Impala Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2421 Del Skrevet 20. august 2007 Hei hei - håper alt er bare bra med magen Og der hadde du vært innom også Går bare bra med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2422 Del Skrevet 20. august 2007 Har faktisk vært en tur på Ikea jeg, derfor har jeg ikke vært innom her før nå, for jeg tenkte at dit var det greit å reise tidligst mulig. Kom dit 10:15 (de åpner kl 10), og det var allerede maaaange biler der. Men det er jo heldigvis såpass stort, så jeg slapp å gå i kø. Skulle ha noen knagger, ei skohylle, noen kurver også ble det jammen litt annet småtteri også Formen er mye bedre idag. Kjenner at jeg blir fortere sliten i ryggen, og jeg har mer kynnere enn jeg har hatt tidligere. Men jeg tar det med ro, så det går greit Sov litt dårlig i natt, men er ikke trøtt, så da hat jeg sikkert sovet mer enn jeg har trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. august 2007 #2423 Del Skrevet 20. august 2007 Vil også på IKEA!! Var det mye fint der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2424 Del Skrevet 20. august 2007 Vil også på IKEA!! Var det mye fint der nå? Er det ikke alltid mye fint der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. august 2007 #2425 Del Skrevet 20. august 2007 I og for seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2007 #2426 Del Skrevet 20. august 2007 Du er rar Impala, eneste høygravide jeg vet om som ville funnet på å forville seg inn på IKEA med kjempemage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 20. august 2007 #2427 Del Skrevet 20. august 2007 Hei vennen min! Endelig har jeg fått rota meg inn på KG igjen. Det er en evighet siden jeg var her. Jeg påla meg selv en liten pc pause i ferien. Var en del på hytta også så da stoppa det seg selv. Og etter at jeg begynte igjen på jobb så har det gått i hundreogørten! Herregud nå er det jo rett før her!!!! Jeg som fortsatt ikke har fått spurt deg om alt jeg lurer på, fått hjelp til diverse skjemaer (som tar fra meg nattesøvnen) og alt annet.. Åh, som jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg!!! Jeg har tenkt masse på deg i det siste. Hver gang jeg er i Oslo så har jeg hatt lyst til å ringe deg. Men dagene forsvinner så fort. Jeg stikker snart innom deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2007 #2428 Del Skrevet 20. august 2007 Hei hei vennen Så du har vært på ikea den dagen jeg trodde du skulle føde ja ja, så god er jeg til å tippe. Håper du har hatt en super dag. tusen takk for sms tidligere i dag. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. august 2007 #2429 Del Skrevet 20. august 2007 Litt tilbake igjen så jeg får bli med på spenningen og innspurten! Gleder meg til å følge deg litt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. august 2007 #2430 Del Skrevet 21. august 2007 Konstanterer at jeg ikke har gått glipp av noen fødsel men nå begynner det jammen å nærme seg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 21. august 2007 #2431 Del Skrevet 21. august 2007 4 dager igjen til termin Impala.. Hvordan føles det? Er det slik at du er lei av og vente, slik at du bare vil være ferdig med det? Eller gruver du deg litt? Synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg! Tenk at i løpet av uken så har du den lille hos deg. Ganske enormt å tenke på.. Håper du får en fin dag og du skal vite at jeg gleder meg til å høre når det har skjedd noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2432 Del Skrevet 21. august 2007 Du er rar Impala, eneste høygravide jeg vet om som ville funnet på å forville seg inn på IKEA med kjempemage Syns ikke jeg har kjempemage jeg Hei vennen min! Endelig har jeg fått rota meg inn på KG igjen. Det er en evighet siden jeg var her. Jeg påla meg selv en liten pc pause i ferien. Var en del på hytta også så da stoppa det seg selv. Og etter at jeg begynte igjen på jobb så har det gått i hundreogørten! Herregud nå er det jo rett før her!!!! Jeg som fortsatt ikke har