Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3061 Skrevet 25. september 2007 PM kommer Nå har jeg sett også..... :rødme:
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3062 Skrevet 25. september 2007 Da har lille snupp fått masse mat. Ville ha to ganger med en 1/2 time imellom, men nå sover hun ihvertfall. Skal gå og henge opp vasken som ligger i maskina, også skal jeg lage ferdig middagen slik at det bare er å varme den opp når mannen min kommer hjem Og hvis jeg rekker det, se 24 i opptak fra torsdag.
Annie Skrevet 25. september 2007 #3063 Skrevet 25. september 2007 4 uker??? :dåne: Jeg nekter fortsatt for at jeg eldes like fort som ungene. Tror egentlig det er 2 forskjellige tidsregninger.... til lille Snupp!
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #3065 Skrevet 25. september 2007 4 uker??? :dåne: Jeg nekter fortsatt for at jeg eldes like fort som ungene. Tror egentlig det er 2 forskjellige tidsregninger.... til lille Snupp! Så klart det er!! Jeg har da IKKE blitt 6 år eldre siden snuppa ble født *overbeviser*
Annie Skrevet 25. september 2007 #3067 Skrevet 25. september 2007 Så klart det er!! Jeg har da IKKE blitt 6 år eldre siden snuppa ble født *overbeviser* Jeg har i hvertfall ikke blitt nesten 10 år eldre siden Prinsessa ble født!
Pi@ Skrevet 25. september 2007 #3069 Skrevet 25. september 2007 Så koselig at du ville dele fødselshistorien din med oss. Jeg har lurt så veldig på hvorfor det ble keisersnitt, men det der hørtes ikke noe dramatisk ut . Gratulerer med 4 uker. Trollet mitt er 3 uker i dag
shatika Skrevet 25. september 2007 #3070 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så masse til lille snupp som er 4 uker Jeg syns ikke det er lenge siden jeg leste i dagboka di at du akkurat var blitt gravid, så tida flyr ja Leser til stadighet at alle synes den lille er så søt... Blir helt nysgjerrig jeg også God klem til deg Impala
Skravla Skrevet 25. september 2007 #3071 Skrevet 25. september 2007 (endret) 4 uker??? :dåne: Jeg nekter fortsatt for at jeg eldes like fort som ungene. Tror egentlig det er 2 forskjellige tidsregninger.... til lille Snupp! Så klart det er!! Jeg har da IKKE blitt 6 år eldre siden snuppa ble født *overbeviser* Jeg har i hvertfall ikke blitt nesten 10 år eldre siden Prinsessa ble født! Jeg har ikke barn og blir derfor heller ikke eldre Endret 25. september 2007 av Skravla
loffen Skrevet 25. september 2007 #3072 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke barn og blir derfor heller ikke eldre
kort innpå Skrevet 26. september 2007 #3073 Skrevet 26. september 2007 Oj her var vist puppe snupp igang alt ja. :rødme: Lister meg ut forsiktig.
Gjest MrsP Skrevet 26. september 2007 #3074 Skrevet 26. september 2007 HÆ??? :dåne: HÆ sier jeg også! Trodde seriøst hun bare var 6-7 dager!! Ha en fin dag vennen!
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 #3075 Skrevet 26. september 2007 Jeg har ikke barn og blir derfor heller ikke eldre
Holly Hobbie Skrevet 26. september 2007 #3076 Skrevet 26. september 2007 Veldig nysgjerrig jeg ogsaa... Gratulerer med 4 uker! Tiden flyr! Hvordan er formen, forresten? Husker jeg var rimelig sliten de foerste ukene etter mitt keisersnitt.
Holly Hobbie Skrevet 26. september 2007 #3077 Skrevet 26. september 2007 Har akkurat lest foedselshistorien din, og det var samme grunn til at vi fikk ks begge to (feil stilling og daarlig fremdrift). Takk for at du delte historien din, alltid spennende aa lese om andres foedsler.
angelou Skrevet 26. september 2007 #3078 Skrevet 26. september 2007 Hun er aldeles nydelig :rødme: Og kjempefint navn har hun fått også
Impala Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3079 Skrevet 27. september 2007 4 uker??? :dåne: Jeg nekter fortsatt for at jeg eldes like fort som ungene. Tror egentlig det er 2 forskjellige tidsregninger.... til lille Snupp! Jeg kan heller ikke tro at det er over 4 uker siden Gratulerer med 4-ukers dagen! Takk for det Så klart det er!! Jeg har da IKKE blitt 6 år eldre siden snuppa ble født *overbeviser* Klart vi ikke blir eldre!! Hurra for en måned "Bare" 4 uker. Hun er jo ikke 1 måned før i morgen Jeg har i hvertfall ikke blitt nesten 10 år eldre siden Prinsessa ble født! Klart du ikke har, du er jo ungdommen selv :juhu: *Venter i spenning* Trodde jeg sendte jeg, men det hadde jeg tydeligvis ikke gjort :klø: PM kommer straks Så koselig at du ville dele fødselshistorien din med oss. Jeg har lurt så veldig på hvorfor det ble keisersnitt, men det der hørtes ikke noe dramatisk ut . Gratulerer med 4 uker. Trollet mitt er 3 uker i dag Nei, det var ikke dramatisk i det hele tatt.
Impala Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3080 Skrevet 27. september 2007 Gratulerer så masse til lille snupp som er 4 uker Jeg syns ikke det er lenge siden jeg leste i dagboka di at du akkurat var blitt gravid, så tida flyr ja Leser til stadighet at alle synes den lille er så søt... Blir helt nysgjerrig jeg også God klem til deg Impala Takk for gratulasjoner. Klart du også kan få se, PM kommer Jeg har ikke barn og blir derfor heller ikke eldre Er det det som er trikset altså Oj her var vist puppe snupp igang alt ja. :rødme: Lister meg ut forsiktig. Trodde du likte puppesnakk jeg Takk for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå