Flying Skrevet 24. august 2007 #2521 Skrevet 24. august 2007 Åh, så deilig å ha bestemt seg for navn da! Listen vår blir bare kortere og kortere den også. Vi har bestemt oss for jentenavn og sitter med to alternativer på guttenavn. Gøy altså.
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2522 Skrevet 24. august 2007 Åh, så deilig å ha bestemt seg for navn da! Listen vår blir bare kortere og kortere den også. Vi har bestemt oss for jentenavn og sitter med to alternativer på guttenavn. Gøy altså. Ja, det er gøy. Men jammen meg vanskelig også. Men tror vi blir godt fornøyde med de vi har valgt, har jo ruget på dem en stund også da.
kort innpå Skrevet 24. august 2007 #2523 Skrevet 24. august 2007 :kaffe: Maser ikke bare sjekker ståa...
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2524 Skrevet 24. august 2007 :kaffe: Maser ikke bare sjekker ståa... Det er lov det
Annie Skrevet 24. august 2007 #2525 Skrevet 24. august 2007 Vi hadde navnet klart etter ultralyden. Og det var så fint å ha navnet hennes på den lille sykehussenga hun lå i, i stedetfor "Annies Pike".
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2526 Skrevet 24. august 2007 Vi hadde navnet klart etter ultralyden. Og det var så fint å ha navnet hennes på den lille sykehussenga hun lå i, i stedetfor "Annies Pike". Vi har ikke akkurat stressa med det vi da, men har jo hatt det i tankene en god stund for det.
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2527 Skrevet 24. august 2007 Nå skal jeg ordne meg og reise Skal innom ett kjøpesenter, eller to, på veien også for å se om de har toppen jeg har funnet i min størrelse. Også håper jeg ikke at jeg blir like sliten idag som jeg var i går. Var helt skutt igår ettermiddag/kveld, og det gikk desverre utover mannen stakkars. Var jo ikke hans feil.
loffen Skrevet 24. august 2007 #2528 Skrevet 24. august 2007 Kjør pent, og ikke mer en to kjøpesenter da!! Jeg får litt sånn frysninger når jeg ser på tickeren din nå..
Annie Skrevet 24. august 2007 #2529 Skrevet 24. august 2007 Vi har ikke akkurat stressa med det vi da, men har jo hatt det i tankene en god stund for det. Stressa ikke vi heller men ble lett enige heldigvis
Daria Skrevet 24. august 2007 #2530 Skrevet 24. august 2007 Også har vi bestemt hva slags navn Impalille skal få, men det kommer jeg ikke til å si her inne Vet dere kjønn, eller har dere plukket ut et av hver?
Pi@ Skrevet 24. august 2007 #2531 Skrevet 24. august 2007 Vi skal bestemme oss for navn når Trollet har kommet ut vi. Har noen alternativer da . Klarer ikke gjøre det nå.
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2532 Skrevet 24. august 2007 Kjør pent, og ikke mer en to kjøpesenter da!! Jeg får litt sånn frysninger når jeg ser på tickeren din nå.. Ble ikke mer enn to kjøpesentre nei Stressa ikke vi heller men ble lett enige heldigvis Ja, det var egentlig ikke noe problem å bli enige. Jeg fikk siste ordet Vet dere kjønn, eller har dere plukket ut et av hver? Nei, vi vet ikke kjønn, så har ett av hver ja. Vi skal bestemme oss for navn når Trollet har kommet ut vi. Har noen alternativer da . Klarer ikke gjøre det nå. Så lenge man har alternativer så går det nok greit.
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2533 Skrevet 24. august 2007 De hadde ikke den toppen i min størrelse på de to andre butikkene heller Så da får jeg bare innse at jeg får finne meg noe annet istedet utover høsten. Har jo ett gavekort på 1000 kr som jeg har tenkt å bruke på nye klær etterhvert også Var koselig å være innom jobben en tur, føles jo som en evighet siden jeg var der sist. Er mett enda etter snitter og marsipankake (som er noe av det beste jeg vet ) Har sittet ute litt nå og nytt solen, men ble litt lei, og fikk vondt i rumpa, så måtte bare gjøre noe annet.
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2535 Skrevet 24. august 2007 God helg,vennen! Takk det samme
Jerle Skrevet 24. august 2007 #2539 Skrevet 24. august 2007 Kjenner du noe eller? datoen "min" er jo i morgen, og jeg hater å ha feil. Nei da, god helg til deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå