Multi Skrevet 19. september 2007 #3001 Skrevet 19. september 2007 Det var mest den smitten jeg var redd for.
Impala Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3002 Skrevet 19. september 2007 Høres ut som hun er i ferd med å etterlikne Trollet . Vi har måttet legge bort 50 for lenge siden vi. Holdt så vidt til vi kom hjem fra sjukehuset, men da var det bare å finne fram 56. Imponert over at dere har funnet dato for dåp allerede. Vi skal ikke døpe, så vi slipper å tenke på det , men vi skal ha noen sammenkomster som en slags navnefest. Ikke greit med 4 ulike familier å forholde seg til Skjønner at det ikke er greit å finne tidspunkt for sammenkomst da ja Det var mest den smitten jeg var redd for. Er vel ikke noe å være redd for det!!
Impala Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3003 Skrevet 19. september 2007 Hun hadde bæsjet på seg, også måtte hun bare ha litt pupp. Også la vi oss på sofaen der hun lå på brystet mitt, og da sovna vi vist litt begge to Hun sover enda, men jeg hørte hun ga litt lyd fra seg isted, så det er ikke sikkert hun sover så veldig lenge nå heller. Men da blir hun sikkert kjempetrøtt til natten
Impala Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3004 Skrevet 19. september 2007 Hadde egentlig tenkt å trille en tur idag også, men nå høljer det ned, så det frister ikke akkurat. Kanskje jeg skal driste meg ut og se om posten har kommet?? Også er det jo ikke så lenge til mannen min kommer hjem heller, og da tar jo han seg av lille snupp hvis hun ikke vil sove slik at jeg kan gjøre andre ting
Annie Skrevet 19. september 2007 #3005 Skrevet 19. september 2007 Man MÅ strengt tatt ikke holde dem hele tiden, selvom de er våkne... *sier ingenting om hva vi gjorde...*
Impala Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3006 Skrevet 21. september 2007 Man MÅ strengt tatt ikke holde dem hele tiden, selvom de er våkne... *sier ingenting om hva vi gjorde...* Vet jo det da. Men når de skriker så er jo det som regel det letteste, for det er ikke gøy å høre på.
Impala Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3007 Skrevet 21. september 2007 Da har jeg oppdatert spacet mitt med bilder, endelig
Impala Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3008 Skrevet 21. september 2007 I går fikk jeg den nye bærbare pc'n :juhu: Så nå må jeg bare få tid til å få den igang Venter fremdeles på det trådløse modemet, så får ikke testet den skikkelig, hvis det ikke er noen naboer som har ett usikret nett da. Lille snupp ligger og sover. Hun har hatt litt vondt i magen de siste dagene, men det har heldigvis ikke gått utover nattesøvnen. Vi sliter fremdeles endel med amminga, nå er problemet at hun ikke vil gape høyt nok, noe som resulterer i at hun ofte bare får tak i brytvorta, noe som ikke er spesielt godt. Venstre puppen min er sinnsykt vondt, og har vel egentlig vært det hele tiden, men det har forværret seg igjen. Så i går gråt vi våre modige tårer begge to, Lille snupp for at hun ikke fikk mat, og jeg for at hun ikke ville gape ordentlig. Men det gikk da såvidt til slutt. Får se hvor lenge jeg orker å bale med dette, for det er ganske slitsomt. Isted gulpa hun skikkelig i vogga. Så plutselig at det var gulp på gulvet, så da har hun klart å få det på siden av madrassen og ut på golvet. Måtte bytte på henne også, for hun var jo helt våt stakkar. Og nå må jeg gå, for der våkna hun vist igjen
angelou Skrevet 21. september 2007 #3009 Skrevet 21. september 2007 Håper det ordner seg med amminga De fleste opplever vel litt problemer i starten, det går seg nok helt sikkert til etterhvert
iss Skrevet 21. september 2007 #3010 Skrevet 21. september 2007 Husker vi hadde det samme problemet, at skjønningne ikke ville gape høyt nok. Men det løste seg da puppene stabiliserte seg og ikke var så sprengte + når hun ble litt større og munnen ble større.... Hos oss hjalp det å amme liggende + at jeg holdt puppen i C-grepet.. Da gikk mer av puppen inn i munnen hennes
Impala Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3011 Skrevet 21. september 2007 Håper det ordner seg med amminga De fleste opplever vel litt problemer i starten, det går seg nok helt sikkert til etterhvert Det håper jeg også Husker vi hadde det samme problemet, at skjønningne ikke ville gape høyt nok. Men det løste seg da puppene stabiliserte seg og ikke var så sprengte + når hun ble litt større og munnen ble større.... Hos oss hjalp det å amme liggende + at jeg holdt puppen i C-grepet.. Da gikk mer av puppen inn i munnen hennes Skal prøve å bare amme liggende en periode igjen, finner ikke noen god stilling hver gang sittende heller, så da blir det enda mer knoting. Prøver også C-grepet, men hun veiver sånn med hodet, så jeg må styre henne på plass innimellom, og da har jeg egentlig en hånd for lite
Impala Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3012 Skrevet 21. september 2007 Så langt idag har lille snupp vært helt eksemplarisk :rødme: Hun har sovnet etter hver amming, og mammaen har fått tid til å være på nettet og gjøre unna endel ting Når mannen min kommer hjem skal vi ut og handle for hele neste uke. Deilig for meg å slippe og dra i butikken for å handle når jeg går hjemme med henne. Hadde det vært gangavstand så, men må kjøre bil, og da er det straks litt mer styr. Har ingen planer for helgen, men driver og lurer på om jeg skal dra en tur på shopping alene i morgen. Det hadde egentlig vært litt deilig, og mer effektivt enn å ha med lille snupp. Må ha meg nye vintersko, og ny vinterjakke bl.a. Kan jo bare pumpe meg før jeg drar, også kan hun få morsmelk fra flaske mens jeg er borte. Får lufte det for mannen og høre hva han sier, han hadde planer om å dra på en messe i morgen eller søndag.
Gjest MrsP Skrevet 21. september 2007 #3013 Skrevet 21. september 2007 Så nydelig hun er! :rødme: Og så har hun fått så fint navn!
Brukernavn Skrevet 21. september 2007 #3014 Skrevet 21. september 2007 Så nydelig hun er! :rødme: Og så har hun fått så fint navn! Er navnet hemmelig, eller kan andre få vite også?
Annie Skrevet 21. september 2007 #3016 Skrevet 21. september 2007 Hun er kjempenydelig! :rødme: Og prikk lik mamman sin!!
Brukernavn Skrevet 21. september 2007 #3017 Skrevet 21. september 2007 Hun er kjempenydelig! :rødme: Og prikk lik mamman sin!! Mamman har jeg jo sett *ser for meg lille snuppa*
Eeyore Skrevet 23. september 2007 #3020 Skrevet 23. september 2007 Så fantastisk søt! Lik mammaen sin ja, og så mye hår! Den gule sparkebuksen har jeg også kjøpt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå