Annie Skrevet 16. august 2007 #2381 Skrevet 16. august 2007 Jeg hadde endel besøk på sykehuset og syns det var greit. Sa i fra når jeg var sliten, men det er jo ikke så lang besøkstid heldigvis.
Impala Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2382 Skrevet 17. august 2007 Familiebesøk kan være sliten nok uten baby, så de forstår sikkert at de ikke kan overfalle dere helt. De reiser heldigvis på søndag, og i morgen skal de til Sverige, så det går da greit Håper du har en fin dag! Vi fikk alt for mye besøk både første og andre gangen og jeg ble sur og sliten og lei meg av det. Skulle ønske jeg hadde turt å si ordentlig ifra at vi trengte mer tid for oss selv. Etter første fødselen sto mine svigerforeldre på trappa kl halv elleve på morran dager etter vi kom fra sykehuset. Vi lå ennå og jeg hadde ikke engang fått pakket ut toalettmappa, og var helt utslitt etter alt besøket kvelden før.(ikl. svigermor så klart) Da mannen sa at det ikke passet og om de kunne vente til senere eller en annen dag ble de fryktelig fornærma, svigermor begynte å gråte og sa at de aldri behøvde komme på besøk noe mere osv osv. Håper du har familie som ikke er like egoistiske. Nei, familiene våre er nok ikke på det nivået nei. Mannen mener at hans foreldre også kommer til å vente litt med å komme, så det gjenstår å se. Skal nok passe på å si fra ja. Jeg har tenkt utrolig mye på det besøkstyret. For vår del så kommer det ingen som trenger å overnatte, så da kan vi bare jage de hjem. På sjukehuset tror jeg at vi ikke ønsker noe spesielt med besøk, siden det ligger så langt unna her vi bor så er det flere timers kjøring og da må besøket liksom bli ei stund. Ikke akkurat noe jeg er interesert i i allefall.... Vi har snakka litt om at vi har lyst til å ha ene svigerfamilien her når vi kommer hjem fra sjukehuset. Slik at de kan fikse og ordne litt og lage mat og slik . Det er mye greiere med besøk som man kan "jage" når man er lei. Har du flere svigerfamilier :klø: Hei hei vennen Skjønner godt du ikke vil orke å ha huset fullt når dere kommer hjem fra sykehuset. Det tror jeg nok de og har forståelse for. Håper du får en flott kveld. Hils store store Tror, og håper at de har forståelse for det ja Lurt å iallefall ha en liste ... for det KAN gå rimelig kjapt og brått... Så slipper du å ende opp med mannesn hurtig-pakking som kan inneholde alt fra OB til strømpebukses Har liste i hodet, og den består av klær, det andre har jeg funnet frem og lagt i en pose allerede Jeg hadde endel besøk på sykehuset og syns det var greit. Sa i fra når jeg var sliten, men det er jo ikke så lang besøkstid heldigvis. Nei, på sykehuset er det vel bare en time besøkstid, så det skal nok gå greit hvis vi får besøk der
Impala Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2383 Skrevet 17. august 2007 (endret) Da har jeg vært hos jordmor, og alt var som vanlig helt fint Blodtrykket var lavere enn noen gang og vektøkningen er på nesten 16 kg, helt normalt selv om jeg syns det høres styggmye ut da Først så sa hun at hodet var nesten festet, men etterpå så sa hun at det var det, så da er det iallefall ikke langt unna SF-målet var skyhøy og langt over det grønne feltet, men hun mente også at jeg ikke så så stor ut og hun trodde ikke det ville bety noen spesielt stor baby. Lånte også ett sånt TENS-apparat. Det er ett apparat som sender ut elektriske støt gjennom elektroder, og er til bruk i tildig fase av fødselen. Greit å ha det, selv om jeg ikke kommer til å bruke det. I går var jeg veldig effektiv og fikk lagt sammen masse klær og vasket enda en maskin (den vaskekjelleren blir jo aldri tom ). I tillegg så tørka jeg støv og vasket badet (mannen tok gulvene), bakte horn og en porsjon med muffins. Så da har jeg iallefall litt i fryseren til evt. besøk utover høsten Fikk også lest ut Harry Potter nr. 7, og den nøstet sammen endel løse tråder for meg iallefall, og jeg syns det var en fin slutt på historien og Harry Potter Nå skal jeg bare en kjapp runde her inne før svigers og mannen kommer hjem fra begravelse. Det er svigerfaren til min manns søster, og jeg kjente ham ikke, derfor er jeg ikke med. Endret 17. august 2007 av Impala
Pi@ Skrevet 17. august 2007 #2384 Skrevet 17. august 2007 Har du flere svigerfamilier :klø: Jepp . To stk. Godt å høre at alt sto bra til på kontrollen .
