Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelig høstvær ute, og lille snupp ligger ute på verandaen og sover i vogna si.

Men herregud så mye melk jeg har. Bare jeg åpner bh-en så spruter det jo ut :ler:

Også spiser hun jo ikke oftere enn ca. hver 3. time, og da kun 10 min på den ene puppen. Hører hvordan hun svelger unna, så det spruter nok inn i munnen hennes også. Hun trenger ikke å slite for maten nei :)

Pumper meg litt innimellom hvis trykket blir for stort da.

Mamma og pappa er på vei sørover, og er vel her i 16-tia tenker jeg. Gleder oss masse, og det vet jeg de også gjør. Blir koselig det, å få de på besøk nå når vi har kommet inn i ting hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Så kos å høre at det stort sett går greit. :)

Ja, jeg syns egentlig det går over all forventning jeg. Hun er så snill atte, nesten ikke noe gråting :)

Skrevet
Bare vent, - det kommer ;):ler:

Bytte ticker?? ;)

Håper vi har fått ett snilt barn.

Driver på med den tickeren da, ikke så lett bestandig :sur:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Også snille barn må gråte litt :) Jeg sier bare en ting: Trassalder. Men så lite gråting som mulig fram til da er jo bare bra!! :)

Nå må jeg visst gå og være litt sosial.

Skrevet
Også snille barn må gråte litt :) Jeg sier bare en ting: Trassalder. Men så lite gråting som mulig fram til da er jo bare bra!! :)

Nå må jeg visst gå og være litt sosial.

Klart alle barn gråter litt. Men vi har vært veldig heldige så langt da :)

Skrevet

Da var ny ticker på plass, samt ny tittel på dagboka.

Også flytter jeg bort fra gravidbøkene, og over på generell :)

Skrevet

Hei hei, vennen :)

Gratulerer med ny ticker. Den var flott :)

Godt å høre du har mye melk. Ammeinnlegg er nok et must nå for tiden :ler: Og at lille snupp er så snill. :rødme: Kan tro vi gleder oss til å se henne. :)

Håper dere får en strålende søndag, og kos dere supermasse med besøket.

store store :klemmer:

Skrevet

Koselig å lese om hverdagen! Mimrer tilbake jeg...

Hvis du får samme problemet når hun blir litt eldre, at melka kommer for fort og for mye, så fikk jeg løsningen av en jordmor. Amme med barnet sittende! Vi gjør det på høyre pupp nå og hun slipper å drukne :fnise: Men de bør vel være litt større først...

:klemmer:

Skrevet

Så koselig lesing det er her da! Supert at du har så mye melk, jeg hadde aldri nok og gremmet meg mye over det. Amming er jo så mye enklere enn tillegg, sterilisering av flasker, smokker osv.

håper du koser deg med besøk! :klem:

Skrevet

Så fin tittel og ticker. Ting har skjedd i min familie, så jeg vet ikke om jeg orker å være så aktiv her inne nå. På en annen side, kan det være terapi å skrive det av seg.. Står om det inne hos Jerle og meg

STOR :klem: til dere!!

Skrevet

Så koselig å høre om den lille snille frøkna. Håper du kanskje finner på å legge ut bilder av henne på spacet ditt.... :sjenert:

:klem:

Skrevet

Så koselig lesning dette er *mimre*

Godt å høre at dere koser dere :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...