Gjest Dallandra Darcy Skrevet 27. august 2007 #2681 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tenk, snart så er du mamma Endret 27. august 2007 av Dallandra Darcy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 27. august 2007 #2682 Del Skrevet 27. august 2007 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. august 2007 #2683 Del Skrevet 27. august 2007 Du får :lese: og ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2007 #2684 Del Skrevet 27. august 2007 ((((((((((((((fødevibber)))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. august 2007 #2685 Del Skrevet 27. august 2007 Lykke til Impala! En snikleser bekjenner sin... :klø: ... lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #2686 Del Skrevet 27. august 2007 Nå er det natta for en trøtt nygravid, men jeg gleder meg til å sjekke her i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2007 #2687 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har slappet litt av etter at vi kom hjem, spist middag og dusjet, men har ikke fått sovet noe, er jo ikke trøtt. Har noen små modningsrier innimellom, men veldig svake og uregelmessige, så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, Og jeg lover at sladrisene får beskjed med en gang det blir mer action Tålmodighet er en dyd sies det... Men akk så kjedelig! Prøver å være tålmodig, men innrømmer at jeg er elendig på det! Håper det skjer snart for din del. Føde er vondt, men det er en god smerte og det er så verd det!! Ønsker deg lykke til igjen! Og bare for å ha sagt det, det er aldri feil tidspunkt å få melding på at noe skjer. Natt eller dag er like bra!! til verdens beste impala Snart er impalille her. Skal love deg sladdrisene er kjempemegaklar!! Det har gått i en del sms i dag Vi gleder oss såååååååå :juhu: Bare slapp av og kos deg du. Hils mannen Her hilses det også fra, og lykkeønskinger kommer og.Vi er KJEMPEKLARE!! Er så glad jeg har med meg deg på dette vennen! Endret 27. august 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. august 2007 #2688 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er virkelig imponert over hvor tålmodig du er. Jeg må nok innrømme at jeg hadde blitt veldig skuffa hvis jeg hadde fått samme beskjedene . Uansett nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2689 Del Skrevet 27. august 2007 Vi er KJEMPEKLARE!! Er så glad jeg har med meg deg på dette vennen! Like så. Sladdrisene er klar, natt og dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. august 2007 #2690 Del Skrevet 27. august 2007 Godt du har motet oppe!!! Du er sikker på at det ikke er tyntflytende sekret da? Det fikk jeg på slutten og jeg trodde vannet var gått. Det er visst helt vanlig og en del førstegangsfødende som tar feil av det sa de på føden til meg. Uansett lykke til!!! SPENNENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 28. august 2007 #2691 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har ikke fulgt med deg, men nå så jeg hos Pi@ at ting nærmer seg kraftig, så jeg ville bare sende litt urkvinnestyrke og ønske lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. august 2007 #2692 Del Skrevet 28. august 2007 Spennende her jo Lykke lykke til når det setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. august 2007 #2693 Del Skrevet 28. august 2007 Skjer'a? Hvor er sladrisene.... de må jo si fra at ingenting skjer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 28. august 2007 #2694 Del Skrevet 28. august 2007 *intet sett, inetet hørt..* Det betyr vel at det ikke er noe nytt det?.. Lurer på hvordan natten har vært jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. august 2007 #2695 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Ikke noe nytt? Endret 28. august 2007 av multitasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. august 2007 #2696 Del Skrevet 28. august 2007 Håper du har sovet godt i natt, og at Impalille bestemmer seg for å kommer ut i den store verden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2697 Del Skrevet 28. august 2007 Håper du har fått sovet godt og hvilt deg skikkelig i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. august 2007 #2698 Del Skrevet 28. august 2007 Innom for å ønske deg en god dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2007 #2699 Del Skrevet 28. august 2007 NÅ ER DET I GANG :juhu: Sms fra Impala kl 8.58: "Har hatt rier i hele natt. 4.min. mellom hver, så nå reiser vi til sykehuset. Håper at det er såpass godt igang nå slik at vi ikke blir sendt hjem igjen. Det er ihvertfall vondt, men jeg er ved godt mot " JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :juhu: nå skjer det noe. Snart er lille impalille her, lykke til, vi heier på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2700 Del Skrevet 28. august 2007 :juhu: :juhu: Heia Impala! Å, blir helt rørt av å tenke på at lille Impalille snart kommer masse lykke til vennen - sender all urkvinnekraft jeg har å oppdrive til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå