angelou Skrevet 14. august 2007 #2321 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer med bryllupsdagen - håper det var en bra og koselig dag for deg og mannen, tenk - nå er dere snart mamma og pappa også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2322 Del Skrevet 14. august 2007 Så koselig med to-års bryllupsdag. :rødme: :rødme: :rødme: Ja, ikke sant Gratulerer med bryllupsdagen! :love: Takk for det Gratulerer med bryllupsdagen!!! Kanskje mini kommer på bryllupsdagen deres?? Det hadde jo vært praktisk Takk for det Ingen mini på bryllupsdagen nei Tenk at du snart skal føde!! Ja, herregud Men tror det drøyer en liten stund enda da. Gratulerer Jeg ble født på mine foreldres 3 års bryllupsdag Takk for det DET VAR LANGT SVANGERSKAP!!! Det var storesøster som var på vei da de giftet seg -jeg var planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2323 Del Skrevet 14. august 2007 GRATULERER MED 2års dagen. :rødme: Takk for det :love: GRATULERER MED 2 ÅRS BRULLUPSDAG!! Takk for det Gratulerer med bryllupsdagen! Håper dere hadde en fin kveld! Takk for det God morgen!!! God morgen, en dag på etterskudd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2324 Del Skrevet 14. august 2007 Hei hei Og gratulerer så mye med 2 års bryllupsdag Tror nok og du føder snart om en uke ca (20 aug.) Ha en flott tirsdag stor Takk for gratulasjon Har dere hatt en fin bryllupsdag? JA! Gratulerer med bryllupsdag litt på etterskudd! Håper dere hadde en koselig dag. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2325 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer med bryllupsdagen - håper det var en bra og koselig dag for deg og mannen, tenk - nå er dere snart mamma og pappa også Takk for det Var en hyggelig dag ja, og snart er vi faktiskt foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2326 Del Skrevet 14. august 2007 Det var en hyggelig bryllupsdag Jeg var først i Oslo på møte, også dro jeg på litt shopping etterpå mens jeg ventet på at mannen skulle bli ferdig på jobb. Var ute og spiste på en kinesisk restaurant, før vi dro hjem :rødme: Resten av dagen gikk med til avslappning for min del, mens mannen gjorde noe småtteri her hjemme. Syns ikke det er noe vits i å gjøre så mye utav det egentlig. Fikk en bukett med kjempefine roser av ham også da Idag skal jeg vaske litt klær, og legge barneklærne som er vasket på plass i kommoden på barnerommet. Får se om jeg kanskje gidder å bake litt etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 14. august 2007 #2327 Del Skrevet 14. august 2007 For en energi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2328 Del Skrevet 14. august 2007 For en energi!! Krever da ikke så mye energi dette vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2007 #2329 Del Skrevet 14. august 2007 Krever da ikke så mye energi dette vel. JO!! Du er høygravid. Eller har du glemt det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2330 Del Skrevet 14. august 2007 JO!! Du er høygravid. Eller har du glemt det??? Ja, det hadde jeg faktisk glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. august 2007 #2331 Del Skrevet 14. august 2007 "Hmmmm... jeg har jo en stor kul på magen -hvor kommer den fra og hva gjør den der? :klø:" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2332 Del Skrevet 14. august 2007 "Hmmmm... jeg har jo en stor kul på magen -hvor kommer den fra og hva gjør den der? :klø:" Kan ikke skylde på at jeg er for blond heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2007 #2333 Del Skrevet 14. august 2007 "Hmmmm... jeg har jo en stor kul på magen -hvor kommer den fra og hva gjør den der? :klø:" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2334 Del Skrevet 14. august 2007 Da skal jeg gå og henge opp dagens første maskin med klær, også skal jeg fortsette å bære opp barneklær (har tatt med litt når jeg har vært nede på do). Må finne ut hva vi skal ha til middag idag også :klø: Ringe mannen og høre om han har forslag kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2007 #2335 Del Skrevet 14. august 2007 Så godt å være ferdig med alt sånt nå. Har du pakka bag enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. august 2007 #2336 Del Skrevet 14. august 2007 "Hmmmm... jeg har jo en stor kul på magen -hvor kommer den fra og hva gjør den der? :klø:" DET VAR DET JEG VISTE DARIA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. august 2007 #2337 Del Skrevet 14. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. august 2007 #2338 Del Skrevet 14. august 2007 Kanskje du kan smitte meg med litt energi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2007 #2339 Del Skrevet 14. august 2007 Håper jeg får samme energi og tempo som deg når jeg blir høygravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2007 #2340 Del Skrevet 14. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå