angelou Skrevet 13. oktober 2007 #3221 Skrevet 13. oktober 2007 så godt at hun sovner av seg selv da - håper det fortsetter slik ha ei fin helg
Eeyore Skrevet 13. oktober 2007 #3222 Skrevet 13. oktober 2007 Og så kom du ikke innom meg når du var på besøk hos jobben... *snurt* Neida, Ha en fin helg
Liljen Skrevet 13. oktober 2007 #3223 Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei, vennen Og gjett om jeg ble glad nå!! :juhu: Tenk så flink snuppa har blitt, sovner av seg selv og greier. Dette går absolutt rette veien Håper dere har en flott helg. Hils masse store
Kylling Skrevet 14. oktober 2007 #3225 Skrevet 14. oktober 2007 Så deilig at hun sovner av seg selv. Litt mindre styr for dere vil jeg tro!
Impala Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3227 Skrevet 14. oktober 2007 Så godt!!! :juhu: Så lettvint å bare kunne legge henne og så sovner hun . Her er det også framgang.... Nå har Trollet lært seg å illskrike når han er trøtt , tok noen dager før vi skjønte hva som var galt. Dumme foreldre . Den egentlige framgangen består i at han er blitt supertrøtt på kvelden og legger seg tidligere og tidligere Det er ikke alltid like greit å skjønne hvorfor de gråter nei Så deilig at hun sovner av seg selv Håper dere har en fin helg! Takk for det så godt at hun sovner av seg selv da - håper det fortsetter slik ha ei fin helg Takk for det
Impala Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3228 Skrevet 14. oktober 2007 Og så kom du ikke innom meg når du var på besøk hos jobben... *snurt* Neida, Ha en fin helg Tenkte faktisk på det! Men var greit å komme seg hjem, og puppe der, for det var tida for det igjen. Kanskje neste gang Hei hei, vennen Og gjett om jeg ble glad nå!! :juhu: Tenk så flink snuppa har blitt, sovner av seg selv og greier. Dette går absolutt rette veien Håper dere har en flott helg. Hils masse store Takk for det God morgen! God kveld Så deilig at hun sovner av seg selv. Litt mindre styr for dere vil jeg tro! Ha en fin søndag Takk for det
Impala Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3229 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Da var jammen denne helga også snart over, ikke det at det betyr så mye for meg hvilken dag det er, men det er så deilig at mannen er mer hjemme I går var jeg ute på shoppig uten snuppa i nesten 3 timer! Det var egentlig bare deilig, for hvis jeg hadde hatt henne med ville det sikkert tatt nesten dobbelt så lang tid Fikk shoppa masse, både til meg selv og resten av familien. Bagasjerommet på bilen var jo nesten fullt av poser Fant meg vintersko da Det stod at det egentlig var barnesko, men jeg syns de var greie for det jeg De er vanntette og varme, og det er viktig for meg. Også kjøpte jeg meg også en ny jakke. Ellers ble det endel småtteri som vanlig Idag har jeg ryddet vekk sommersko og jakker. Og fått ryddet i noen skuffer. Har også vært ute og gått lang tur. Selv om det har vært grått, har det nesten ikke vært noe , og det har vært fin temperatur, så det var deilig I morgen får jeg besøk av en venninne på formiddagen, også skal vi inn til Oslo på ett møte litt senere, så da blir det sikkert ikke så mye tid til å komme inn hit. Og nå rekker jeg heller ikke noen dagbokrunde, så da blir det mye å ta igjen Endret 14. oktober 2007 av Impala
Impala Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3230 Skrevet 14. oktober 2007 Nå har lille snupp vært i armene til pappaen sin og ikke villet roe seg, bare småsutring samme hvordan hun ble holdt. Så kom hun til meg, og jeg la henne ved siden av meg i sofaen, og da fikk jeg store glis og pludring tilbake :rødme: Tror pappen ble litt snurt egentlig....
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #3231 Skrevet 14. oktober 2007 Ja nå er hun en drøm i forhold til hva hun var bare for få dager siden :rødme: Så bra!!!! Nå har lille snupp vært i armene til pappaen sin og ikke villet roe seg, bare småsutring samme hvordan hun ble holdt. Så kom hun til meg, og jeg la henne ved siden av meg i sofaen, og da fikk jeg store glis og pludring tilbake :rødme: Tror pappen ble litt snurt egentlig.... Er på oppdateringsrunde, men den blir kort nå, kommer sterkere tilbake
Kylling Skrevet 14. oktober 2007 #3232 Skrevet 14. oktober 2007 De skoene der så jo kjempegode ut til vinteren. Jeg lette faktisk rundt på sierratradingpost tidligere i dag (etter kamik-sko, men de hadde få størrelser igjen av de jeg ville ha). Hvordan er størrelsene i disse skoene? Jeg bruker 40 til vanlig. Bør jeg bestille 7.5, eller 8?
Multi Skrevet 15. oktober 2007 #3233 Skrevet 15. oktober 2007 Nå har lille snupp vært i armene til pappaen sin og ikke villet roe seg, bare småsutring samme hvordan hun ble holdt. Så kom hun til meg, og jeg la henne ved siden av meg i sofaen, og da fikk jeg store glis og pludring tilbake :rødme: Tror pappen ble litt snurt egentlig.... De skoene så skikkelige gode og varme ut!
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2007 #3234 Skrevet 15. oktober 2007 Nå har lille snupp vært i armene til pappaen sin og ikke villet roe seg, bare småsutring samme hvordan hun ble holdt. Så kom hun til meg, og jeg la henne ved siden av meg i sofaen, og da fikk jeg store glis og pludring tilbake :rødme: Tror pappen ble litt snurt egentlig.... Jeg skjønner pappaen godt, jeg. I begynnelsen ville den ene av jentene mine bare smile til alle andre enn meg, og pappaen sin mest av alt. Ble sjalu da, ja. Du får si til han at det er du som sitter på all den knallgode maten hun får Dvs - jeg håper du ikke sitter på den.
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #3235 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skjønner pappaen godt, jeg. I begynnelsen ville den ene av jentene mine bare smile til alle andre enn meg, og pappaen sin mest av alt. Ble sjalu da, ja. Du får si til han at det er du som sitter på all den knallgode maten hun får Dvs - jeg håper du ikke sitter på den.
Eeyore Skrevet 15. oktober 2007 #3236 Skrevet 15. oktober 2007 Tenkte faktisk på det! Men var greit å komme seg hjem, og puppe der, for det var tida for det igjen. Kanskje neste gang Da er du tilgitt Men kom gjerne innom, jeg har så lyst til å se lille snuppa
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3237 Skrevet 17. oktober 2007 Så bra!!!! Er på oppdateringsrunde, men den blir kort nå, kommer sterkere tilbake Den er grei De skoene der så jo kjempegode ut til vinteren. Jeg lette faktisk rundt på sierratradingpost tidligere i dag (etter kamik-sko, men de hadde få størrelser igjen av de jeg ville ha). Hvordan er størrelsene i disse skoene? Jeg bruker 40 til vanlig. Bør jeg bestille 7.5, eller 8? Jeg bruker vanligvis 37, men disse var litt store i størrelsen så jeg måtte ha 36!! De skoene så skikkelige gode og varme ut! De kjentes gode og varme ut i butikken, så får håpe de er det også når det blir kaldt. Jeg skjønner pappaen godt, jeg. I begynnelsen ville den ene av jentene mine bare smile til alle andre enn meg, og pappaen sin mest av alt. Ble sjalu da, ja. Du får si til han at det er du som sitter på all den knallgode maten hun får Dvs - jeg håper du ikke sitter på den. Hun smiler heldigvis til ham også da, men det er vel noe med at jeg betyr mat ja Da er du tilgitt Men kom gjerne innom, jeg har så lyst til å se lille snuppa Da må vi prøve å få til det neste gang. Satser på ett par turer til før jul
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3238 Skrevet 17. oktober 2007 Ja da har jeg ikke vært innom på tre dager Mandag var jeg jo opptatt det meste av dagen, og på kvelden så jeg 71 grader nord. Var jo inni Oslo på ett møte, og tok toget frem og tilbake. Det gikk kjempefint, og lille snupp var kjempesnill Vi fikk ammet også, og selv om det ikke var så fryktelig vellykket, så fikk hun da i seg det hun trengte. Men det er mye søl enda I går var lille snupp litt tilbake til gamle "uvaner" med å ikke ville sove alene, og bare være i armene mine. Vi lå en stund på sofaen med hun på brystet mitt, og jeg prøvde også å sove, men det var ikke lett, for hun var så urolig Vi går jo tur stort sett hver dag, og i går klarte vi å være ute akkurat i den ene regnskuren som kom i går. Hadde heldigvis regntrekket til vogna med, og jeg hadde vanntette klær, så jeg ble bare våt i håret. Men det er ikke så fryktelig koselig når det høljer ned. Idag er det og strålende høstvær, så dagens tur var fin Nå ligger hun ute i vogna og sover. Trodde hun skulle våkne med en gang som i går for det kom endel lyder en stund, men nå er det stille, så hun har nok sovnet igjen.
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #3239 Skrevet 17. oktober 2007 Høres ut som at dere har noen fine dager :rødme:
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3240 Skrevet 17. oktober 2007 Høres ut som at dere har noen fine dager :rødme: Ja vi har det :rødme: Nå begynner jeg å føle at vi kan amme litt mer sittende også, så da blir det nok å ta seg flere turer ut av hjemmet fremover også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå