Flying Skrevet 5. oktober 2007 #3161 Skrevet 5. oktober 2007 Synes det er så godt å lese om hvordan dere har det jeg. Selv om du kan være sliten og litt i villrede, så vet jeg at du og lille snupp koser dere veldig. Fint å høre at det går bedre i dag. Du får ta på deg gode sko, ett ekstra lag med plaster og gå en god tur.
Liljen Skrevet 6. oktober 2007 #3162 Skrevet 6. oktober 2007 Hei hei vennen Håper dere får en flott dag, og en strålende helg. Hadde vært topp om det tråløse modemet kom opp, hadde nok vært litt lettere for deg. Ammingen tror jeg ordner seg etter hvert Jeg syns du gjør en glimrende jobb jeg. store store
Impala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3164 Skrevet 7. oktober 2007 Synes det er så godt å lese om hvordan dere har det jeg. Selv om du kan være sliten og litt i villrede, så vet jeg at du og lille snupp koser dere veldig. Fint å høre at det går bedre i dag. Du får ta på deg gode sko, ett ekstra lag med plaster og gå en god tur. Ja, det er klart vi koser oss Hei hei vennen Håper dere får en flott dag, og en strålende helg. Hadde vært topp om det tråløse modemet kom opp, hadde nok vært litt lettere for deg. Ammingen tror jeg ordner seg etter hvert Jeg syns du gjør en glimrende jobb jeg. store store Takk for det vennen Ha en fin helg Takk for det
Impala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3165 Skrevet 7. oktober 2007 :juhu: Nå sitter jeg i kjellerstua (der vi har tv'n) på den nye laptopen og med nytt trådløst nettverk. Funker jo som bare det Også så lett det var å sette det opp I går og idag har lille snupp faktisk sovet litt på dagtid slik at vi begge har fått gjort litt. Og for ett nydelig vær det har vært idag også da Måtte det bare vare.
Impala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3166 Skrevet 7. oktober 2007 Da har jeg fått oppdatert med endel her inne, men nå er det tid for mating igjen Håper jeg får tid til å stikke innom her litt oftere nå med laptop og trådløst nett, men kan jo ikke love noenting
loffen Skrevet 7. oktober 2007 #3167 Skrevet 7. oktober 2007 Grattis med trådløs laptop! Sitter her under trappa og ønsker meg det også.
Vannmelon Skrevet 8. oktober 2007 #3168 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Innom med en mandags Endret 8. oktober 2007 av Vannmelon
Vingedama Skrevet 8. oktober 2007 #3170 Skrevet 8. oktober 2007 lenge siden jeg har vært på kg, så... GRATULERER, Impala!!!
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3172 Skrevet 9. oktober 2007 Grattis med trådløs laptop! Sitter her under trappa og ønsker meg det også. Takk for det Innom med en mandags God morgen! God dag (en dag på etterskudd) lenge siden jeg har vært på kg, så... GRATULERER, Impala!!! Takk, takk Oppdatert .
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3173 Skrevet 9. oktober 2007 Lille snupp ligger og sover, og det har hun faktiskgjort noen timer på dagtid de siste dagene. Måtte hun bare fortsette med det På natten går det helt strålende, og som regel 5-6 timer fra siste mating på kvelden til hun skal ha mat igjen. Det som irriterer meg er at jeg blir liggende våken så lenge etter at hun har fått mat, opptil 1,5 time. Skjønner egentlig ikke hvorfor, men hun lager jo endel lyder, så det kan kanskje være det? Får vurdere og legge henne på eget rom hvis det fortsetter. Har akkurat sett Berlinerpoplene som jeg tok opp i går. Har lest alle bøkene, og gledet meg masse. Syns det var en bra start, men syns ikke de hadde valgt riktig mann til å spille Krumme, han hadde jeg ikke sett for meg sånn i det hele tatt. Men ellers så var det bra Også irriterer det meg noe grenseløst at vi ikke fikser å amme sittende helt enda, for jeg skulle så gjerne vært i Oslo i ettermiddag og truffet flere koselige KG-damer, men det får bli en annen gang Men vi øver hver dag, så det sitter nok til slutt (ammende funker bra da)
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3174 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Husker ikke om jeg har sagt det eller ikke, så da sier jeg det heller en gang til. Hun liker faktisk å ligge under babygymmen allerede nå. Kan jo faktisk ligge i opptil 20 minutter før hun blir lei. Det er deilig, for da får jeg iallefall spist frokost uten gråting Også driver hun og pludrer litt til oss også, og smiler masse :rødme: Endret 9. oktober 2007 av Impala
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #3175 Skrevet 9. oktober 2007 Får ikke vært på treff i dag jeg heller, så vi får samles snart igjen, og da må vi være med!!
Flying Skrevet 9. oktober 2007 #3176 Skrevet 9. oktober 2007 Så deilig at hun sover så mye om natten. Hadde selvfølgelig vært enda bedre om du også hadde fått sovet. Gjett om jeg koste meg med berlinerpoplene i går. Hadde gledet meg i mange uker. Jeg er litt skuffet over leiligheten til Erlend og Krumme. Hadde sett for meg at den var enda råere. Men ellers var det ok. Ha en fin dag vennen. Kos deg med lille snupp.
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #3177 Skrevet 9. oktober 2007 Fikk ikke sett den i går, lurer på om den går på Nett-TV? :klø:
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3178 Skrevet 9. oktober 2007 Får ikke vært på treff i dag jeg heller, så vi får samles snart igjen, og da må vi være med!! Så deilig at hun sover så mye om natten. Hadde selvfølgelig vært enda bedre om du også hadde fått sovet. Gjett om jeg koste meg med berlinerpoplene i går. Hadde gledet meg i mange uker. Jeg er litt skuffet over leiligheten til Erlend og Krumme. Hadde sett for meg at den var enda råere. Men ellers var det ok. Ha en fin dag vennen. Kos deg med lille snupp. Enig i det med leiligheten ja. Det bittelitte badekaret var ikke akkurat jaccusien (hvordan skrives det egentlig?) jeg hadde sett for meg nei
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3179 Skrevet 9. oktober 2007 Fikk ikke sett den i går, lurer på om den går på Nett-TV? :klø: Det vil jeg tro den gjør.
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3180 Skrevet 9. oktober 2007 Har akkurat amma igjen, og jeg syns det går bedre og bedre, så dette skal vi klare!! Nå ligger hun ved siden av meg i sofae og småpludrer og er ikke grinete som hun har pleid å være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå