Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med Jane A. her, den blødningen du fikk nå er sikkert bare en liten siste rest og så gir det seg. :klemmer:

Når det gjelder at hun bare vil sove hos dere, så mener jeg(og tusen KG mødre vil sikkert være uening ;) )at hun er for liten til å få dårlige vaner allerede nå.

Vi slet aldri med eldste jenta og søvn, men på tross av det, så var hun veldig søkende og trengte oss litt ekstra de første månedene. Og det selv om hun ikke var mer enn 3 dager når hun sov hele natten.

Tenk deg selv hvor brutalt det er å flytte ut av magen og ut i en egen seng...

Så selv om jeg er en av de som mener samsoving med større barn er noe tull, så er jeg helt for å lytte til behovet til et spedbarn.

Husker jeg leste noe slikt som "tenk bare selv om du sender ut det eneste nødropet du kan(gråt) og ingen vil høre deg, fordi det er politisk korrekt at barn skal gråte for å bli selvstendige nok til å sove alene".

Det var ikke riktig sitert, men meningen er den samme.

Lille gull er for liten til å manipulere dere enda, er mine tanker. Så la henne sove litt inntil dere, så får dere "søvnoppdra" henne når hun er eldre.

Lykke til. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig med sånne dårlige dager, får håpe morgedagen blir bedre :klem:

Skrevet

Hei! Nå har jeg fått sett bildene av den lille snuppa deres. Så nydelig hun er da! :rødme: Gratulerer igjen!

Håper morgendagen blir litt bedre! :kose:

Skrevet

Ja, jeg er tilbake fra tur, og måtte jo innom for å oppdatere meg litt.

Håper dere får sove godt i natt og at morgendagen blir bedre! :klem:

Skrevet

Mus i veggene er ikke gøy... Jeg kjøpte sånne musejagere som plugges rett i stikkontakten, og det hjalp etter en stund. Tror det sto på pakningen at det tok opp til 6 uker før effekten ble tydelig, og det stemte ganske bra hos meg.

:klem:

Skrevet

Hei vennen! :klemmer: Håper dagen i dag føles bedre. Noen dager er bare dritt, men heldigvis så går det som oftest over. Ha en riktig god helg snuppa!

Skrevet

Glemte å si at jeg har byttet nick.. Ble lei Isdronningen og er tilbake som gode gamle Flying..

Skrevet
Ang den blødningen så var det nok bare en skorpe som løsnet. Mener å huske at jeg har både lest om og erfart selv at det stoppet opp og så begynte bittelitt igjen.

Ja, kanskje det ja. Er ikke noe særlig idag, så da er det ihvertfall ikke mensen :juhu:

Enig med Jane A. her, den blødningen du fikk nå er sikkert bare en liten siste rest og så gir det seg. :klemmer:

Når det gjelder at hun bare vil sove hos dere, så mener jeg(og tusen KG mødre vil sikkert være uening ;) )at hun er for liten til å få dårlige vaner allerede nå.

Vi slet aldri med eldste jenta og søvn, men på tross av det, så var hun veldig søkende og trengte oss litt ekstra de første månedene. Og det selv om hun ikke var mer enn 3 dager når hun sov hele natten.

Tenk deg selv hvor brutalt det er å flytte ut av magen og ut i en egen seng...

Så selv om jeg er en av de som mener samsoving med større barn er noe tull, så er jeg helt for å lytte til behovet til et spedbarn.

Husker jeg leste noe slikt som "tenk bare selv om du sender ut det eneste nødropet du kan(gråt) og ingen vil høre deg, fordi det er politisk korrekt at barn skal gråte for å bli selvstendige nok til å sove alene".

Det var ikke riktig sitert, men meningen er den samme.

Lille gull er for liten til å manipulere dere enda, er mine tanker. Så la henne sove litt inntil dere, så får dere "søvnoppdra" henne når hun er eldre.

Lykke til. :klem:

Takk for gode ord Jerle, hvor tar du det fra, gang på gang :klem:

Heldigvis så sover hun alene i sprinkelsenga om natta da, det er bare på dag/kveld hun vil være inntil oss. Tror nok egentlig ikke at hun er stor nok til å vite hvordan hun manipulerer oss, men vi får være litt obs og la henne forsøke å ligge alene før vi tar henne inntil oss.

Kjedelig med sånne dårlige dager, får håpe morgedagen blir bedre :klem:

mye bedre idag ja :)

Er veldig enig med Jerle her!!

Takk for det :)

Hei! Nå har jeg fått sett bildene av den lille snuppa deres. Så nydelig hun er da! :rødme: Gratulerer igjen!

Håper morgendagen blir litt bedre! :kose:

takk for det :)

Ja, jeg er tilbake fra tur, og måtte jo innom for å oppdatere meg litt.

Håper dere får sove godt i natt og at morgendagen blir bedre! :klem:

Vi har sovet godt i natt ja :)

Mus i veggene er ikke gøy... Jeg kjøpte sånne musejagere som plugges rett i stikkontakten, og det hjalp etter en stund. Tror det sto på pakningen at det tok opp til 6 uker før effekten ble tydelig, og det stemte ganske bra hos meg.

Det skal jeg nevne for mannen.

Skrevet
Hei vennen! :klemmer: Håper dagen i dag føles bedre. Noen dager er bare dritt, men heldigvis så går det som oftest over. Ha en riktig god helg snuppa!

Ja, det går heldigvis over, og idag er det nesten glemt.

Glemte å si at jeg har byttet nick.. Ble lei Isdronningen og er tilbake som gode gamle Flying..

Ja, jeg så det igår. Grattis :)

God helg IMPALA!! :klemmer:

Innom med en :klemmer: og håper du får ei fin helg :)

God helg! :)

Skrevet

Pus tok sin første mus her i går!! :juhu: (ikke for at det var mus her, men for at Pus tok den :ler: )

Skrevet

Idag er ting mye bedre, og gårsdagens slit og styr er allerede glemt :)

Men fy fader så oppgitt jeg var en stund, og tårene bare trilla. Mannen min viste jo ikke hva han skulle si eller gjøre stakkar.

Nå sitter hun i Mei Taien på magen min og småsover. Hun lå vel 10 minutter og sov i vogna før hun begynte å skrike.

Har matet bare to ganger i natt også, og syns egentlig ikke det er noe ille i det hele tatt.

Ser at tickeren min er feil også, men den gidder jeg ikke fikse nå iallefall. Den var jo riktig i starten, så kanskje den blir riktig igjen også.

Skrevet
Pus tok sin første mus her i går!! :juhu: (ikke for at det var mus her, men for at Pus tok den :ler: )

Flinke pus :juhu:

Skrevet

Det som er så fint med barn, er at du kan være så sliten som bare det den ene dagen, men med en gang du ser dem morgenen etter, er alt glemt, og man er veldig klar for en ny dag.

Håper du får en fin fredagsettermiddag og helg.

Skrevet
Det som er så fint med barn, er at du kan være så sliten som bare det den ene dagen, men med en gang du ser dem morgenen etter, er alt glemt, og man er veldig klar for en ny dag.

Håper du får en fin fredagsettermiddag og helg.

Ja, det går litt opp og ned her i livet :)

Skrevet

Nå kom mannen hjem, så da skal vi ut og handle.

Må nok vekke lill snupp og mate henne litt, hvis ikke så blir det nok krise om en halvtime eller så :ler:

Ha en fin helg dere som titter innom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...