Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så teit at IKEA ikke kan reservere til kunder, risikerer jo bare bomtur på bomtur :sur:

Kos deg i helgen, med eller uten nett :klem:

Skrevet
lei av Ikea? Er det mulig? :ler:

Men jeg forstår jo at det irriterende når man ikke får tak i det man skal ha. Går det ikke an å sjekke varestaturs på nett?

Har sjekket varestatus flere ganger, og de skulle ha det inne. Fant nå ut at de hadde flyttet det til ett annet sted, så da har de sikkert hatt den jæ.... hylla hver gang vi har vært der :frustrert:

:fnise:

Nett er viktigere enn telefon ja!! :Nikke:

Ha en god helg vennen! :klem:

Nett er absolutt viktigst!

Hei hei, vennen !! :)

Sjekk dagboka mi...

:juhu: :juhu:

stor :klem:

Takk for at du opplyste meg på sms :hoppe:

Har du begynt å tenke på sjukehusbagen?

:klem:

Ja, jeg har tenkt på den, men ikke gjort noe mer.

:hoppe: Sykehusbag!!! :hoppe:

Jeg sier bare en ting: Morgenkåpe!!!

Og ammeinnlegg. (OK, det ble to)

Og såre brystvorter-krem. (og det ble tre)

Alle de tre tingene har jeg tenkt på ja :)

Ha en fin helg vennen! :klem:

Takk for det :)

Det er så teit at IKEA ikke kan reservere til kunder, risikerer jo bare bomtur på bomtur :sur:

Kos deg i helgen, med eller uten nett :klem:

Det er kjedelig med bomturer ja.

Skrevet

Da fikk vi endelig tak den hylla til badet på Ikea. Det viste seg at den hadde flyttet plass, og det stod det jo ingenting om, så da har de sikkert hatt den hele tiden :sur:

Har fått satt den opp, og selv om badet vårt er lite, så syns jeg den gjorde seg der :)

Idag har vi vært å kjøpt kommode på Skeidar, så da er alle møbler som vi skal ha til babyen i hus :)

Så da er det plass til å legge vekk nyvaskede barneklær :)

Var da så fint vær tidligere idag, men :sol: og greier, men det skyet til, og blåser endel, så håper på bedre vær i morgen. Hadde tenkt å grille scampi og kamskjell idag, men det er stor mulighet for at jeg tar og steker de i grillstekepanna istedet.

Skrevet

37 uker alt :overrasket:

Og jeg har ikke tippet enda..

*tenker*

31. august kommer gutten deres Impala ;)

Skrevet

Jeg vil også tippe!

Hmm...

Tipper 5.september, og at det blir en gutt. :)

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

WOW, 37 uker!!! Gratulerer!! :hoppe:

Det betyr at lille baby er ferdig og kan komme når som helst!!! :)

Skrevet

37 uker :hoppe:

En eller annen gang i løpet av de neste fem ukene er du mamma, Impala, tenk på det. Nå har dere maks fem søndager igjen bare dere to! Fem søndager dere kan sove så lenge dere vil hele natta og gjerne hele dagen også. Nyt det, det kommer ikke igjen på noen år, selv om alternativet virkelig er verdt det.

Lykke til i innspurten - jeg følger med :klem:

Skrevet

Kos dere masse på en av disse siste søndagene alene!

Det er så sprøtt at babyen snart er ute. Tida har gått så fort!

Stor :klem: til Impalamor! :)

Skrevet
WOW, 37 uker!!! Gratulerer!! :hoppe:

Det betyr at lille baby er ferdig og kan komme når som helst!!! :)

Ja, den kan den jammen :)

37 uker :hoppe:

En eller annen gang i løpet av de neste fem ukene er du mamma, Impala, tenk på det. Nå har dere maks fem søndager igjen bare dere to! Fem søndager dere kan sove så lenge dere vil hele natta og gjerne hele dagen også. Nyt det, det kommer ikke igjen på noen år, selv om alternativet virkelig er verdt det.

Lykke til i innspurten - jeg følger med :klem:

Kos dere masse på en av disse siste søndagene alene!

Det er så sprøtt at babyen snart er ute. Tida har gått så fort!

Stor :klem: til Impalamor! :)

Innom med en helgehilsen!

Håper dere koser dere med søndagen :klem:

Det gjør vi :)

Skrevet

Når vi stod opp i dag var det sol og fint, men det tok jammen meg ikke lange tida før det skyet helt over. Så denne tropevarmen de har drevet og meldt tror jeg må ha reist ett helt annet sted enn hit iallefall :sur:

I går vasket mannen sin bil, og idag har vi tatt min. Han vasket og jeg spylte av på utsiden, men jeg tok hele innsiden selv. Ble litt sliten ja, men jammen trengtes det også!

Nå driver mannen min og maler den veggen vi byttet i fjor. Vi malte to strøk i fjor også, men siden den står i sola mye av dagen så er det greit å ta ett strøk til for å mette ordentlig med maling.

Jeg tror ikke jeg orker å gjøre mer idag, bortsett fra å lage mat da. Men det er egentlig ganske vanskelig å la være også, men det er jo ingenting som brenner egentlig så :sjenert:

Skrevet

Leste akkurat i VG at godværet ikke er avlyst, så da er det jo håp :ler:

Godt at jeg har "fri" :)

Mini har vært veldig aktiv noen timer nå, i går var h*n heller rolig, så det varierer veldig. Kommer vel en på akkurat hvordan h*n ligger også. Uansett godt å kjenne at det er liv inni der, og så lenge jeg får sove godt om natta, så klager jeg ikke :)

Nå tror jeg at jeg skal gå og lese litt. Har akkurat begynt på Harry Potter bok nr.6. Fant ut at det kunne være greit å lese den også før jeg gyver løs på nr. 7.

Skrevet (endret)

37 uker allerede?? Tiden går jammen det fort!!!!

Er det ikke deilig å tenke på at nå kan h*n bare komme og faktisk være klar for vår verden?

Jeg ble tante den 25 juli, hun kom når hun var 37 uker og 2 dager på vei ;) Så bare begynn å glede deg! :klem:

Endret av Jerle
Skrevet

Er enig med Vannmelon ang. sovingen, selv om jeg kan skryte av at vi sov til halv ti idag alle tre! :hoppe: Men vanligvis er vi oppe litt foer det, da.

Lykke til i innspurten, snart er du mamma!!

Skrevet

Jeg har også bare tenkt på sjukehusbagen, men i går mente sambo det var på tide å pakke, så jeg får vel følge ordre :ler:. Han hadde nemlig ikke så lyst til å gjøre det :ler:.

Gratulerer så mye med 37 uker. Nå kan både knøttet ditt og Trollet mitt komme uten at det blir for tidlig :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...