fått spurt deg om alt jeg lurer på, fått hjelp til diverse skjemaer (som tar fra meg nattesøvnen) og alt annet.. Åh, som jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg!!! Jeg har tenkt masse på deg i det siste. Hver gang jeg er i Oslo så har jeg hatt lyst til å ringe deg. Men dagene forsvinner så fort. Jeg stikker snart innom deg igjen! Hei, godt å se deg igjen Kan vi ikke se om vi får tid til en prat på msn en av de nærmeste dagene angående de skjemaene da? Og det er bare å ringe når du er i Oslo Hei hei vennen Så du har vært på ikea den dagen jeg trodde du skulle føde ja ja, så god er jeg til å tippe. Håper du har hatt en super dag. tusen takk for sms tidligere i dag. store Ja, jeg hadde ikke tenkt å føde i går nei Hatt en fin dag ja. Litt tilbake igjen så jeg får bli med på spenningen og innspurten! Gleder meg til å følge deg litt igjen! Bare litt tilbake Konstanterer at jeg ikke har gått glipp av noen fødsel men nå begynner det jammen å nærme seg altså Ja, nå kan det ikke være så lenge igjen! 4 dager igjen til termin Impala.. Hvordan føles det? Er det slik at du er lei av og vente, slik at du bare vil være ferdig med det? Eller gruver du deg litt? Synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg! Tenk at i løpet av uken så har du den lille hos deg. Ganske enormt å tenke på.. Håper du får en fin dag og du skal vite at jeg gleder meg til å høre når det har skjedd noe! Egentlig 6 dager. Måtte endre på tickeren for at den skulle vise riktig hvor langt på vei jeg er. Er ikke lei av å vente enda, men det tror jeg er fordi jeg har vært i så fin form hele veien. Det har jo vært en drøm av ett svangerskap Er ikke sikkert vi har den lille hos oss i løpet av uken da, men det får vi bare ta som det kommer. Gruer meg ikke til fødselen. Har bestemt meg for ikke å tenke noe særlig på det og ta det som det kommer (har selvfølgelig tenkt over og vurdert alt som kan skje da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2433 Del Skrevet 21. august 2007 Idag skal jeg spise lunsj med bestevenninna mi De reiser til USA for å være der og jobbe i 3 år i morgen, så det blir nok litt trist også. Men vi får da sett de når de er hjemme på ferie, også må jo vi en tur bort og hilse på også, så det går nok bra Synd at hun ikke er her nå når vi får barn da, men sånne ting kan man ikke planlegge og forutse. Har litt mensenverk i mage/rygg (ikke plagsomt), og noe mer kynnere enn før, så det skjer nok ting med kroppen. Men det kan ta enda ta litt tid før den lille er klar for verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 21. august 2007 #2434 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er veldig klar for en msn økt! Men nå må vi jo skynde oss, for nå skjer det noe når som helst! Åh, så spennende! Kos deg med lunsj i dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2007 #2435 Del Skrevet 21. august 2007 *innom og følger med på det som (foreløbig ikke) skjer...* God lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2436 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er veldig klar for en msn økt! Men nå må vi jo skynde oss, for nå skjer det noe når som helst! Åh, så spennende! Kos deg med lunsj i dag vennen! Jeg rekker det ikke nå før den lunsjen, men kanksje jeg stikker innom senere idag, og ihvertfall i morgen på denne tida *innom og følger med på det som (foreløbig ikke) skjer...* God lunsj! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 21. august 2007 #2437 Del Skrevet 21. august 2007 Vent til mandag du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2438 Del Skrevet 21. august 2007 Vent til mandag du!! Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2439 Del Skrevet 21. august 2007 Da skal jeg gå og ordne meg, og reise for å møte venninna mi Det er og strålende vær idag, så dette blir nok en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. august 2007 #2440 Del Skrevet 21. august 2007 Vent til mandag du!! Ok Nei, til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå