Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er bra.....

*venter på sms* :fnise:

Ingen sms enda nei.

Jeg blir bare mer og mer imponert over hvor rolig og avslappet du er :klem:

Ja, det er da ingen vits i å stresse er det?

Du kan jo ta bort tickeren og skrive termindatoen isteden da. Eller jukse til tickeren med en annen termindato..

Tipper jeg bare fjerner den.

Ticker med nedtelling til eventuell igansettingsdato?

Uff, nei det vil jeg ikke tenke på en gang.

:klemmer::klemmer:

:klemmer:

Håper du har en fin kveld, Impala! :)

Det hadde jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg også!

Du får iallefall garantert når det er noe på gang!

*sjekker om noe har skjedd*

Ha en fin søndag!

Nei, ingen action enda.

:popcorn:

Venter på att det skjer noe.

:sjenert:

Ja, det er vist bare å vente.

*sjekker*

Åh, så spent jeg er! Håper alt er bra med deg vennen! Må si lykke til i dag også jeg.. Vet jo aldri.. :klem:

Alt er bare bra ja :)

Hei hei vennen! Håper du har en strålende dag! Her kom det en regnskur i sta, den rakk akkurat å gjøre uteputene våte, og da vi fikk dem inn, og så stoppet regnet! :sur:

Jaja, det er sånt som skjer.

:klemmer:

Hatt en fin dag så langt :)

*oppdaterer meg*

Det må til innimellom det også.

Skrevet

Ingen action enda nei. Hatt vondt på høyre side nederst i magen ett par ganger i natt da, men det er vel bare noen muskler som strekker seg pga tyngden til magen tipper jeg. Også er jeg mer sliten/øm på innsiden av lårene. Men det føles ikke som det er nært forestående nei.

Har vært i konfirmasjon idag vi da. Til en som mannen min er fadder for. Det var koselig, men veldig fullt i kirken da. Måtte sitte på galleriet, og der så vi ingenting, så bra det ikke var nær slekt, det hadde vært litt kjedelig. Var ute og spiste på en restaurant ettterpå for vi var ikke så mange.

Har vært bra vær her idag også, men det har nok vært en og annen byge innimellom. Tror ikke det har regnet her hjemme enda da.

Skrevet

Bare ikke bli lei av alt maset til alle som lurer på om det har skjedd noe! :klemmer:

Skrevet
Bare ikke bli lei av alt maset til alle som lurer på om det har skjedd noe! :klemmer:

Nei, jeg har ikke blitt det.

Vil jo tro at de fleste her inne skjønner at de får beskjed når det skjer noe. Har jo tross alt to offisielle sladriser, også har jeg jo mobilnr. til noen flere som er her inne i tillegg også :)

Skrevet

Da skal jeg gå og se nyheter tenker jeg.

Må kanskje har noe mer å spise idag også. Kan jo lage vafler da, hvis jeg gidder.

I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure ;)

Skrevet
Da skal jeg gå og se nyheter tenker jeg.

Må kanskje har noe mer å spise idag også. Kan jo lage vafler da, hvis jeg gidder.

I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure ;)

Du føler for å si fra for å unngå panikk her inne.... :ler:

Skrevet

Godt du er ansvarsbevisst og melder fra :ler:

Skrevet
Du får iallefall garantert når det er noe på gang!

:juhu: :klemmer:

Kjekt å vite :Nikke: Jeg kommer nok ikke innom her før i morgen ettermiddag jeg heller. Første dag på ny jobb i morra... Men er heldigvis ferdig klokka 13 :tommelopp:

Skrevet

Dette var ikke Kuppmaker-boka, nei... :ler: Jaja, er det så nøye...

Skrevet
:ler: Ikke lett å ha oversikten her nei. Har gått i den fella mange ganger. :ler:
Skrevet

Søren da er jo datoen min over jo. :sur:

He, he håper du slipper å gå så mye over. Men det virker jo som du tar det helt med ro.

Bra du er så ansvarsbevisst at du gir beskjed om at du bare skal til legen ;)

Skrevet
Lykke til med kommende fødsel! :klem:

Takk :)

Du føler for å si fra for å unngå panikk her inne.... :ler:

Yepp :fnise:

Godt du er ansvarsbevisst og melder fra :ler:

Ja ikke sant :ler:

Lykke til i morgen vennen :)

store :klemmer:

Takk for det :)

:juhu: :klemmer:

Kjekt å vite :Nikke: Jeg kommer nok ikke innom her før i morgen ettermiddag jeg heller. Første dag på ny jobb i morra... Men er heldigvis ferdig klokka 13 :tommelopp:

Det er bra :)

Søren da er jo datoen min over jo. :sur:

He, he håper du slipper å gå så mye over. Men det virker jo som du tar det helt med ro.

Bra du er så ansvarsbevisst at du gir beskjed om at du bare skal til legen ;)

Tror ikke jeg kommer til å gå så mye over nei ;)

Skrevet

Legetimen er avbestilt, for her er det ting på gang :juhu:

Når mannen stod opp kl 05, så var det litt vått mellom beina gitt, gikk på do og det var nok litt fostervann + blod. Kom litt mer vann i små mengder en liten stund etterpå, og har hatt blodutblandet utflod siden. Ringte føden i sted, og skal inn til sjekk kl 11.

Regner med å bli sendt hjem igjen, for riene er veldig svake og veldig uregelmessige. Men ting er ihvertfall i gang :)

Skrevet

Og for de som måtte lure, termin er idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...