Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, så deilig å ha bestemt seg for navn da! Listen vår blir bare kortere og kortere den også. Vi har bestemt oss for jentenavn og sitter med to alternativer på guttenavn. Gøy altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, så deilig å ha bestemt seg for navn da! Listen vår blir bare kortere og kortere den også. Vi har bestemt oss for jentenavn og sitter med to alternativer på guttenavn. Gøy altså.

Ja, det er gøy. Men jammen meg vanskelig også. Men tror vi blir godt fornøyde med de vi har valgt, har jo ruget på dem en stund også da.

Skrevet

:kaffe:

Maser ikke bare sjekker ståa...

:)

Skrevet
:kaffe:

Maser ikke bare sjekker ståa...

:)

Det er lov det :)

Skrevet

Vi hadde navnet klart etter ultralyden. Og det var så fint å ha navnet hennes på den lille sykehussenga hun lå i, i stedetfor "Annies Pike".

Skrevet
Vi hadde navnet klart etter ultralyden. Og det var så fint å ha navnet hennes på den lille sykehussenga hun lå i, i stedetfor "Annies Pike".

Vi har ikke akkurat stressa med det vi da, men har jo hatt det i tankene en god stund for det.

Skrevet

Nå skal jeg ordne meg og reise :reise:

Skal innom ett kjøpesenter, eller to, på veien også for å se om de har toppen jeg har funnet i min størrelse.

Også håper jeg ikke at jeg blir like sliten idag som jeg var i går. Var helt skutt igår ettermiddag/kveld, og det gikk desverre utover mannen stakkars. Var jo ikke hans feil.

Skrevet

Kjør pent, og ikke mer en to kjøpesenter da!! :klem:

Jeg får litt sånn frysninger når jeg ser på tickeren din nå.. :)

Skrevet
Vi har ikke akkurat stressa med det vi da, men har jo hatt det i tankene en god stund for det.

Stressa ikke vi heller men ble lett enige heldigvis :)

Skrevet
Også har vi bestemt hva slags navn Impalille skal få, men det kommer jeg ikke til å si her inne :hoppe:

Vet dere kjønn, eller har dere plukket ut et av hver?

Skrevet

Vi skal bestemme oss for navn når Trollet har kommet ut vi. Har noen alternativer da :). Klarer ikke gjøre det nå.

:klem:

Skrevet
Kjør pent, og ikke mer en to kjøpesenter da!! :klem:

Jeg får litt sånn frysninger når jeg ser på tickeren din nå.. :)

Ble ikke mer enn to kjøpesentre nei :ler:

Stressa ikke vi heller men ble lett enige heldigvis :)

Ja, det var egentlig ikke noe problem å bli enige. Jeg fikk siste ordet :fnise:

Vet dere kjønn, eller har dere plukket ut et av hver?

Nei, vi vet ikke kjønn, så har ett av hver ja.

Vi skal bestemme oss for navn når Trollet har kommet ut vi. Har noen alternativer da :). Klarer ikke gjøre det nå.

:klem:

Så lenge man har alternativer så går det nok greit.

Skrevet

De hadde ikke den toppen i min størrelse på de to andre butikkene heller :sur:

Så da får jeg bare innse at jeg får finne meg noe annet istedet utover høsten. Har jo ett gavekort på 1000 kr som jeg har tenkt å bruke på nye klær etterhvert også :)

Var koselig å være innom jobben en tur, føles jo som en evighet siden jeg var der sist. Er mett enda etter snitter og marsipankake (som er noe av det beste jeg vet :sikle: ) :ler:

Har sittet ute litt nå og nytt solen, men ble litt lei, og fikk vondt i rumpa, så måtte bare gjøre noe annet.

Skrevet

Kjenner du noe eller? datoen "min" er jo i morgen, og jeg hater å ha feil. :fnise:

Nei da, god helg til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...