jammen ikke være verst når det går så bra som dette. Ønsker deg en fin dag sammen med Impalille! Takk for det Er du fornøyd med frisyren? Ja, forsåvidt.
Annie Skrevet 18. oktober 2007 #3264 Skrevet 18. oktober 2007 Så bra!! Klippet meg selv endel i helgen, og er fornøyd jeg også faktisk.
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3265 Skrevet 18. oktober 2007 I kveld var lille snupp i seng før kl 20 :juhu: Hun har ikke sovet så mye på dagen idag som tidligere, så hun var jo stuptrøtt stakkar. Men hun har vært stort sett snill og grei idag også, så hvis dette fortsetter, så har vi ingenting å klage over
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3266 Skrevet 18. oktober 2007 Så bra!! Klippet meg selv endel i helgen, og er fornøyd jeg også faktisk. Er det ikke vanskelig å klippe seg selv da?
Annie Skrevet 18. oktober 2007 #3268 Skrevet 18. oktober 2007 Er det ikke vanskelig å klippe seg selv da? Jeg vet jo hva jeg gjør, men jo, det er vanskelig. Og det er ikke ofte jeg gjør det. Denne gangen var det et nødstilfelle, og jeg var kjempeoverrasket over hvor bra det faktisk ble...
Flying Skrevet 19. oktober 2007 #3269 Skrevet 19. oktober 2007 Her ser det ut som om rutinene begynner å komme på plass! Blir helt varm inni meg når jeg leser her inne. Gleder meg til det er min tur! Du må ha en fin helg vennen!
Impala Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3272 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vil også ha en sånn snill baby! Jeg vet jo hva jeg gjør, men jo, det er vanskelig. Og det er ikke ofte jeg gjør det. Denne gangen var det et nødstilfelle, og jeg var kjempeoverrasket over hvor bra det faktisk ble... Det er nok lettere for deg enn for meg iallefall Her ser det ut som om rutinene begynner å komme på plass! Blir helt varm inni meg når jeg leser her inne. Gleder meg til det er min tur! Du må ha en fin helg vennen! Takk for det GOD HELG!! Takk for det Innom for å ønske god helg!!! Takk for det
Impala Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3273 Skrevet 19. oktober 2007 I natt gikk det ikke like greit, da ville hun ha mat etter 4 timer, og så ca annenhver time etter det, og da fikk jo ikke jeg sovet så mye Fikk klipt meg idag da, og det var deilig!! Trodde egentlig at det ble litt for kort med en gang, men det ser da ikke så aller værst ut likevel, så jeg er fornøyd Etterpå var vi ute og handlet mat og noen andre greier. Lille snupp har ikke sovet mye på dagen idag, og vært litt sutrete. Men det har vært nesten umulig å få henne til å sove. Både jeg og mannen hadde tenkt å ta oss en dupp vi også, men det ble det jo ikke noe av. Men nå har hun spist tom begge puppene, så brystvortene er ømme, så jeg håper hun vil sove litt lengre i natt. Tror ikke det blir sent på meg i kveld nei
Skravla Skrevet 19. oktober 2007 #3274 Skrevet 19. oktober 2007 Legger alt for sjelden igjen spor her. God helg til deg og dine.
iss Skrevet 19. oktober 2007 #3275 Skrevet 19. oktober 2007 *følger skravlas eksempel og legger igjen ett spor*
Annie Skrevet 19. oktober 2007 #3276 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg burde ha bedre forutsetninger for å klare det selv i hvertfall.. Satser/håper lille snupp sover bedre i natt. Har hun økedøgn kanskje?
loffen Skrevet 19. oktober 2007 #3277 Skrevet 19. oktober 2007 Er det ikke vanskelig å klippe seg selv da? Gjør det hele tida jeg. (Og ser helt j... ut) God helg!
Annie Skrevet 19. oktober 2007 #3278 Skrevet 19. oktober 2007 Det er lettere når man har krøller som du har Loffen
loffen Skrevet 19. oktober 2007 #3279 Skrevet 19. oktober 2007 Det er lettere når man har krøller som du har Loffen Da er det jo godt for noe.
angelou Skrevet 19. oktober 2007 #3280 Skrevet 19. oktober 2007 Brrr - klippe seg selv, synes jeg ser det Håper du får sove godt i natt vennen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå