Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gikk det for fort i natt? :ler:

:fnise:

ja, det gikk fortere enn den,

peddal tråkkende kølfyrte damp maskinen her

klarer å følge med på. Den henger så lenge så når dere var kommet til toten, så hakket den seg fort etter så jeg ikke rakk å lese engang. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det der høres ut som rett før fødselengergi :ler:

Nei, tror ikke det. Liker generelt å ha noe å gjøre selv når jeg går hjemme :)

10 000 innlegg!! :juhu:

Helg!! :juhu:

Ja helg :juhu:

Gratulerer! :blomst::hoppe:

Dere har laaangt igjen... :sjarmor:

Takk. Klarer nok aldri å ta igjen deg nei :ler:

Gratulerer med 10000 innlegg! :danser: :danser:

Jeg vil også ha litt vaske og rydde hjemmet-energi! Jeg har ikke pusset tenner engang i dag.. :ler:

Håper du får en kjempefin helg! :klemmer:

Takk for det :)

Så flink du er!! :klappe::klemmer:

Takk :)

:hoppe:

Er litt for trøtt til å ta helt av med feiringen. ;)

Det er greit det vettu :)

Skrevet
Takk. Klarer nok aldri å ta igjen deg nei :ler:

I så fall blir jeg imponert -og litt bekymret for hvem som tar seg av babyen... :fnise:

Skrevet

Takk for gratulasjoner, unnlot å sitere alle, for da hadde det blitt alt for mange smilyer :)

Er forresten 38 uker på vei idag :hoppe: :juhu:

I går kveld fikk vi montert sammen kommoden og en hylle som vi skal ha på barnerommet, så nå gjenstår bare å vaske over det, også kan jeg begynne å legge i klær og sånn.

Idag har vi vært og hentet vogna, og satt den sammen. Står nå på barnerommet enn så lenge. Er så fin atte :)

Fant ut at regntrekket mangler da, så får stikke innom butikken en dag til uke og si fra. Må jo bare ha det, blir nok ikke opphold hver dag utover høsten.

Kjøpte ellers babygym, vippestol, noen bamser, musikkuro til senga, flere gaskluter, ett liggeteppe og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta. Tusenlappene har iallefall flydd idag :ler:

Mannen dro ut for å hjelpe en kompis med å se på en motorsykkel nå, så da var det en fin anledning for meg til å komme innom her en tur :)

Skrevet
I så fall blir jeg imponert -og litt bekymret for hvem som tar seg av babyen... :fnise:

Baby, hva er det :ler:

Skrevet

Skal gå og lese dagens aviser. Det er noe jeg koser meg med hver lørdag :)

Kanskje jeg skal sette på en maskin med litt klær også, hvis jeg gidder.

Skrevet
Baby, hva er det :ler:

Det er da kg-permisjon du skal ha vel????

:klemmer:

Skrevet

:ler:

Jeg vil framheve Iss som et eksempel til etterfølgelse når det gjelder KG og permisjonstid ;)

Skrevet

Jeg vil framheve Iss som et eksempel til etterfølgelse når det gjelder KG og permisjonstid ;)

Snill baby, sykemeldt mann og masse innlegg? :fnise:

Skrevet

Hvertfall snill baby og mange innlegg -den sykemeldte mannen er valgfri... ;)

Skrevet

:kjefte:

Skrevet

Du synes den sykemeldte mannen burde være obligatorisk? :fnise:

Skrevet

Ja burde iallefall være til stede hvis mulig det første året.

Det er stor forskjell fra uke til uke.

Også gjør det jo ikke noe å pleie :love: da.

:rødme:

Skrevet

Det tror jeg så gjerne :) Når du først skulle være så uheldig å bli sykemeldt, var jo timingen utmerket.

Skrevet

Ja en laptop, trådløst nett + barn som enten gliser eller sover gjør det lett å stikke innom kg. + at jeg skriver veldig fort da, så når jeg er innom så går det fort...

*forsvarer meg*

Skrevet
Det er da kg-permisjon du skal ha vel????

:klemmer:

Nja, vet ikke det :ler:

Da må jeg først få trådløst nett og ny bærbar pc. Har bare ikke fått ut fingeren enda.

Snill baby, sykemeldt mann og masse innlegg? :fnise:

:fnise:

Får håpe på snill baby jeg også da. Tviler på at mannen kommer til å bli sykmeldt. Han er jo aldri borte fra jobben.

:kjefte:

Ja burde iallefall være til stede hvis mulig det første året.

Det er stor forskjell fra uke til uke.

Også gjør det jo ikke noe å pleie :love: da.

:rødme:

Ikke alle som har den "muligheten" heller da :forvirret:

Det tror jeg så gjerne :) Når du først skulle være så uheldig å bli sykemeldt, var jo timingen utmerket.

Kunne vel ikke vært bedre!

Ja en laptop, trådløst nett + barn som enten gliser eller sover gjør det lett å stikke innom kg. + at jeg skriver veldig fort da, så når jeg er innom så går det fort...

*forsvarer meg*

Får jeg en snill unge, så blir det nok lettere å stikke innom ja :)

Skrevet

Nå er jeg faktisk sliten. Har vasket vinduene i huset, for det trengtes virkelig (faens fluer og regn :frustrert: ). Men har måttet ha endel pauser da, så det tok sin tid, men nå er jeg ferdig :)

Byttet til panelgardiner på to av vinduene i stua også, ble så fint atte :)

Mannen driver ute og maler, så vi får håpe at det ikke kommer noe regn med det første. Har jo gått bra så langt.

I går så vi Schindlers liste. Har faktisk ikke sett den før, selv om jeg har hatt filmen i maaaange år. Den var dritbra. Men jeg blir like forundret over hver gang jeg, enten det er film, tv programmer eller når vi var i Krakow/Auswitch, at Hitler/tyskerne fikk seg til å gjøre dette. Det klarer jeg bare ikke å skjønne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...