Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Au, stakkars jente.

Stakkars prinsessa.

Ja. Hun hylte hver gang hun hørte en mygg i lange tider etterpå. Ikke så rart kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen.

Håper du har det bra i varmen :) Og at ikke myggen tar fullstendig knekken på deg..

stakkars prinsessa di, annie. kan godt forstå hun er skeptisk ja.. :overrasket:

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si annet enn at jeg er generelt veldig varm (mye mer enn vanlig), men jeg klager ikke. Eneste er at det er vanskelig å sove på natta, så får vurdere å flytte ned i 1. etasje, der er det ikke like varmt.

Husker godt at den siste tiden før fødselen var det som om jeg hadde en ovn inni magen. Nå er det ikke lenge igjen!! :klem: Nå må jeg inn å sjekke om du er her hver dag.. :ler:

98 myggstikk bare i ansiktet? :overrasket: Uææ det hørtes grusomt ut. Her har jeg slitt med et par på leggen liksom.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du skrev at du skulle klippe deg, så fikk jeg jammen bestilt frisørtime jeg også. :ler:

Så bra da :)

Husker eksen, Prinsessa og jeg var i syden for 8 år siden. Da var hun 2 år og fikk 98!!! myggestikk bare i ansiktet! :sjokk:

Herregud, stakkars jente.

:vinke: Jeg tipper 26.august og ei lita :babyjente:

Det er notert :)

Håper du holder ut i varmen :klem:

Det gjør jeg :)

Hei hei, vennen.

Håper du har det bra i varmen :) Og at ikke myggen tar fullstendig knekken på deg..

stakkars prinsessa di, annie. kan godt forstå hun er skeptisk ja.. :overrasket:

stor stor :klem:

Hverken varmen eller myggen skal klare å ta knekken på meg :ler:

Husker godt at den siste tiden før fødselen var det som om jeg hadde en ovn inni magen. Nå er det ikke lenge igjen!! :klem: Nå må jeg inn å sjekke om du er her hver dag.. :ler:

98 myggstikk bare i ansiktet? :overrasket: Uææ det hørtes grusomt ut. Her har jeg slitt med et par på leggen liksom.. :ler:

Ovnen er sikkert inni magen, men det er i ansiktet jeg svetter mest da. Men nå er det jo der jeg svetter først til vanlig også, så det er kanskje ikke så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

:vinke:

:hoppe: Gleder meg til å bli KGtante igjen!! Og spesielt denne gangen, ettersom jeg tar det som en selvfølge at jeg får hilst på babyen ila det nærmeste året ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader det var deilig å få klipt seg. Fikk tynna det ganske mye også, var blitt ganske tjukt nå ja. Var jo 2 måneder siden siste klipp.

Så da slipper jeg å tenke på hårklipp rett etter fødselen iallefall :)

Harry Potter filmen var som ventet bra, men det er også den jeg har blitt mest skuffet over, sett i forhold til boken.

Det er helt greit for meg at de ikke kan ha med alt fra en såpass lang bok, men jeg syns ihvertfall at det som er med bør samsvare med boken, men mulig det er bare meg.

Nå leste jeg den jo ferdig bare en uke før jeg så filmen også da, så alle detaljene fra boken ahdde jeg ganske klart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoppe: Gleder meg til å bli KGtante igjen!! Og spesielt denne gangen, ettersom jeg tar det som en selvfølge at jeg får hilst på babyen ila det nærmeste året ;):ler:

Hei,hei :)

Klart du får hilse på babyen, vi skal jo hjem til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit for meg at de ikke kan ha med alt fra en såpass lang bok, men jeg syns ihvertfall at det som er med bør samsvare med boken, men mulig det er bare meg.

Det var noen endringer jeg ikke var helt fornøyd med ja... Og samtidig må man jo ha lest boka for å skjønne hva som skjer innimellom. Men jeg var veldig fornøyd med Luna -hun er kul :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:glad:

Gleder meg til jul! :ler:

Det gjør jeg også :)

Men det er jo fordi det egentlig ikke er ordentlig jul for meg når jeg ikke kan feire sammen med mine foreldre. Tror vi om noen få år får begynne å lage vår egen feiring, så kan våre foreldre komme til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen endringer jeg ikke var helt fornøyd med ja... Og samtidig må man jo ha lest boka for å skjønne hva som skjer innimellom. Men jeg var veldig fornøyd med Luna -hun er kul :fnise:

Godt at det er flere som er enige med med i det da :)

Tror jeg hadde slitt litt med å holde tråden i filmen hvis jeg ikke hadde lest boka ja :Nikke:

Luna var kjempekul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan ikke si annet enn at jeg er generelt veldig varm (mye mer enn vanlig), men jeg klager ikke. Eneste er at det er vanskelig å sove på natta, så får vurdere å flytte ned i 1. etasje, der er det ikke like varmt.

Det er fordeler med å ha termin midt på vinteren skjønner jeg. :ler:

Hun så ikke ut stakkars. Det gjorde forresten ikke jeg heller, jeg hadde 43 i ansiktet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy
Det gjør jeg også :)

Men det er jo fordi det egentlig ikke er ordentlig jul for meg når jeg ikke kan feire sammen med mine foreldre. Tror vi om noen få år får begynne å lage vår egen feiring, så kan våre foreldre komme til oss :)

Ja, det er det vi har gjort/gjør litt. Dvs, første jul var vi alene, andre jul kom svigers til oss, tredje jul var vi hos mine foreldre og i fjor var vi her. Skal ikke se bort fra at vi kommer til å alternere mellom å feire her hjemme og hos foreldrene mine, men å bruke juleferien på å reise land og strand rundt, bo trangt og styre og dra på julegaver, det er vi begge enige om at det gjør vi ikke. Vi har stort hus med plass for de fleste, og vi er de eneste med unger. Lar ungene feire jul hjemme, det blir så mye mer praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordeler med å ha termin midt på vinteren skjønner jeg. :ler:

Alle termintidspunkter har nok sine fordeler og ulemper.

Ja, det er det vi har gjort/gjør litt. Dvs, første jul var vi alene, andre jul kom svigers til oss, tredje jul var vi hos mine foreldre og i fjor var vi her. Skal ikke se bort fra at vi kommer til å alternere mellom å feire her hjemme og hos foreldrene mine, men å bruke juleferien på å reise land og strand rundt, bo trangt og styre og dra på julegaver, det er vi begge enige om at det gjør vi ikke. Vi har stort hus med plass for de fleste, og vi er de eneste med unger. Lar ungene feire jul hjemme, det blir så mye mer praktisk.

Det er det jeg også tenker, at å skulle dra tilbake masse gaver i tillegg til resten av pikk pakket blir slitsomt etterhvert.

Har ikke luftet det for mannen da, så vet ikke helt hva han mener :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå og sette meg ute. Selv om det er endel skyer så er det da :sol: innimellom.

Må nyte finværet mens det er her :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...