Impala Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2385 Skrevet 17. august 2007 Jepp . To stk. Godt å høre at alt sto bra til på kontrollen . Ikke alle som har det
Impala Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2386 Skrevet 17. august 2007 Nå har de kommet hjem, så jeg får gå og være litt sosial tenker jeg
Fibonacci Skrevet 17. august 2007 #2387 Skrevet 17. august 2007 Kan jeg tippe hos deg? Jeg tror du får en gutt 30. august (på bryllupsdagen vår)
Vannmelon Skrevet 17. august 2007 #2388 Skrevet 17. august 2007 Så utrolig aktiv du er, da. Imponert! Husk å slappe litt av og, da. Og du - det er lov å be besøket gå hjem. Jeg har gjort det... Uansett hvor koselig det er, er det slitsomt i begynnelsen når folk bare sitter og sitter og... Virker som om de som har mest vett på å dra, er de som har fått barn selv i løpet av de siste par årene.
Jerle Skrevet 17. august 2007 #2389 Skrevet 17. august 2007 Tror besteforeldre blir tullete av å få barnebarn jeg, derfor har de en tendens til å renne ned dørene. Synes det var greit når det var mine foreldre, for de kunne jeg liksom be om hjelp til ting. Men svigers ble litt for mye for meg. Etter siste fødsel var jeg så sliten at jeg ba mannen sende ut sms om at vi ikke ønsket besøk, alle synes det var greit - utenom svigermor/far. De kom og ble i 2 timer, at jeg svimte av og at lillejenta måtte på Neo avd brydde de ikke. Håper du er flink å si i fra og at mannen din er det om du ikke er det Det kan være slitsomt nok å føde, full familiefest på fødeavd. fellesrom etter på er døden Ikke stress så mye nå da, nyt den siste tiden med å ta det med ro!
Liljen Skrevet 18. august 2007 #2390 Skrevet 18. august 2007 Hei hei, vennen. Jeg må jo si meg litt enig. Nå må du nyte de siste dagene, og ta det med ro Håper du får en strålende helg. store store
Annie Skrevet 18. august 2007 #2391 Skrevet 18. august 2007 Innom og sjekker at den høygravide har det bra.
shatika Skrevet 19. august 2007 #2392 Skrevet 19. august 2007 Innom for å se hvordan det går i Impala-heimen Ikke lenge igjen nå, blir spennende dette Mange gode klemmer til deg
Impala Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2395 Skrevet 19. august 2007 (endret) Kan jeg tippe hos deg? Jeg tror du får en gutt 30. august (på bryllupsdagen vår) Klart du kan tippe Så utrolig aktiv du er, da. Imponert! Husk å slappe litt av og, da. Og du - det er lov å be besøket gå hjem. Jeg har gjort det... Uansett hvor koselig det er, er det slitsomt i begynnelsen når folk bare sitter og sitter og... Virker som om de som har mest vett på å dra, er de som har fått barn selv i løpet av de siste par årene. Tror nok besøket forstår det hvis vi ber de reise ja. Tror besteforeldre blir tullete av å få barnebarn jeg, derfor har de en tendens til å renne ned dørene. Synes det var greit når det var mine foreldre, for de kunne jeg liksom be om hjelp til ting. Men svigers ble litt for mye for meg. Etter siste fødsel var jeg så sliten at jeg ba mannen sende ut sms om at vi ikke ønsket besøk, alle synes det var greit - utenom svigermor/far. De kom og ble i 2 timer, at jeg svimte av og at lillejenta måtte på Neo avd brydde de ikke. Håper du er flink å si i fra og at mannen din er det om du ikke er det Det kan være slitsomt nok å føde, full familiefest på fødeavd. fellesrom etter på er døden Ikke stress så mye nå da, nyt den siste tiden med å ta det med ro! Fikk forståelsen av fra svigerfar, at de kommer ikke innover før vi er klare for besøk, og hvis det stemmer, så er det jo ingen problem Jeg har hellet ikke noe problem med å "piske" mine egne foreldre, men klarer ikke det jeg heller med svigers Hei hei, vennen. Jeg må jo si meg litt enig. Nå må du nyte de siste dagene, og ta det med ro Håper du får en strålende helg. store store Skal ta det med ro nå fremover ja, begynner å være sliten nå. Innom og sjekker at den høygravide har det bra. Har det bra jeg Innom for å se hvordan det går i Impala-heimen Ikke lenge igjen nå, blir spennende dette Mange gode klemmer til deg Nei, nå kan det ikke være lenge igjen Har mobilen 50 cm unna. *opplyser* Godt å vite Endret 19. august 2007 av Impala
Impala Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2396 Skrevet 19. august 2007 Nå begynner jeg å merke at jeg er litt sliten, så nå må jeg nok ta det litt mer med ro fremover. Sov som en stein i natt til mannen vekket med 08:45, han stod opp og jeg sovnet igjen Er enda trøtt, så får nok legge meg litt på sofaen etterpå. Svigers reiste i 11-tia idag, og i går hadde vi i tillegg til dem, besøk fra kl 14 til kl 19, så det er nok grunnen til at jeg ble så sliten i går. Var helt skutt kl 21. Glad vi ikke var med til Sverige iallefall, for det tror jeg hadde tatt helt knekken på meg. Svigers tok med seg det gamle pc-bordet vårt. Det ble for stort for soverommet vårt, siden det var lengre den ene veien. Så nå har vi drevet og montert det nye. Er ikke ferdige enda for mannen skulle se motorsykkel på tv, men det er såpass ferdig at det går an å bruke det
Annie Skrevet 19. august 2007 #2397 Skrevet 19. august 2007 Oppdaget nettopp på tickeren din at det bare er 6 dager igjen!! HIMMEL SÅ FORT DET GÅR!!!! Det er lov å bli/være sliten nå. Viktig at du slapper av og samler krefter nå på slutten.
Impala Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2398 Skrevet 19. august 2007 Oppdaget nettopp på tickeren din at det bare er 6 dager igjen!! HIMMEL SÅ FORT DET GÅR!!!! Det er lov å bli/være sliten nå. Viktig at du slapper av og samler krefter nå på slutten. Det er egentlig 8 dager, måtte jukse litt for at det skulle stemme med hvor langr på vei man er. Det regnes vist litt forkjellig i Norge og hvor enn den tickeren kommer fra (England eller USA). Skal stort sett bare slappe av nå fremover ja, og samle krefter.
Annie Skrevet 19. august 2007 #2399 Skrevet 19. august 2007 Aha... Så lengden på svangerskap er ikke det samme i Norge som i USA/Storbritannia!
Impala Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2400 Skrevet 19. august 2007 Aha... Så lengden på svangerskap er ikke det samme i Norge som i USA/Storbritannia! Kjenner ikke alle detaljene, men i Norge så er det 40 uker + 2 dager, så det er iallefall der de to dagene kommer inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå