Annie Skrevet 6. august 2007 #2161 Del Skrevet 6. august 2007 Har med meg mobilen til en hver tid. Natt og dag, og venter på sms sånn at jeg kan få sladra her inne Nå er graviditeten snart over og du kan kose deg med miraklet! :rødme: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 #2162 Del Skrevet 6. august 2007 Hei hei, vennen Jeg er og klar any time Hvordan er formen i dag?? stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2007 #2163 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg kan jo ikke vite hvem Impala har hatt seg med! Jeg tipper på en gutt 1. september, så du får knipe igjen en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2164 Del Skrevet 6. august 2007 37 uker allerede?? Tiden går jammen det fort!!!! Er det ikke deilig å tenke på at nå kan h*n bare komme og faktisk være klar for vår verden? Jeg ble tante den 25 juli, hun kom når hun var 37 uker og 2 dager på vei Så bare begynn å glede deg! Ja, jeg vet at h*n kan komme når som helst, men håper at den holder seg inni magen en stund til iallefall Er enig med Vannmelon ang. sovingen, selv om jeg kan skryte av at vi sov til halv ti idag alle tre! Men vanligvis er vi oppe litt foer det, da. Lykke til i innspurten, snart er du mamma!! Takk for det Jeg har også bare tenkt på sjukehusbagen, men i går mente sambo det var på tide å pakke, så jeg får vel følge ordre . Han hadde nemlig ikke så lyst til å gjøre det . Gratulerer så mye med 37 uker. Nå kan både knøttet ditt og Trollet mitt komme uten at det blir for tidlig :juhu: Ja det er godt å tenke på at hvis de skulle finne på å komme snart, så er de "ferdige" Har med meg mobilen til en hver tid. Natt og dag, og venter på sms sånn at jeg kan få sladra her inne Nå er graviditeten snart over og du kan kose deg med miraklet! :rødme: :juhu: Det er bra du er klar! Hei hei, vennen Jeg er og klar any time Hvordan er formen i dag?? stor Fint at du også er klar. Formen er fin Jeg tipper på en gutt 1. september, så du får knipe igjen en stund til Det er notert. Tror ikke h*n har tenkt å komme riktig enda nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2165 Del Skrevet 6. august 2007 Idag har jeg hatt besøk av en kollega med en 4 måneder gammel sønn. Var første gangen jeg så ham faktisk (vi jobber ikke sammen til daglig), og han var jo kjempesøt, og så utrolig rolig og snill Tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg hver dag som helst nå kan få møte den lille i magen, føler meg jo ikke høygravid Tenker faktisk mye mer på tiden etter fødselen, når vi sitter der med ett lite barn som er totalt avhengig av oss, enn jeg gjør på selve fødselen. Den får bare komme og gå som den vil. Mange ganger tenker jeg på om vi virkelig er klare for dette, men det er vi nok Endelig kom det hit også, selv om det er noen skyer innimellom, men det gjør ikke noe. Har sittet ute i nesten hele da, mest under en parasoll da, men har da fått litt sol på kroppen også Kan ikke si annet enn at jeg er generelt veldig varm (mye mer enn vanlig), men jeg klager ikke. Eneste er at det er vanskelig å sove på natta, så får vurdere å flytte ned i 1. etasje, der er det ikke like varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2166 Del Skrevet 6. august 2007 Da skal jeg gå og lese litt mer Harry Potter, og se litt nyheter etterhvert. Er så varmt her oppe nå, at jeg gidder rett og slett ikke å sitte her lengre. Får heller komme innom litt tidligere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 6. august 2007 #2167 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg vil gjerne tippe! 23. august også tror jeg det er ei lita jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 #2168 Del Skrevet 6. august 2007 Hei hei vennen De har meldt varmere utover uka tror jeg, så tror bare du får ha isvann og parasoll klar til resten av uka og Fikk plutselig en jentefeeling her, så jeg tipper jente 20 august Har en second dato hvis det skulle hende du gikk over Ha en strålende kveld. Hilse mannen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. august 2007 #2169 Del Skrevet 7. august 2007 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. august 2007 #2170 Del Skrevet 7. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2171 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg vil gjerne tippe! 23. august også tror jeg det er ei lita jente. Det er notert Hei hei vennen De har meldt varmere utover uka tror jeg, så tror bare du får ha isvann og parasoll klar til resten av uka og Fikk plutselig en jentefeeling her, så jeg tipper jente 20 august Har en second dato hvis det skulle hende du gikk over Ha en strålende kveld. Hilse mannen stor Tror ikke de har meldt varmere utover uka, det skulle vel bli mer ustabilt, og det betyr vel regn Datoen har jeg notert før, kjønn er herved notert Håper du får en fin dag! Det tror jeg nok at jeg får Hei, hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2172 Del Skrevet 7. august 2007 I natt sov jeg i ett strekk fra kl 23 til kl 05 Det må være første gang på lenge. Men ble liggende lenge våken etter at mannen hadde reist da... Det var veldig varmt på soverommet når vi la oss, så jeg trodde ikke jeg skulle få sove, men tok en litt kald dusj like før jeg la meg, så kanskje det var det som gjorde utslaget I ettermiddag skal jeg klippe meg, og det trengs. Herregud som håret har vokst i sommer. Det skal bli deilig å få tynnet og formet det litt Og i kveld skal jeg på kino og se Harry Potter filmen sammen med en venninne Det gleder jeg meg virkelig til. Ellers så ser det ut til at det skal bli en fin dag idag også, så skal sette meg ut etter at jeg har tatt en liten runde her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2007 #2173 Del Skrevet 7. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2174 Del Skrevet 7. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2175 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Har tatt knekken på 5 mygg på soverommet nå, og alle hadde spist godt av oss i løpet av natten Finnes ikke noe som er så irriterende som mygg som suser rundt ørene når man skal sove! Endret 7. august 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2007 #2176 Del Skrevet 7. august 2007 Har faktisk ikke sett noen mygg her oppe, hverken på soverommet eller andre steder. Men jeg traff på noen grådige eksemplarer på søndagstur i Nordmarka... *klør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2177 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Har faktisk ikke sett noen mygg her oppe, hverken på soverommet eller andre steder. Men jeg traff på noen grådige eksemplarer på søndagstur i Nordmarka... *klør* Med alt regnet som har vært på Østlandet i sommer så har de jo hatt perfekte klekkemuligheter da. Men de er ikke så store i år som de var for ett par år siden, da var de gedigne. Endret 7. august 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2178 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Funker ikke smilyene nå eller?? Jo de gjør jo det. Hvorfor ville ikke vises i forrige innlegg da?? Og ja koden var riktig. Endret 7. august 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2007 #2179 Del Skrevet 7. august 2007 Fordi du skrev at du skulle klippe deg, så fikk jeg jammen bestilt frisørtime jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. august 2007 #2180 Del Skrevet 7. august 2007 Har tatt knekken på 5 mygg på soverommet nå, og alle hadde spist godt av oss i løpet av natten Finnes ikke noe som er så irriterende som mygg som suser rundt ørene når man skal sove! Husker eksen, Prinsessa og jeg var i syden for 8 år siden. Da var hun 2 år og fikk 98!!! myggestikk bare i ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå