Impala Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2501 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Våknet kl 7 i dag og var overbevist om at du hadde født natt og du fikk en gutt. Holdt på å sende deg en SMS da faktisk, men fikk overtalt hjernen min til at det bare var en drøm.. Noen få dager til termin og Impala drar på shopping før klokka er 10 :dåne: Jeg vil ha formen din hvis jeg en gang blir gravid... Ja, kan ikke klage på formen akkurat! Dønn imponert!! Takk :bukke: *sitter i møte i oslo, måtte oppdatere meg og konstaterer at det ikke har skjedd noe enda...* 27 tippet jeg ja! Har ikke skjedd noe nei Er ikke noe farlig å reise på shopping når man er høygravid. Kos deg og gjør det du vil når du vil de dagene du har igjen. Jeg jobba til 2 dager før termin, og det anbefales ikke, men jeg var jo i kjempeform og ingen led noen nød akkurat. Kan jo ikke bare sitte hjemme og kope heller, da blir jeg gal Tviler ikke på at det er ufarlig, jeg er bare imponert over at hun orker... :bukke: Stemmer at det er fullmåne rundt terminene våre. Det passer jo bra . Begynte å bli litt spent på dine veiene siden det var så stille fra deg, men du er vel muligens slik som meg og er stille hvis det IKKE skjer noe og melder ifra hvis det gjør det.......... *hint hint* Trenger jo ikke si noe hvis det ikke skjer noe *innom på sjekkerunde* Endret 23. august 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2502 Del Skrevet 23. august 2007 Var bare borte en time på shopping da. Gadd ikke mer, for jeg blir litt fort sliten i ryggen av å gå og stå. De hadde selvfølgelig ikke den toppen i min størrelse der heller Får se om jeg gidder å dra innom ett annet sted i morgen på vei til jobben. Skal dit på avslutning for sjefen min. Blir litt rart å se igjen alle sammen tror jeg. Fikk kjøpt den siste til Anne B. Ragde da, og ett sett til babeyn i str. 62. Det var så fint, så jeg klarte ikke å la være Har sittet ute og solt meg litt, men måtte ha en pause fra sola, for det begynner å bli varmt der ute nå. Og det enda jeg har en vifte å kjøle meg ned med. Har også fått vasket noe håndvask-klær. Har igjen to plagg, men de kan vente litt. Så nå er faktisk vaskekjelleren så godt som tom for klær, og det tror jeg må være første gang siden vi flyttet hit for tre år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #2503 Del Skrevet 23. august 2007 Fort deg og tøm den. Du ser aldri bunnen igjen etter at Impalille er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2504 Del Skrevet 23. august 2007 Fort deg og tøm den. Du ser aldri bunnen igjen etter at Impalille er født. Det tror ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #2505 Del Skrevet 23. august 2007 Fort deg og tøm den. Du ser aldri bunnen igjen etter at Impalille er født. Og ta bilde så du har bevis -og et vakkert minne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2506 Del Skrevet 23. august 2007 Og ta bilde så du har bevis -og et vakkert minne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #2507 Del Skrevet 23. august 2007 Bildet må selvfølgelig forstørres og henge på vaskeromveggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 24. august 2007 #2508 Del Skrevet 24. august 2007 Ikke skjedd noe her enda? Da maa jeg vel strykes fra lista... :gråte: God helg! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2007 #2509 Del Skrevet 24. august 2007 Nå begynner det å bli litt spennende å stå opp om morran og skru på datamaskina . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #2510 Del Skrevet 24. august 2007 Det synes jeg også Pi@. Men synes hun kan vente til mandag altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. august 2007 #2511 Del Skrevet 24. august 2007 Det er det første jeg gjør når jeg kommer på jobb, flyr innpå KG og sjekker dagbokene til Pi@ og Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 24. august 2007 #2512 Del Skrevet 24. august 2007 Kom hjem kl 23.30 fra Oslo i går. Var dødsens sliten men vurderte inn her for å sjekke.. Men første jeg måtte se etter nå når jeg kom på kontoret.. Ha en super dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. august 2007 #2513 Del Skrevet 24. august 2007 Hos meg er det tre som må sjekkes ut hver morgen. Pi@, Impala og Havfrua Ingen tegn i dag heller altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. august 2007 #2514 Del Skrevet 24. august 2007 Ja, Havfrua og selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 24. august 2007 #2515 Del Skrevet 24. august 2007 Kos deg forresten med Ligge i grønne enger. Den har jeg ventet lenge på. Kjøpte den dagen den kom ut. Likte alle tre kjempe godt! Synd det bare er en triologi. Nå må jeg også inn til Havfrua en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2516 Del Skrevet 24. august 2007 Bildet må selvfølgelig forstørres og henge på vaskeromveggen! særlig Ikke skjedd noe her enda? Da maa jeg vel strykes fra lista... :gråte: God helg! :kaffe: Desverre, har ikke skjedd noe nei. Nå begynner det å bli litt spennende å stå opp om morran og skru på datamaskina . Det synes jeg også Pi@. Men synes hun kan vente til mandag altså!! Ja, det er ikke umulig det. Det er det første jeg gjør når jeg kommer på jobb, flyr innpå KG og sjekker dagbokene til Pi@ og Impala Kom hjem kl 23.30 fra Oslo i går. Var dødsens sliten men vurderte inn her for å sjekke.. Men første jeg måtte se etter nå når jeg kom på kontoret.. Ha en super dag vennen! Takk for det Hos meg er det tre som må sjekkes ut hver morgen. Pi@, Impala og Havfrua Ingen tegn i dag heller altså? Nope. Kos deg forresten med Ligge i grønne enger. Den har jeg ventet lenge på. Kjøpte den dagen den kom ut. Likte alle tre kjempe godt! Synd det bare er en triologi. Nå må jeg også inn til Havfrua en tur.. Gleder meg til å begynne med den altså. Må bare lese ferdig en Jo Nesbø bok først Og du, jeg har papirene liggende ved pc'en, så hvis du har lyst/tid så er det bare å sende meg en sms og høre om jeg har mulighet til en msn-prat altså. Jeg er jo ikke logga på så ofte, men er jo ofte hjemme og har tid for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #2517 Del Skrevet 24. august 2007 Dere nå må vi slutte å mase!!!! Det kan jo enda gå tre uker og tenk hvor lei Impala blir hvis vi skal fortsette å mase sånn hver bidige dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 24. august 2007 #2518 Del Skrevet 24. august 2007 Og du, jeg har papirene liggende ved pc'en, så hvis du har lyst/tid så er det bare å sende meg en sms og høre om jeg har mulighet til en msn-prat altså. Jeg er jo ikke logga på så ofte, men er jo ofte hjemme og har tid for det. Bare pling på meg når det passer for deg du! Nå sitter jeg bare å surrer litt. Etter lunsj blir jeg litt opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2519 Del Skrevet 24. august 2007 Elsker å bli vekka kl 07 på morgenen av anleggsmaskiner Måtte lukke soveromsvinduet, og jeg sovna heldigvis igjen. Vet jo at de har lov, så det er ingen å klage til, men irriterende for det. Ingen ytteligere tegn på at det nærmer seg fødsel, så nå skal jeg om ikke lenge reise på jobb for der skal det være avslutning for sjefen min som går over i en annen stilling. Gleder meg egentlig til å få ny sjef jeg, tror det blir veldig bra Skal bli gøy å se igjen kollegaene også, er jo flere der som jeg ikke har sett på flere måneder pga ferie. Også har vi bestemt hva slags navn Impalille skal få, men det kommer jeg ikke til å si her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2520 Del Skrevet 24. august 2007 Dere nå må vi slutte å mase!!!! Det kan jo enda gå tre uker og tenk hvor lei Impala blir hvis vi skal fortsette å mase sånn hver bidige dag!!! Takk Dallandra! Bare pling på meg når det passer for deg du! Nå sitter jeg bare å surrer litt. Etter lunsj blir jeg litt opptatt. Det blir jeg også, for da skal jeg en tur på jobben. Men i ettermiddag/kveld og i morgen har jeg ihvertfall tid. Søndag skal vi i konfirmasjon. Og til uka har jeg tid hvis Impalille ikke har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå