Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thihi, det skjer noe snart, det skjer noe snart, det skjer noe snart, det skjer noe snart... :hoppe::hoppe::hoppe: *manisk, neida..*

_Tja jeg vet ikke det.

*innom og sjekker*

*IGJEN*

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler:

*sjekker igjen jeg også..* :hoppe:

:fnise:

:ler:

I morgen er jeg i Oslo hele dagen! Da kan det ikke skje noe, fordi da får ikke jeg fulgt med! Eller jooooo, du kan bare sende en sms, så stikker jeg oppom sykehuset! :fnise:

Det hadde vært gøy det da, men ingenting har skjedd.

Kan ikke huske noen slimpropp jeg... Gikk og venta, men så aldri noe til den... :ler: Kanskje like greit, når jeg tenker etter... :ler:

Er veldig spendt på om det skjer noe snart....

Det er jeg også!

:popcorn:

Hvis du fortsetter å spise så mye popcorn så lurer jeg på hvordan du blir seende ut etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, jeg blir helt overivrig :ler:

Ingen grunn til det enda.

*ingenting nytt nei..*

:fnise:

Nope.

Innom og sjekker at du kniper igjen til den 4. september ;)

;)

Husker ikke hva jeg tippet jeg!... Men jeg tror fortsatt på den dagen.. hehe..

Det er bra det da :fnise:

:popcorn:

Bare å slå dere ned her ja.

27. augsut: UL-termin, Dallandra Darcy, Isdronningen

Du tippa samme dag som jeg du Isdronningen.

:fy_fy: Impala, nå må du knipe igjen til bursdagen min :ler:

Virker som det skal gå bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nemlig bare å knipe igjen når det setter i gang. ... :hoho:

:hoho:

:popcorn: Spennende her jo :jepp:

Tja, vet ikke det :sjenert:

"følger spent med..."

Det kan enda bli en stund å vente.

Skjer det noe snart, tro? Er så spent og nysgjerrig! :hoppe:

Stakkars Impala, sånn som vi maser.. :ler:

Tåler maset jeg :ler:

Min slimpropp gikk ei uke før fødselen startet så det må ikke bety at det skjer med en gang... Dessverre! :( Men for din el håper jeg noe er på gang! Du er jo ikke her!!! :ler:

Er sjelden jeg er her inne så tidlig nå. Må jo nyte å kunne sove så lenge jeg vil :)

Hei, kom inn her!! Vi venter på rapport!!!

:klem:

Ja, da masa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe nytt, alt er som før, har ingen følelse av at det skal skje hvert øyeblikk som helst nei.

Tirsdag er det jo fullmåne, så det er jo ikke sikkert at det blir noe action før da :)

Nydelig dag i går da. Orka ikke sitte ute i sola så mye, men fikk da litt mer farge. Skal nok sitte ute litt idag også, for det blir like fint idag :sol:

Fikk hengt opp bilder på barnerommet i går som jeg kjøpte på Ikea, og vi hang også opp nye knagger nedi gangen, og det ble så fint atte.

Idag skal jeg en snartur på i. Fant en topp på Lindex på mandag, men den var ødelagt i sømmen, og de hadde bare den ene igjen i min størrelse, så jeg skal se om de har den i en annen butikk. Også skal jeg innom bokhandelen der og se om de har den siste til Anne B. Ragde inne, hvis ikke får jeg bestille den på nettet. Må også huske å kjøpe konfirmasjonskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl 7 i dag og var overbevist om at du hadde født natt og du fikk en gutt. Holdt på å sende deg en SMS da faktisk, men fikk overtalt hjernen min til at det bare var en drøm.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen få dager til termin og Impala drar på shopping før klokka er 10 :dåne: Jeg vil ha formen din hvis jeg en gang blir gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter i møte i oslo, måtte oppdatere meg og konstaterer at det ikke har skjedd noe enda...*

27 tippet jeg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe farlig å reise på shopping når man er høygravid. Kos deg og gjør det du vil når du vil de dagene du har igjen.

Jeg jobba til 2 dager før termin, og det anbefales ikke, men jeg var jo i kjempeform og ingen led noen nød akkurat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er fullmåne rundt terminene våre. Det passer jo bra :lur:.

Begynte å bli litt spent på dine veiene siden det var så stille fra deg, men du er vel muligens slik som meg og er stille hvis det IKKE skjer noe og melder ifra hvis det gjør det.......... :sjenert: *hint hint*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...