Gjest Dallandra Darcy Skrevet 27. august 2007 #2661 Skrevet 27. august 2007 Stooor kleeem til alle sammen Og spesielt til Impala, håper du får slappet av og sovet litt nå. Jeg har fått tillatelse til å følge med her, så kommer nok til å sjekke litt sånn nå og da. Nå står pastaen til pastasalat og koker, så skal vi spise middag, og så kommer nærmeste familie på kaffe til barnetv. :hoppe:
Annie Skrevet 27. august 2007 #2662 Skrevet 27. august 2007 Du får holde fortet du da Liljen. Nå skal vi spise middag og etter det er det bare stress frem til jeg SKAL VÆRE FERDIG PÅ SISTE MØTE KL 19.30!!!!
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2663 Skrevet 27. august 2007 Jepp, jepp, Annie Regner med Impala tar seg en vellfortjent lur nå, så det blir nok stille derfra en stund. Hun kommer kanskje inn hit siden da :juhu:
Gjest MrsP Skrevet 27. august 2007 #2665 Skrevet 27. august 2007 Her har det vært action jo!! :juhu: Kjedelig at du ble sendt hjem,men nå skjer det iallefall noe.
Kylling Skrevet 27. august 2007 #2666 Skrevet 27. august 2007 Her var det mange ekstra sider å lese ja! Synd at du ble sendt hjem igjen, Impala, men jeg tror jammen ikke du blir hjemme lenge!
loffen Skrevet 27. august 2007 #2667 Skrevet 27. august 2007 Phu! Nå var det spennende å lese her! Den teite pc'n måtte 'renses' i ettermiddag..kom ikke inn noe sted, fikk bare about:blank og sånn tull. SÅ frustrerende å ikke kunne sjekke hvordan det var med deg. Tror som Kylling at du ikke blir så lenge hjemme! Nå skal jeg følge med hele tiden! Hvil deg mens du kan, og spis masse pasta, som jordmor sa til meg!
smile Skrevet 27. august 2007 #2668 Skrevet 27. august 2007 (endret) Huff, så utrolig kjedelig å bli sendt hjem igjen! Det syntes iallefall jeg var veldig skuffende! Uansett ikke lenge igjen! Endret 27. august 2007 av smile
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2670 Skrevet 27. august 2007 (endret) Så søte dere er alle sammen, blir helt rørt jeg :gråte: Var ikke noe nedtur å bli sendt hjem altså, for det hadde jeg regna med. Var for lite action til at jeg trodde jeg kom til å bli lagt inn. Det de ville sjekke var fostervannsmengden og om det var lekkasje. Tok først CTG som var kjempefin, og kjempefin fosterlyd også Måtte så vente veeeeldig lenge på legen og UL for fostervannssjekk (nesten to timer faktisk!!). Mengden var fin, og de fant ikke ut at det lakk noe, og mente derfor at det heller ikke hadde kommet ut noe i dag tidlig, men det er jeg 99% sikker på at det gjorde. Irriterende med den ventinga da, for kunne jo heller vært hjemme og sovet Har slappet litt av etter at vi kom hjem, spist middag og dusjet, men har ikke fått sovet noe, er jo ikke trøtt. Har noen små modningsrier innimellom, men veldig svake og uregelmessige, så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, Og jeg lover at sladrisene får beskjed med en gang det blir mer action Endret 27. august 2007 av Impala
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2672 Skrevet 27. august 2007 Takk for den snille Daria. Den trengte jeg
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2673 Skrevet 27. august 2007 Nå skal jeg sette meg å se på tv eller fortsette å lese den siste boka til Anne B. Ragde. Er jo ingen vits i å legge seg, for jeg er jo ikke trøtt. Håper jeg får sove litt til natten, eller at riene tar seg veldig opp, ikke noe sånn midt i mellom Også får vi alle smøre oss med tålmodighet, så kommer nok Impalille når h*n er klar for det. Spurte forreste jordmora om hun kunne tippe hvor stor Impalille er. Hun mente ett sted mellom 3500-4000 g, så selv om jeg ligger skyhøyt på SF-kurven, så er det heldigvis ingen gigantbaby. Ikke at jeg har trodd det heller da.
Jerle Skrevet 27. august 2007 #2676 Skrevet 27. august 2007 Håper du får koset deg med Tv-titting og at du får sove godt i natt. Jeg hadde samme type lekkasje, da også mente de det ikke var fostervann. Så kjære deg; tålmodighet er en dyd
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #2677 Skrevet 27. august 2007 Høres ut som en veldig fornuftig bruk av kvelden. Slapp av og samle krefter for det er nok ikke lenge til nå. Lykke til!
Flying Skrevet 27. august 2007 #2679 Skrevet 27. august 2007 Åh, vennen du har vært her! Jeg beundrer at du er så rolig. Men på en annen side, hva kan du gjøre... Kos deg, slapp av og prøve å samle krefter! I natt drar du! -Det er jeg like sikker på som om at du får en perfekt liten gutt! Jeg må si lykke til enda en gang jeg da!! Stor klem til deg snuppa!
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2680 Skrevet 27. august 2007 til verdens beste impala Snart er impalille her. Skal love deg sladdrisene er kjempemegaklar!! Det har gått i en del sms i dag Vi gleder oss såååååååå :juhu: Bare slapp av og kos deg du. Hils mannen Her hilses det også fra, og lykkeønskinger kommer og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå