Impala Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3101 Skrevet 29. september 2007 :rødme: Ja, er det ikke koselig :rødme: Hei, hei, og velkommen hit God helg Impala!!! Takk det samme Helge til Impala. Kos dere med lillesnupp, for i det tempoet der blir hun fort stor Ja, hun har jo snart tatt igjen tvillingene til vannmelon Innom og oppdaterer meg litt etter lang tid uten PC. Ser ut til at dere har det fint alle tre. Så koselig å lese! :rødme: God helg! Ja, vi har det kjempefint
Impala Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3102 Skrevet 29. september 2007 Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at lille snupp er så snill og grei på natta :rødme: Det er jo en drøm og bare amme to ganger i løpet av natta, og da får jo både mammaen og pappaen sove endel også Eller i natt slet jeg med å få sove igjen etter å ha amma da, men det håper jeg bare var tilfeldig. Skal ha en rask runde her inne nå, også skal jeg legge meg på sofaen litt Broren til mannen min kommer innom en kort tur etterpå også på vei på jobb. Mannen henter ham når han drar hjem fra skytinga han er på nå.
Impala Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3103 Skrevet 29. september 2007 Det ble ikke så rask runde, tok en time Håper snuppa har tenkt å sove litt til, for nå skal jeg bikke meg nedpå sofaen
Pi@ Skrevet 29. september 2007 #3104 Skrevet 29. september 2007 Høres ut som din snupp og mitt Troll er ganske så like i utvikling, bortsett fra at vi ikke har fått noe ordentlig smil ennå da. Det må være så herlig.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 29. september 2007 #3106 Skrevet 29. september 2007 Gleder meg til å se dere, og spesielt litjpia da, selvfølgelig!!
Jerle Skrevet 29. september 2007 #3107 Skrevet 29. september 2007 Her er det lenge siden jeg har vært.. Søvn på natten er alfa omega når barna er så små, så du er heldig!! Kos deg videre, jeg har forresten sett bilder av henne på spacet ditt nå. Hun er nydelig! :rødme: Og flott navn Er forøvrig i grunn bare på en liten runde.
Vannmelon Skrevet 30. september 2007 #3108 Skrevet 30. september 2007 Det er godt å få sove mye om natta! Det gjør alt for hvordan man har det om dagen. Håper dere får en fin søndag!
Impala Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3109 Skrevet 30. september 2007 Høres ut som din snupp og mitt Troll er ganske så like i utvikling, bortsett fra at vi ikke har fått noe ordentlig smil ennå da. Det må være så herlig. Bare gled deg til han begynner å smile, det er så herlig :rødme: Innom og på Impala og lille Snupp! Gleder meg til å se dere, og spesielt litjpia da, selvfølgelig!! Her er det lenge siden jeg har vært.. Søvn på natten er alfa omega når barna er så små, så du er heldig!! Kos deg videre, jeg har forresten sett bilder av henne på spacet ditt nå. Hun er nydelig! :rødme: Og flott navn Er forøvrig i grunn bare på en liten runde. Er kjempeglad for at hun sover om natta tilbake. Det er godt å få sove mye om natta! Det gjør alt for hvordan man har det om dagen. Håper dere får en fin søndag! Den har vært kjempefin så langt
Impala Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3110 Skrevet 30. september 2007 I går kveld ville lille snupp ha mat hver time, og det gjorde ikke så godt for puppa som faktisk hadde blitt mye bedre. Vet ikke helt hva som gikk av henne jeg, men hun sov nå som vanlig i natt heldigvis. Idag har hun vært kjempesnill og sovet masse. Vi har vært ute og gått lang tur, og jeg fikk gnagsår på begge hælene. Trodde jeg hadde gått inn de skoene jeg, men det hadde jeg ikke nei. Tok en i sted, og det sved godt da gitt. Heldigvis går det fort over.
loffen Skrevet 30. september 2007 #3111 Skrevet 30. september 2007 Her er alt bare fryd som alltid! Compeed-plaster på hælene fikser gnagsårene.
Liljen Skrevet 1. oktober 2007 #3113 Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei Nå har jeg og vært på spacet ditt og sett bilder. :rødme: :rødme: Du verden for ei prinsesse. Hun er bare helt nydelig.. :rødme: Godt hun sover godt på natten. Da får dere og søvn som du skriver, og det tror jeg er kjempeviktig. Ha en flott kveld, hils masse. store
Impala Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3115 Skrevet 2. oktober 2007 Her er alt bare fryd som alltid! Compeed-plaster på hælene fikser gnagsårene. Har satt på sånn plaster nå, skal ut og teste de etterpå Heisann Hei hei Nå har jeg og vært på spacet ditt og sett bilder. :rødme: :rødme: Du verden for ei prinsesse. Hun er bare helt nydelig.. :rødme: Godt hun sover godt på natten. Da får dere og søvn som du skriver, og det tror jeg er kjempeviktig. Ha en flott kveld, hils masse. store Takk for det Åh, jeg vil også ha en sånn herlig baby Det var det jeg bestilte
Impala Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3116 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) I går ville ikke lille snupp sove noe særlig på formiddagen, så da ble det ikke noe tid til KG nei Hadde tenkt meg inn en liten tur på kvelden, men plutselig var det leggetid, så hvor tiden blir av skjønner ikke jeg. Huns over nå, men vet ikke hvor lenge. Etter neste amming skal vi ut og gå lang tur (så fremt gnagsårene mine ikke plager meg for mye), for det er jo nyydelig høstvær Ellers ikke noe nytt å fortelle fra denne kanten Endret 2. oktober 2007 av Impala
Impala Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3117 Skrevet 2. oktober 2007 Og det var det jeg rakk før hun våkna
angelou Skrevet 2. oktober 2007 #3119 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Posta dobbelt jeg.... Endret 2. oktober 2007 av angelou
Impala Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3120 Skrevet 2. oktober 2007 Kos deg ute i det fine været Gjorde det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå