Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer fremdeles på hvor mye jeg trenger å kjøpe i str 50 jeg da, hvor lang er prinsessa di nå da? Tipper nemlig jeg får en ganske lang unge, siden vi var 53 og 57 cm når vi ble født :sjenert:

Men det er ikke nødvendigvis noen sammenheng, heller...både mannen og jeg var godt over normalen på lengde, men småtten her i huset var pitteliten.....jeg trodde nesten ikke det var mitt barn de hadde målt...her var 50 for stort lenge...h*n var to mnd før h*n var like stor som jeg var når jeg ble født. (og ja, h*n kom til termin..)

Oppi her hvor jeg bor hører jeg besteforeldre si at barnebarna er livets dessert. Og hva gjør vi med desserten? Jo, vi kooooooser oss og så lar vi den stå når vi ikke orker mer.

:ler: fantastisk beskrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig å komme inn her og lese om Lille Snupp. :rødme: Blir ikke, jeg gjentar IKKE, babysyk av å lese om det i det hele tatt!!!

:klemmer:

Oppi her hvor jeg bor hører jeg besteforeldre si at barnebarna er livets dessert. Og hva gjør vi med desserten? Jo, vi kooooooser oss og så lar vi den stå når vi ikke orker mer.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig å komme inn her og lese om Lille Snupp. :rødme: Blir ikke, jeg gjentar IKKE, babysyk av å lese om det i det hele tatt!!!

Når jeg tenker meg om burde jo ikke JEG lese her inne, så lett påvirkelig som jeg er... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer fremdeles på hvor mye jeg trenger å kjøpe i str 50 jeg da, hvor lang er prinsessa di nå da? Tipper nemlig jeg får en ganske lang unge, siden vi var 53 og 57 cm når vi ble født :sjenert:

:sjokk: 57??? Det var jammen langt! :ler:

Vi fikk forresten ei lita tulle som bare var 48 kort, så vi brukte str 50 leeeeeenge, og måtte ut og handle dagen etter vi kom hjem fra sykehuset!

Så det er virkelig variabelt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ett sett i str 50 jeg, men satser på at tanta til nurket har lite imot å shoppe litt mens jeg er på sykehuset hvis det viser seg at vi trenger noe mer :)

57 er langt ja, men det hører med til historien at han ble målt til 59 cm og skrevet NED til 57 på grunn av at han ble tatt med sugekopp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det besteforeldres hovedoppgave? :ler:

Jo, det er nok det :ler:

Det kan virke sånn her hos oss, i hvertfall :ler:

Sånn er det vel hos de fleste :fnise:

Koselig med ivrige besteforeldre altså :rødme: Og det er jo sant, de kan jo få lov til å skjemme dem bort - heldiggriser :ler:

SÅ koselig å les om den lille familien, far som digger å være far og snuppa som digger å kose :klemmer:

Vet ikke hvor lang hun er. Skal på helsestajonen neste tirsdag, så da blir hun vel målt. Vi fikk endel klær også vi da, så da hadde vi nok i størrelse 50. Bruker ikke sparkebukser eller pysjer i 50 lengr enå, det er for lite. Men bukser og bodyer passer enda, så det varierer litt også :)

Koselig aa lese om dagene deres med den eksemplariske lille jenta dere har faatt! Tenk at hun er saa liten at hun har brukt str. 50 - tror Theodor var saavidt innom str. 56 foer han gikk rett inn i 62! :fnise:

Ha en fin dag alle tre!

:kose:

Ja, så langt er hun utrolig eksemplarisk syns jeg :)

50 trenger du ikke da Angelou!!! Lillesmile var 51 cm lang og vi brukte vel 50 i knapt en mnd. Men vi brukte mest av 56 helt fra starten av. Det var bittelitt stort men det var kun de første 2-3 ukene. De vokser VELDIG fort!

Så kjekt å lese om at det går bra med dere Impala. Flere som blir bortskjemte av besteforeldrene??? Kjekt det!Bestefar her kjøpte en rosa body på name it som det sotd "BESTEFARS SKATT" på. :rødme:

Tror det er bare farmor som kunne ha kjøpt noe på nettet, de andre besteforeldrene er ikke så drevne når det kommer til sånne ting. Pappa jobber med saken da, men de andre to har vel ikke tatt i en pc en gang :fnise:

Men det er ikke nødvendigvis noen sammenheng, heller...både mannen og jeg var godt over normalen på lengde, men småtten her i huset var pitteliten.....jeg trodde nesten ikke det var mitt barn de hadde målt...her var 50 for stort lenge...h*n var to mnd før h*n var like stor som jeg var når jeg ble født. (og ja, h*n kom til termin..)

:ler: fantastisk beskrivende.

Jeg var vistnok 48 cm lang når jeg ble født, så hun var jo ganske nær det da. Men vekten hennes var jo godt over 1 kilo tyngre enn meg og mannen. Tror hun hadde det for godt inni magen på slutten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får komme hit på besøk snart da, da blir vel ikke babysyken noe mindre :fnise:

Når jeg tenker meg om burde jo ikke JEG lese her inne, så lett påvirkelig som jeg er... :overrasket:

*lister meg fort ut igjen*

Jeg visste ikke at det var SMITTSOMT!

Smittsomt? :redd:

*løper*

Vart dåkk skræmt no :fnise:

Er immun :sjarmor:

Heldig du da :ler:

:sjokk: 57??? Det var jammen langt! :ler:

Vi fikk forresten ei lita tulle som bare var 48 kort, så vi brukte str 50 leeeeeenge, og måtte ut og handle dagen etter vi kom hjem fra sykehuset!

Så det er virkelig variabelt altså...

Det er egentlig rart hvor store forskjeller det er altså!

Har kjøpt ett sett i str 50 jeg, men satser på at tanta til nurket har lite imot å shoppe litt mens jeg er på sykehuset hvis det viser seg at vi trenger noe mer :)

57 er langt ja, men det hører med til historien at han ble målt til 59 cm og skrevet NED til 57 på grunn av at han ble tatt med sugekopp :ler:

*snikleser raskt*

Travelt idag?

57 cm? :overrasket: Tror jeg var 48 -og over 4 kg. Relativt kompakt... :ler:

Nesten det samme som lille snupp det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var lille snupp våken fra kl 08:30 til 11:45. Det var jo litt uvant da, og jeg måtte legge henne i vogga for jeg måtte på do. Ikke noe ålrait å høre på at de skriker, men må man så må man.

Lurer litt på om hun har snudd døgnet litt, for i går kveld sov hun stort sett hele tiden, det er jo da hun har pleid å være våken. Men hun sover om natta da, og det er det viktigste!

Nå er barnedåpen bestemt også. Det blir søndag 11. november. Var ikke så mange dager å velge i, og vi vil unngå desember, for det blir så tett opptil jul, for de fleste som kommer bor jo ikke her.

Hadde egentlig tenkt å leie ett sted der vi skulle være etterpå, men det vi ville ha var opptatt, så vi har bestemt oss for å ha det hjemme istedet. Det blir 23 personer hvis alle kommer, så det blir fullt, men det går akkurat. Låner service på jobben til mannen min, også supplerer svigermor med det vi måtte trenge av duker og andre ting.

Satser på koldtbord, så det skulle være greit å surre sammen noe til det vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun er i ferd med å etterlikne Trollet :ler:.

Vi har måttet legge bort 50 for lenge siden vi. Holdt så vidt til vi kom hjem fra sjukehuset, men da var det bare å finne fram 56.

Imponert over at dere har funnet dato for dåp allerede. Vi skal ikke døpe, så vi slipper å tenke på det :fnise:, men vi skal ha noen sammenkomster som en slags navnefest. Ikke greit med 4 ulike familier å forholde seg til :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...