Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2561 Skrevet 26. august 2007 Det er bra..... *venter på sms* Ingen sms enda nei. Jeg blir bare mer og mer imponert over hvor rolig og avslappet du er Ja, det er da ingen vits i å stresse er det? Du kan jo ta bort tickeren og skrive termindatoen isteden da. Eller jukse til tickeren med en annen termindato.. Tipper jeg bare fjerner den. Ticker med nedtelling til eventuell igansettingsdato? Uff, nei det vil jeg ikke tenke på en gang. Håper du har en fin kveld, Impala! Det hadde jeg
Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2562 Skrevet 26. august 2007 Jeg også! Du får iallefall garantert når det er noe på gang! *sjekker om noe har skjedd* Ha en fin søndag! Nei, ingen action enda. Venter på att det skjer noe. Ja, det er vist bare å vente. *sjekker* Åh, så spent jeg er! Håper alt er bra med deg vennen! Må si lykke til i dag også jeg.. Vet jo aldri.. Alt er bare bra ja Hei hei vennen! Håper du har en strålende dag! Her kom det en regnskur i sta, den rakk akkurat å gjøre uteputene våte, og da vi fikk dem inn, og så stoppet regnet! Jaja, det er sånt som skjer. Hatt en fin dag så langt *oppdaterer meg* Det må til innimellom det også.
Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2564 Skrevet 26. august 2007 Ingen action enda nei. Hatt vondt på høyre side nederst i magen ett par ganger i natt da, men det er vel bare noen muskler som strekker seg pga tyngden til magen tipper jeg. Også er jeg mer sliten/øm på innsiden av lårene. Men det føles ikke som det er nært forestående nei. Har vært i konfirmasjon idag vi da. Til en som mannen min er fadder for. Det var koselig, men veldig fullt i kirken da. Måtte sitte på galleriet, og der så vi ingenting, så bra det ikke var nær slekt, det hadde vært litt kjedelig. Var ute og spiste på en restaurant ettterpå for vi var ikke så mange. Har vært bra vær her idag også, men det har nok vært en og annen byge innimellom. Tror ikke det har regnet her hjemme enda da.
Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2565 Skrevet 26. august 2007 Håper du har det bra! Det har jeg
loffen Skrevet 26. august 2007 #2566 Skrevet 26. august 2007 Bare ikke bli lei av alt maset til alle som lurer på om det har skjedd noe!
Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2567 Skrevet 26. august 2007 Bare ikke bli lei av alt maset til alle som lurer på om det har skjedd noe! Nei, jeg har ikke blitt det. Vil jo tro at de fleste her inne skjønner at de får beskjed når det skjer noe. Har jo tross alt to offisielle sladriser, også har jeg jo mobilnr. til noen flere som er her inne i tillegg også
Impala Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2568 Skrevet 26. august 2007 Da skal jeg gå og se nyheter tenker jeg. Må kanskje har noe mer å spise idag også. Kan jo lage vafler da, hvis jeg gidder. I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure
Skravla Skrevet 26. august 2007 #2570 Skrevet 26. august 2007 Da skal jeg gå og se nyheter tenker jeg. Må kanskje har noe mer å spise idag også. Kan jo lage vafler da, hvis jeg gidder. I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure Du føler for å si fra for å unngå panikk her inne....
Daria Skrevet 26. august 2007 #2571 Skrevet 26. august 2007 I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure Godt du er ansvarsbevisst og melder fra
Annie Skrevet 26. august 2007 #2573 Skrevet 26. august 2007 Du får iallefall garantert når det er noe på gang! :juhu: I morgen kl 10 skal jeg til legen, så da kommer jeg ikke innom her før litt utpå dagen, bare sånn til opplysning så dere ikke begynner å lure Kjekt å vite Jeg kommer nok ikke innom her før i morgen ettermiddag jeg heller. Første dag på ny jobb i morra... Men er heldigvis ferdig klokka 13
Daria Skrevet 26. august 2007 #2575 Skrevet 26. august 2007 Dette var ikke Kuppmaker-boka, nei... Jaja, er det så nøye...
Annie Skrevet 26. august 2007 #2576 Skrevet 26. august 2007 Ikke lett å ha oversikten her nei. Har gått i den fella mange ganger.
Jerle Skrevet 26. august 2007 #2577 Skrevet 26. august 2007 Søren da er jo datoen min over jo. He, he håper du slipper å gå så mye over. Men det virker jo som du tar det helt med ro. Bra du er så ansvarsbevisst at du gir beskjed om at du bare skal til legen
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2578 Skrevet 27. august 2007 Lykke til med kommende fødsel! Takk Du føler for å si fra for å unngå panikk her inne.... Yepp Godt du er ansvarsbevisst og melder fra Ja ikke sant Lykke til i morgen vennen store Takk for det :juhu: Kjekt å vite Jeg kommer nok ikke innom her før i morgen ettermiddag jeg heller. Første dag på ny jobb i morra... Men er heldigvis ferdig klokka 13 Det er bra Søren da er jo datoen min over jo. He, he håper du slipper å gå så mye over. Men det virker jo som du tar det helt med ro. Bra du er så ansvarsbevisst at du gir beskjed om at du bare skal til legen Tror ikke jeg kommer til å gå så mye over nei
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2579 Skrevet 27. august 2007 Legetimen er avbestilt, for her er det ting på gang :juhu: Når mannen stod opp kl 05, så var det litt vått mellom beina gitt, gikk på do og det var nok litt fostervann + blod. Kom litt mer vann i små mengder en liten stund etterpå, og har hatt blodutblandet utflod siden. Ringte føden i sted, og skal inn til sjekk kl 11. Regner med å bli sendt hjem igjen, for riene er veldig svake og veldig uregelmessige. Men ting er ihvertfall i gang
Impala Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2580 Skrevet 27. august 2007 Og for de som måtte lure, termin er idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå