Eeyore Skrevet 8. august 2007 #2201 Skrevet 8. august 2007 Fy fader det var deilig å få klipt seg. Fikk tynna det ganske mye også, var blitt ganske tjukt nå ja. Var jo 2 måneder siden siste klipp. Så da slipper jeg å tenke på hårklipp rett etter fødselen iallefall Harry Potter filmen var som ventet bra, men det er også den jeg har blitt mest skuffet over, sett i forhold til boken. Det er helt greit for meg at de ikke kan ha med alt fra en såpass lang bok, men jeg syns ihvertfall at det som er med bør samsvare med boken, men mulig det er bare meg. Nå leste jeg den jo ferdig bare en uke før jeg så filmen også da, så alle detaljene fra boken ahdde jeg ganske klart for meg. Må ikke lese boken før du ser filmen vet du I alle fall ikke så tett innpå.
Kylling Skrevet 9. august 2007 #2204 Skrevet 9. august 2007 God morgen Impala! Ønsker deg en fin dag!
Daria Skrevet 9. august 2007 #2206 Skrevet 9. august 2007 Må ikke lese boken før du ser filmen vet du I alle fall ikke så tett innpå. Men har du ikke lest boka på forhånd, går du glipp av en del sammenhenger og forklaringer...
Toblerone Skrevet 9. august 2007 #2207 Skrevet 9. august 2007 Skjønner at jeg må lese bøkene etterhvert altså. Jeg har bare lest første boka jeg, men sett alle filmene. Får hive meg over dem etter jeg har lest de jeg har liggende nå (og som venter på biblioteket) Håper du får en fin dag.
Skravla Skrevet 9. august 2007 #2208 Skrevet 9. august 2007 Men har du ikke lest boka på forhånd, går du glipp av en del sammenhenger og forklaringer... Det var spesielt fremtredende i denne filmen synes jeg.
Impala Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2209 Skrevet 9. august 2007 Må ikke lese boken før du ser filmen vet du I alle fall ikke så tett innpå. Det var jo 4 år siden boka kom, og jeg husker ingenting, så jeg måtte bare. Har lest alle bøkene en gang til før jeg har sett filmen. Burde jeg snart klippe håret tro? :klø: Du gjør vel det selv du eller... God morgen! God morgen God morgen Impala! Ønsker deg en fin dag! Takk for det God morgen! God morgen Men har du ikke lest boka på forhånd, går du glipp av en del sammenhenger og forklaringer... Yepp. Skjønner at jeg må lese bøkene etterhvert altså. Jeg har bare lest første boka jeg, men sett alle filmene. Får hive meg over dem etter jeg har lest de jeg har liggende nå (og som venter på biblioteket) Håper du får en fin dag. Anbefaler bøkene også ja, da får man virkelig helheten Det var spesielt fremtredende i denne filmen synes jeg. Helt enig!
Impala Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2210 Skrevet 9. august 2007 Overskyet idag, men det gjør egentlig ingenting, for da kan jeg ta en tur på shopping Skal innom Plantasjen og kjøpe nye blomster til to av blomsterkassene, for de som er der nå, er ikke noe fine lengre. De har vokst alt for mye pga regnet i sommer, og det er masse brune døde blader og greiner. skal også innom Jysk og Babyshop og kjøpe endel av det siste som mangler til babyen, primert håndklær og kluter. Også leste jeg ferdig Harry Potter bok nr. 6 i går, så nå skal jeg kose meg med bok nr. 7
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #2211 Skrevet 9. august 2007 Høres deilig ut å ha fri nå altså. Og du høres jo ut som du er greit oppegående også. Kos deg med HP
Skravla Skrevet 9. august 2007 #2212 Skrevet 9. august 2007 Gled deg til HP7. Har du klart å unngå alle spoilere også?
Impala Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2213 Skrevet 9. august 2007 Høres deilig ut å ha fri nå altså. Og du høres jo ut som du er greit oppegående også. Kos deg med HP Det er litt rart å ha fri egentlig. Men formen er knallbra, så jeg klager ikke Gled deg til HP7. Har du klart å unngå alle spoilere også? Ja, jeg har faktisk det
Daria Skrevet 9. august 2007 #2214 Skrevet 9. august 2007 (endret) Kos deg med siste bok *:gråte: litt ved tanken på at jeg aldri mer skal sitte med en fersk og ulest HP-bok i hendene...* Endret 9. august 2007 av Daria
Impala Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2215 Skrevet 9. august 2007 Kos deg med siste bok *:gråte: litt ved tanken på at jeg aldri mer skal sitte med en fersk og ulest HP-bok i hendene...* Hun skulle da vel skrive en bok til, men det var vel mer om bakgrunnen til de forskjellige personene hvis jeg ikke husker feil.
Skravla Skrevet 9. august 2007 #2216 Skrevet 9. august 2007 Kos deg med siste bok *:gråte: litt ved tanken på at jeg aldri mer skal sitte med en fersk og ulest HP-bok i hendene...* :gråte: litt sammen med Daria.
Toblerone Skrevet 9. august 2007 #2217 Skrevet 9. august 2007 Leser dere dem forresten på norsk eller engelsk?
Impala Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2218 Skrevet 9. august 2007 :gråte: litt sammen med Daria. Jeg også :gråte: Leser dere dem forresten på norsk eller engelsk? Jeg leser dem på engelsk.
Daria Skrevet 9. august 2007 #2219 Skrevet 9. august 2007 Engelsk! Prøvde å lese litt på norsk forleden og hadde lyst til å slenge boka i veggen. Du vil egentlig ikke la meg snakke om hva jeg synes om de norske navnene...
Liljen Skrevet 9. august 2007 #2220 Skrevet 9. august 2007 God morgen, vennen Jeg tørr nesten ikke si at jeg hverken har lest eller sett en eneste hp bok eller film.. (ja, jeg er flau ) Ha en strålende dag. Kos deg på shopping. stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå