Toblerone Skrevet 27. august 2007 #2581 Del Skrevet 27. august 2007 :juhu: Her blir det spenning!!! Lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2582 Del Skrevet 27. august 2007 :juhu: Her blir det spenning!!! Lykke lykke til! Tusen takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. august 2007 #2583 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde jo samme tippedato på deg og Pi@ jeg (fredag). Kanskje jeg har bomma på begge og at Pi@ kommer i veien snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2584 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde jo samme tippedato på deg og Pi@ jeg (fredag). Kanskje jeg har bomma på begge og at Pi@ kommer i veien snart også Ja det hadde vært noe, at vi fødte på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. august 2007 #2585 Del Skrevet 27. august 2007 Ja det hadde vært noe, at vi fødte på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. august 2007 #2586 Del Skrevet 27. august 2007 I dag er terminen! Thihi, er så spent!!!!!! Håper du har det veldig bra vennen! Lykke til hvis det skjer noe i dag/kveld/natt! Jeg tenker på deg! Prøver igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2587 Del Skrevet 27. august 2007 Prøver igjen!!! Bedre lykke idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. august 2007 #2588 Del Skrevet 27. august 2007 Herregud, herregud, herregud det er jo noe på gang! Så spennende! Fikk skikkelig sug i magen jeg nå! Lykke til vennen! Gjett om jeg tenker på deg! Nå er du snart mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2589 Del Skrevet 27. august 2007 Herregud, herregud, herregud det er jo noe på gang! Så spennende! Fikk skikkelig sug i magen jeg nå! Lykke til vennen! Gjett om jeg tenker på deg! Nå er du snart mamma!!! Ja, vi får nå se hvor fort det går. Tipper ikke at det blir idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2590 Del Skrevet 27. august 2007 Nei, nå skal jeg ta en kjapp dusj, også skal jeg pakke ned tingene jeg skal ha med på sykehuset. Alt ligger klart altså, har bare ikke pakket det ned. Også kommer vel mannen hjem om ikke lenge tenker jeg. Får se om jeg kommer innom her senere idag da, eller om sladrisene må trå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. august 2007 #2591 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, blir spennende å følge utviklingen altså. Håper ikke du kommer hjem fra sykehuset før du har med deg den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. august 2007 #2592 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er veeeeeeldig tilgjengelig på sms i dag altså! Ble skikkelig gira nå jeg! Tror det skjer noe i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 27. august 2007 #2593 Del Skrevet 27. august 2007 Å, så spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #2594 Del Skrevet 27. august 2007 Og fortsatt like rolig... Ønsker deg lykke til og håper du ikke får en lang og smertefull fødsel. Og nå er det ikke lenge til du har Impalille i armene Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. august 2007 #2595 Del Skrevet 27. august 2007 :juhu: Nå skjer det! Lykke til! Kjenner jeg blir bittelittt rørt av hva du skal gjennom og oppleve jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. august 2007 #2596 Del Skrevet 27. august 2007 Så spennende og så moro :juhu: og tenk på terminen da. Jeg visste at du kom til å føde først, til tross for mine vondter og modning! Masse lykke til :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. august 2007 #2597 Del Skrevet 27. august 2007 Åååååå :juhu: :juhu: Her skjer det jo noe jo - MASSE lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. august 2007 #2598 Del Skrevet 27. august 2007 Her kommer jeg til å sitte klistret i dag! Så herlig at det er i gang! Min fødsel startet også med at vannet gikk på morgenen og svake rier, og snuppa kom den kvelden. Det kan gå fortere enn du aner! Jeg lover deg, det blir ikke mer spennende enn dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. august 2007 #2599 Del Skrevet 27. august 2007 Oi, action jo :juhu: Lykke til vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. august 2007 #2600 Del Skrevet 27. august 2007 Like spennende dette som når sjønningen var på vei. Får håpe det går like fort, da er han ute i kveld. Jeg tipper på att det er gutt med den basketball magen der. Lykke til med fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå