Skravla Skrevet 21. august 2007 #2441 Skrevet 21. august 2007 Egentlig burde hun vært ferdig forrige lørdag. Da kunne hun trillet i det fine været vi har.
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2443 Skrevet 22. august 2007 Nei, til tirsdag! Like greit at man ikke vet når de kommer tror jeg Egentlig burde hun vært ferdig forrige lørdag. Da kunne hun trillet i det fine været vi har. Ja, det er sant
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2444 Skrevet 22. august 2007 Var koselig lunsj i går, men også litt trist, for nå ser jeg henne ikke før uti februar Men vi skal jo holde kontakten via telefon, sms og msn så det skal nok gå bra. Også må vi jo bare bort og besøke de. Planen er å gjøre det før knøttet blir 2 år, så det er da enda tid til å finne ut når. Formen er enda bra, men merker at det begynner å bli litt tyngre ja. Har litt mensenmurringer i mage/rygg og kjenner at det skjer noe med bekkenet, men ingen smerter Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente. Idag skal jeg ikke gjøre noe spesielt, bortsett fra å vaske litt klær og handle litt mat. SKal ellers sitte ute og kose meg i det fine været
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 22. august 2007 #2445 Skrevet 22. august 2007 Høres ut som at det begynner å nærme seg for deg Hva skal jeg si: Nyt dagene og lad opp til din nye tilværelse som mamma. Har du forresten tenkt på KG-navn til Impalababyen?
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2446 Skrevet 22. august 2007 Høres ut som at det begynner å nærme seg for deg Hva skal jeg si: Nyt dagene og lad opp til din nye tilværelse som mamma. Har du forresten tenkt på KG-navn til Impalababyen? JA, jeg håper jo at det begynner å nærme seg KG-navn? Tenkte du på hva jeg skal kalle h*n her inne?
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2447 Skrevet 22. august 2007 Glemte å si istedet at det kom litt slim på dopapiret en gang jeg var på do i går, men det ligna ikke på noen slimpropp da, og fargen var gulaktig, så det kan hende det bare er sånn som kommer innimellom :klø:
Multi Skrevet 22. august 2007 #2448 Skrevet 22. august 2007 Høres ut som at det begynner å nærme seg for deg Hva skal jeg si: Nyt dagene og lad opp til din nye tilværelse som mamma. Har du forresten tenkt på KG-navn til Impalababyen? Kalven, kanskje?
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2449 Skrevet 22. august 2007 Kalven, kanskje? Tror det får komme etterhvert. Må jo se hvem h*n er først.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 22. august 2007 #2450 Skrevet 22. august 2007 Glemte å si istedet at det kom litt slim på dopapiret en gang jeg var på do i går, men det ligna ikke på noen slimpropp da, og fargen var gulaktig, så det kan hende det bare er sånn som kommer innimellom :klø: Eller kanskje det er slimproppen som har begynt å løsne/komme/eller hva det nå heter. *overbevist* :juhu:
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2451 Skrevet 22. august 2007 Eller kanskje det er slimproppen som har begynt å løsne/komme/eller hva det nå heter. *overbevist* :juhu: Det er jo bare å vente å se om det skjer noe mer i nær fremtid da.
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2453 Skrevet 22. august 2007 Potensiell action Ja, vi får se
Multi Skrevet 22. august 2007 #2454 Skrevet 22. august 2007 Tror det får komme etterhvert. Må jo se hvem h*n er først. Får ikke impalaer kalver, da? :klø:
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2455 Skrevet 22. august 2007 Får ikke impalaer kalver, da? :klø: Vet ikke om jeg syns noe særlig om å kalle avkommet mitt for kalven
Multi Skrevet 22. august 2007 #2456 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke om jeg syns noe særlig om å kalle avkommet mitt for kalven Jeg kan i grunnen forstå deg.
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2458 Skrevet 22. august 2007 Jeg kan i grunnen forstå deg. Det var godt å høre Impalille? Absolutt en mulighet
Pi@ Skrevet 22. august 2007 #2459 Skrevet 22. august 2007 Så spennende med mulig slimproppavgang . Jeg ser og ser etter den berømte slimproppen, men ingen resultater foreløpig . Jeg tror du bare plutselig går i fødsel uten så mye vondter og dill og tull (som jeg sliter med nå....) og så er jeg sikker på at det skjer før meg .
Impala Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2460 Skrevet 22. august 2007 Så spennende med mulig slimproppavgang . Jeg ser og ser etter den berømte slimproppen, men ingen resultater foreløpig . Jeg tror du bare plutselig går i fødsel uten så mye vondter og dill og tull (som jeg sliter med nå....) og så er jeg sikker på at det skjer før meg . Veldig usikker på om det kan kalles slimpropp altså, men har jo ikke hatt sånn før heller da :klø: Og jeg er sikker på at du føder før meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå