Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
HÆ sier jeg også!

Trodde seriøst hun bare var 6-7 dager!! :overrasket:

Ha en fin dag vennen! :klemmer:

Takk for det :)

Veldig nysgjerrig jeg ogsaa... :sjenert:

Gratulerer med 4 uker! Tiden flyr!

Hvordan er formen, forresten? Husker jeg var rimelig sliten de foerste ukene etter mitt keisersnitt.

:klem:

Formen er bra faktisk :) Var veldig sliten de to første ukene ja, men nå går det bra. Er jo litt ømt eller kanskje mer riktig å si følsomt rundt såret, så det er ikke så godt når lille snupp sparker meg i magen.

PM kommer :)

Har akkurat lest foedselshistorien din, og det var samme grunn til at vi fikk ks begge to (feil stilling og daarlig fremdrift). Takk for at du delte historien din, alltid spennende aa lese om andres foedsler.

Men ditt keisersnitt var vel mer hastesnitt var det ikke?

Hos oss var det ikke noen hast, det var bare tilfeldigvis ledig operasjonsstue, så da var det ikke noe å vente på.

Hun er aldeles nydelig :rødme: Og kjempefint navn har hun fått også :klemmer:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går hadde jeg virkelig tenkt meg innom, men det gikk ikke nei :fnise:

På formiddag ville hun ikke sove, så da måtte jeg gå rundt og bære på henne, for hun ville ikke roe seg helt. Vi skulle på helsestasjonen også, så måtte ordne meg og pakke med litt ting til henne. Så da måtte hun desverre ligge litt i vogga og skrike. Ikke noe gøy det da, men hun tar nok ingen skade av det.

Helsestajonsbesøket gikk bra, og hun legger på seg masse. Veide nå 4950 gram :overrasket:

Det vil si at hun har lagt på seg 935 gram på 3 uker. Men det var helt greit det. Helsesøsteren da at de babyene som var litt tykke mente de ikke ville ha så stort anlegg for å bli overvektige som voksne, så da satser vi på det :ler:

I går ettermiddag/kveld var det stort sett bare gråting pga vondt i magen. Kom til slutt på hva det var jeg hadde hatt i meg, og det var en 1/2 liter med vann med kullsyre. Det skal jeg iallefall holde meg unna!!

Har drukket brus, og det har gått bra, men det er nok litt mer kullsyre i dette vannet, enn det er i brus.

Ellers så fester hun nå blikket godt, og ligger og smiler masse til oss :rødme:

Hun snudde seg også fra ryggen og over på siden på stellebordet forrige dagen, så ting går da fremover :)

Har akkurat bestilt tur til Krakow i mai for oss tre + svigers. Var masse frem og tilbake før vi fant en helg som passet, men nå er det i boks. Det var egentlig en annen helg jeg skulle bestille til, men der var prisen økt med 1100 kr siden i går, så det gjelder å være rask. Og svigermor som trodde at det ikke kunne haste så fælt med å bestemme seg :forvirret:

Så da må jeg bare få bestilt hotell også. Tenke vi skulle bo på samme sted som sist vi var der, for det var kjempekoselig og veldig sentralt :)

Skrevet

Nå har jeg sett bilder av jenta di. Så skjønn hun er!

Skrevet
IHelsestajonsbesøket gikk bra, og hun legger på seg masse. Veide nå 4950 gram :overrasket:

Det vil si at hun har lagt på seg 935 gram på 3 uker. Men det var helt greit det. Helsesøsteren da at de babyene som var litt tykke mente de ikke ville ha så stort anlegg for å bli overvektige som voksne, så da satser vi på det :ler:

935 på 4 uker?? Jammen har du powerpupper gitt!! :dåne:

Skrevet
Nå har jeg sett bilder av jenta di. Så skjønn hun er!

Takk for det. Det syns vi også :)

Så koselig med tur da :)

Ja, det tror jeg blir bra. Også har vi jo med barnevakt ;)

935 på 4 uker?? Jammen har du powerpupper gitt!! :dåne:

Nei, på 3 uker!!!

God helg, Impala!!

:vinke::klemmer:

Takk det samme :)

Har du fløte i puppen eller??? :fnise:

Ja det må det minst være :fnise:

Skrevet

Idag er lille snupp 1 måned :gratulerer:

Hun har vært litt kosete på formiddagen idag, og måtte ligge på armen min og sove :ler:

Og da er det ikke så mye man får gjort akkurat, men da fikk jeg da sett 24 som jeg tok opp i går. Da er det en ting mindre å følge med på tv fremover.

Så det jordmorprogrammet i går (opptak det ogaå), og da skal jeg hilse og si at tårene rant. Spesielt under det innslaget om de som tok keiersnitt. Da kom det masse minner tilbake, for det var så utrolig mye som var likt. Men vet ikke om jeg hadde turt å sett det programmet hvis jeg ikke hadde født da.

Løy vist litt angående vekta mi her tidligere når jeg sa det var 3,3 kg igjen til startvekt, det skulle være 3,6 (tror ikke hjernen var helt med). Men nå er det bare 3 kg, så hvis det fortsetter i dette tempoet tar det ikke lang tid før jeg er tilbake til start :)

Skrevet
Idag er lille snupp 1 måned :gratulerer:

Så det jordmorprogrammet i går (opptak det ogaå), og da skal jeg hilse og si at tårene rant. Spesielt under det innslaget om de som tok keiersnitt. Da kom det masse minner tilbake, for det var så utrolig mye som var likt. Men vet ikke om jeg hadde turt å sett det programmet hvis jeg ikke hadde født da.

Løy vist litt angående vekta mi her tidligere når jeg sa det var 3,3 kg igjen til startvekt, det skulle være 3,6 (tror ikke hjernen var helt med). Men nå er det bare 3 kg, så hvis det fortsetter i dette tempoet tar det ikke lang tid før jeg er tilbake til start :)

Gratulerer til lille Snupp med 1 måneders dagen i dag! :gratulerer:

Syns også de jordmorprogrammene er kjempefine! Blir like rørt hver gang.. :gråte:

Så flink du er som tar av vekt da! Du minker like fort som Lille Snupp går opp!! :tommelopp:

Det er over 300 gram i uka det :overrasket:

Er ikke det utrolig mye!!?? :klø:

Skrevet

Takk for gratulasjon Annie :)

Driver jeg og overfører min vekt til lille snupp altså :sjokk:

300 gram er innenfor normalen, men det ligger nok i øvre kant ja :ler:

Skrevet

Synd det ikke går ann å overføre vekt ellers også... :sur:

Skrevet

Ja, det hadde vært noe :ler:

Nå skal jeg vaske litt hus her, og sikkert endel klær også. Merkelig hvor mye mer vaskemaskinen går nå etter at vi fikk lille snupp :fnise:

Hører at hun gir litt lyd fra seg innimellom, men det er bare godlyder :rødme:

God helg alle sammen :)

Skrevet

Helge :klem: til Impala.

Kos dere med lillesnupp, for i det tempoet der blir hun fort stor ;)

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt etter lang tid uten PC. Ser ut til at dere har det fint alle tre. Så koselig å lese! :rødme:

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...