Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tar tid å venne seg til hverandre. Det er nytt for dere begge, og det skulle neste bare mangle om det ikke var noen oppstartsproblemer

Godt å høre at det går bedre og bedre

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om dere koser dere om dagen!!! Å amme sittende kommer seg etterhvert. Får du bygd opp nok med puter da?

Jeg sleit med å amme liggende de to første mnd. jeg men nå går det som smurt.

Skal det være KG-treff? Jeg har visst ikke fått med meg det jeg... Men jeg har vel ikke turt uansett... PINGLETE MEG!!! :sur:

Skrevet
Det tar tid å venne seg til hverandre. Det er nytt for dere begge, og det skulle neste bare mangle om det ikke var noen oppstartsproblemer

Godt å høre at det går bedre og bedre

:klemmer:

Ja, litt oppstartproblem hadde jeg regnet med, men nå har det gått 6 uker, så jeg syns det burde gå seg til snart.

Det høres ut som om dere koser dere om dagen!!! Å amme sittende kommer seg etterhvert. Får du bygd opp nok med puter da?

Jeg sleit med å amme liggende de to første mnd. jeg men nå går det som smurt.

Skal det være KG-treff? Jeg har visst ikke fått med meg det jeg... Men jeg har vel ikke turt uansett... PINGLETE MEG!!! :sur:

Har ammepute så det er ikke det som er problemet. Heldigvis har liggende amming fungert stort sett hele tiden.

Er ikke KG-treff, bare noen som har "blitt kjent" her inne som skal møtes.

Skrevet
Ja, litt oppstartproblem hadde jeg regnet med, men nå har det gått 6 uker, så jeg syns det burde gå seg til snart.

Har ammepute så det er ikke det som er problemet. Heldigvis har liggende amming fungert stort sett hele tiden.

Er ikke KG-treff, bare noen som har "blitt kjent" her inne som skal møtes.

Okei! :sjarmor:

Skrevet
Hun liker faktisk å ligge under babygymmen allerede nå. Kan jo faktisk ligge i opptil 20 minutter før hun blir lei. Det er deilig, for da får jeg iallefall spist frokost uten gråting :)

Trollet liker også babygymen, men orker ikke ligge så lenge ennå. Ennå bedre liker han en sånn uro med spilledåse som vi har fått. Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt sjøl, men det er visst ikke bestandig mamma vet best :fnise:

Håper virkelig det går seg til med amminga mens du sitter. Må være kjedelig å ikke komme seg ut pga det. Jeg har amma alle steder det er mulig å amme tror jeg, og veldig glad for at jeg får til det. Trodde aldri jeg skulle tørre noe slikt...

:klem:

Skrevet

Nå har hun sovet litt ved siden av meg, men våknet nå, så da er det nok tid for mat igjen :)

Får skifte på henne først, også må jeg begynne på middagen også.

Mannen min har begynt å jobbe en time lengre man-tors for å ta fri annenhver fredag. Det blir bra :)

Skrevet

Håper også den ligger på nett-TV, for jeg rakk ikke å se den igår.

Herlig å høre at dere koser dere sånn :rødme:

Skrevet
Trollet liker også babygymen, men orker ikke ligge så lenge ennå. Ennå bedre liker han en sånn uro med spilledåse som vi har fått. Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt sjøl, men det er visst ikke bestandig mamma vet best :fnise:

Håper virkelig det går seg til med amminga mens du sitter. Må være kjedelig å ikke komme seg ut pga det. Jeg har amma alle steder det er mulig å amme tror jeg, og veldig glad for at jeg får til det. Trodde aldri jeg skulle tørre noe slikt...

:klem:

Jeg kommer meg ut altså. Det er bare enkelte ting som er litt styrete når det ikke funker så godt å amme sittende.

Håper også den ligger på nett-TV, for jeg rakk ikke å se den igår.

Herlig å høre at dere koser dere sånn :rødme:

:)

Skrevet

To ganger på en dag, det er en stund siden sist :fnise:

Er forumet litt ustabilt innimellom eller?

Slet med at jeg ikke kom inn etter å ha lest en tråd nå, og det var det samme tidligere idag.

Skrevet
Får ikke vært på treff i dag jeg heller, så vi får samles snart igjen, og da må vi være med!!

Ja så absolutt. .

Jeg gleder meg til vi skal ha samling neste gang. :klemmer:

Skrevet
Ja så absolutt. .

Jeg gleder meg til vi skal ha samling neste gang. :klemmer:

:jepp:

Er på en stalkeSkravlarunde :ler:

:ler:

:hallo:

Heisann :)

Håper vi sees på neste treff! :hallo:

Det gjør jeg også :)

Skrevet

Må utnytte at lille snupp ligger ved siden av meg og sover, for det varer nok ikke så veldig lenge :fnise:

Skrevet

Da har hun fått mat, og nå trengs det ett bleieskift kjenner jeg :fnise:

Også skal vi ut og gå tur :)

Skrevet (endret)

Kos deg på tur. Fikk lyst til å rusle en tur jeg også..mnei..kanskje ta en kaffekopp istedet. *umotivert*

Endret av loffen
Skrevet

Hei på deg, vennen min.

Hvordan går det med deg??

Så morro du har fått deg trådløst nettverk da :hoppe: Det er vell mye enklere nå å komme seg på nettet tenker jeg. :)

Ha en flott dag, kos deg med prinsessa. :)

store store :klemmer:

Skrevet
Kos deg på tur. Fikk lyst til å rusle en tur jeg også..mnei..kanskje ta en kaffekopp istedet. *umotivert*

Det var kjempedeilig altså. Anbefales!

Hei på deg, vennen min.

Hvordan går det med deg??

Så morro du har fått deg trådløst nettverk da :hoppe: Det er vell mye enklere nå å komme seg på nettet tenker jeg. :)

Ha en flott dag, kos deg med prinsessa. :)

store store :klemmer:

Går bra med med vettu :)

Veldig mye enklere å komme på nett ja. Kan endelig surfe mens jeg ser på tv :ler:

Skrevet

Har gått laaang tur nå. Vet ikke hvor mange meter da, men var ute i 1 time og 20 min, og jeg gikk hele tiden :)

Ble faktisk god og svett også. Deilig!!

Sitter nå og spiser sen lunsj. Må jo forte meg i tilfelle hun våkner.

I natt sov faktisk lille snupp 7 timer før hun skulle ha mat. Kanskje hun sover hele natten snart. Er lov å håpe iallefall :)

I morgen er det 6 ukers kontroll for lille snupp. Blir spennende å se hvor mye hun har lagt på seg, også håper jeg de måler lengden også. Hun har hatt utslett i ansiktet ett par uker nå, men i følge ei bok så er det helt vanlig, så derfor har jeg ikke stresset med det siden hun ikke plages av det. Men får vel høre det i morgen hvis det er noe vi må gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...