Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. september 2007 #3041 Skrevet 24. september 2007 Går det an å glemme fødselshistorien sin da?? :klø:
Annie Skrevet 24. september 2007 #3042 Skrevet 24. september 2007 Sikkert ikke, men deler av den er sikkert glemt Eller fortrengt, alt ettersom...
Vannmelon Skrevet 24. september 2007 #3044 Skrevet 24. september 2007 Hører alle sier at du har en nydelig liten jente Godt å høre at dere har det bra! Og - kjempekoselig å lese fødselshistorien din. Keisersnitt er jo en spesiell opplevelse det og, selv om det er noe man går glipp av...
loffen Skrevet 24. september 2007 #3046 Skrevet 24. september 2007 Nå har jeg vært å tittet, og så nydelig lille snupp er! :rødme: Koselig å lese fødselshistorien din også!
Skravla Skrevet 24. september 2007 #3047 Skrevet 24. september 2007 Hører alle sier at du har en nydelig liten jente Det har jeg også hørt...
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #3049 Skrevet 25. september 2007 Går det an å glemme fødselshistorien sin da?? :klø: Det jeg mente var at mange av detaljene forsvinner, men det er kanskje bare meg som er glemsk
angelou Skrevet 25. september 2007 #3050 Skrevet 25. september 2007 Jeg velger å stole på alle her inne når de sier at jenta er nydelig Morsomt å lese fødselshistorien din - væh - snart min tur jo Håper du får en fin dag
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3051 Skrevet 25. september 2007 Så bra at det gikk såpass fort til tross for komplikasjonene Her har sambo allerede begynt å snakke om nr 2 En ting av gangen sier nå jeg... Nr, 2 allerede Enig med deg jeg, en ting av gangen! Hei vennen! Jeg vurderte frem og tilbake om jeg skulle lese fødselshistorien din.. Ettersom jeg ikke gruver meg enda, så var jeg redd for å bli litt påvirket.. Hehe.. Men klart jeg leste den! Og selv om alt ikke gikk som "normalt" så synes jeg det var veldig rørende! Åh, som jeg gleder meg. Var inne på spacet og hun er bare så skjønn! Det fine håret da. Kan tenke meg at dere koser dere masse om dagen! At dere sliter med ammingen, betyr i det store og hele ikke så mye! Jeg er helt overbevist om at lille snupp har det helt perfekt sammen med mamma'n og pappa'n sin! :rødme: Du har masse å glede deg til ja Ammingen går seg vel til etterhvert håper jeg, det må det bare! Så flott fødselshistorie :rødme: Husker faktisk min egen enda, selvom det snart er 10 år siden.. Vondt ja, men man vil jo ikke være det foruten! Kos dere med lille snupp, hun er bare vakker!! Vi koser oss masse Går det an å glemme fødselshistorien sin da?? :klø: Sikkert deler av den iallefall. Sikkert ikke, men deler av den er sikkert glemt Eller fortrengt, alt ettersom... så nydelig hun er Takk for det
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3052 Skrevet 25. september 2007 Hører alle sier at du har en nydelig liten jente Godt å høre at dere har det bra! Og - kjempekoselig å lese fødselshistorien din. Keisersnitt er jo en spesiell opplevelse det og, selv om det er noe man går glipp av... Sender deg en PM jeg Keisersnitt er jo ganske vanlig idag, og jeg regner jo ikke med at det blir gjort bare for å få ting fort unna. Det ligger jo en faglig vurdering/anbefaling bak. Kjempegøy å lese historien! Takk for det Nå har jeg vært å tittet, og så nydelig lille snupp er! :rødme: Koselig å lese fødselshistorien din også! Takk for det Det har jeg også hørt... PM kommer Det jeg mente var at mange av detaljene forsvinner, men det er kanskje bare meg som er glemsk Tipper alle kan bli litt glemsk når det har gått litt tid. Jeg velger å stole på alle her inne når de sier at jenta er nydelig Morsomt å lese fødselshistorien din - væh - snart min tur jo Håper du får en fin dag Takk for det Sender deg også en PM jeg
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3053 Skrevet 25. september 2007 Idag er lille snupp 4 uker :juhu: Syns tiden bare flyr jeg Fikk trilla oss en tur i går da, og akkurat når vi kom hjem så begynte det å regne, så det var bra tima Amminga går kanskje litt bedre, men vi knoter fælt på natta, da vil hun bare ikke åpne munnen ordentlig. Litt slitsomt å styre på sånn, så håper det går seg til snart. Regner med at hun våkner hvert øyeblikk nå, så det blir nok ikke tid til å være så mye her inne. Skulle egentlig bare betale en regning og avbestille en bok, men da er det så lettvint å stikke innom her også en tur
Skravla Skrevet 25. september 2007 #3054 Skrevet 25. september 2007 Takk for PM. Hun er helt skjønn. :rødme:
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3055 Skrevet 25. september 2007 Takk for PM. Hun er helt skjønn. :rødme: Bare hyggelig det vettu Og takk for skryten
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3056 Skrevet 25. september 2007 I går og idag har lille snupp holdt blikket og smilt i lengre perioder til mammaen og pappaen sin :rødme: Hun har gjort det i korte øyeblikk tidligere også, men nå har hun nok skjønt hvordan hun skal gjøre det, og det er bare superkoselig. Hun er helt skjønn :rødme:
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 25. september 2007 #3057 Skrevet 25. september 2007 Idag er lille snupp 4 uker :juhu: HÆ??? :dåne:
Impala Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3058 Skrevet 25. september 2007 HÆ??? :dåne: Jeg skjønner heller ikke hvor tiden blir av
Skravla Skrevet 25. september 2007 #3060 Skrevet 25. september 2007 Nå har jeg sett også..... :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå