Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YOU GO GIRL!!!! :juhu:

(nå får jeg gå å kle på meg og :ler: tok bare morgenkåpen og løp til dataen. Ivrig sladdris!! :fnise: )

Skrevet
(nå får jeg gå å kle på meg og :ler: tok bare morgenkåpen og løp til dataen. Ivrig sladdris!! :fnise: )

Og TAKK for det :klemmer:

*MASSE tanker til deg Impala*

Skrevet

Det er bra du tar jobben på alvor :ler:

Gleder meg til videre oppdateringer! Stå på Impala, det er nå det gjelder!

:klem:

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lykke, lykke, lykke til vennen min! Gjett om jeg tenker på deg!

Stå på, snart er du mamma!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Ja, jeg tar saken kjempealvorli!! Dette har jeg gledet meg så utrolig mye til :hoppe:

Annie er på jobb til 13 ,så da kommer hun og. Etter kl 16 tar Annie over skipet her for jeg må jobbe. Planene er i orden. :):fnise:

Skrevet

Jaaaaaaa!!!

:juhu:

Lykke lykke til (nok en gang ;) )

Skrevet
Ja, jeg tar saken kjempealvorli!! Dette har jeg gledet meg så utrolig mye til :hoppe:

Annie er på jobb til 13 ,så da kommer hun og. Etter kl 16 tar Annie over skipet her for jeg må jobbe. Planene er i orden. :):fnise:

Bra dere har kontroll på skiftplanen :fnise:

Skrevet

Ja det er mer enn fulltidsstilling å være sladris :fnise:

Skrevet (endret)

Ja ja ja!!! :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe:

Heia Impala!! :duskedame: :duskedame:

Sender deg alle krefter jeg har!!! :klem: :klem:

Endret av loffen
Skrevet

:juhu: :duskedame: Så bra at du slpp å gå og vente så lenge. Lykke til! :klemmer:

God planlegging :tommelopp::ler:

Skrevet

Ja, gjett om. :ler: Jeg er såååå glad jeg har med Annie på dette her altså. Har akkurat pratet med henne på telefon. :mobil: Hun er kjeeeempeklar til å komme hjem :) Her skal det ikke mangle på informasjon, og den kommer så snart vi hører noe.

I mens får vi bare :hoppe: :juhu: :duskedame::hoppe: :juhu: :duskedame:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Wow! Første innlegget mitt her, og det er for å ønske deg lykke til og håpe dere ikke blir sendt hjem, men at impalalille kommer og besøker dere nå!!!!

Skrevet

:juhu: :duskedame: :juhu: :duskedame:

ENDELIG!!!!! Håper det går bra med dere!!!! Dette er stort!!! :klem: :klem: :klem:

Skrevet

Jeg er innom her slik ca hvert 3.minutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...