Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kos deg med HP5. Jeg leste nr 5 og 6 nå før bok 7 og filmen til bok 5. Var en stund siden de var lest sist.

Har ikke mye igjen nå :)

Syns det er greit å oppdatere seg litt før en skal se filmen.

Her er det også grått i dag, men de meldte soool og fint vær fra fredag og gjenom hele helga. Håper det slår til!! :hoppe:

Det håper jeg også, for det har jammen meg ikke vært noe fint vær på lenge nå.

Jeg har nettopp sjekka ( i går) og funnet ut at jeg har de fem første bøkene og de fire første filmene. Dvs at jeg må ut på jakt etter bok nr 6 i engelsk pocketversjon.

Den har de helt sikkert på alle bokhandler også nå. Jeg kjøpte den siste boka gjennom bokklubben, var billigere enn i butikken :)

Hei hei, vennen :)

Tenk at vi er inne på august allerede :juhu: Jeg er klar som bare det !! Telefonen min er alltid fullada og rett ved siden av :)

Så bra det endelig blir litt :sol: Litt dumt jeg skal jobbe i helgen da, men men. Dere som har vært hjemme i kalde norge hele juli er virkeli fortjent litt godvær nå :)

Ha en fantastisk dag, lykke til hos legen :)

stor :klem:

Det er godt å høre at du er klar :)

Tror ikke det blir noe action på en stund enda da.

Ja nå føler jeg at vi trenger litt godvær ja. Dere fikk vel nesten nok varme i syden kan jeg tenke meg.

Håperogsåpååfåmeldingnårfødselenerover..... :sjenert:

Det skal du ikke se bort i fra at du får :)

Lykke til hos legen i dag

:klem:

Takk, det gikk fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legetimen gikk helt strålende, alle prøver var kjempefine og blodtrykket ligger på samme nivå som før.

Måtte stikke i fingeren for å måle blodprosenten, og jeg syns faktisk det er bedre å ta blodprøve jeg, men det er da fort gjort likevel. Og som hun legesekretæren sa, du slipper jo ikke unna :ler:

Fikk se mini på UL igjen også da :hoppe:

Alt så fint ut, og den ligger med hodet ned og ryggen utover som før. Ikke det at jeg trodde h*n hadde flyttet seg heller da :ler:

Legen målte hodet, og da skulle ejg være 37 + 5 +- 10 dager, og det er jo 36 +5 idag, så det er jo innenfor den marginen. Pulsen lå på 146 slag. Første gang jeg har fått høre hva den har ligget på tror jeg.

Både jeg og legen glemte sf-målet, så det får vente til jordmortimen om 2 uker.

Skrevet

Så heldig du er som har fått sett knøttet :legrine:. Høres ut som en ganske så normal baby du har inni der, ikke noen superkjempe, slik som Trollet :fnise:. (når Trollet kommer ut er h*n sikkert helt gjennomsnittlig normal i størrelse :ler:)

Skrevet
Så heldig du er som har fått sett knøttet :legrine:. Høres ut som en ganske så normal baby du har inni der, ikke noen superkjempe, slik som Trollet :fnise:. (når Trollet kommer ut er h*n sikkert helt gjennomsnittlig normal i størrelse :ler:)

Tror det er en normal baby ja, har ingen følelse av noen superkjempe :fnise:

Skrevet

Nok varme fikk vi da ikke i syden, det var jo bare en uke. Akkuratt nok for å veie opp det dårlige været her hjemme :ler:

:hoppe: så bra det gikk hos legen i dag. Blir jammen spennende fremover nå :) Ta vare på deg selv nå å nyyyt godværet. Det fortjener du.

stor stor :klem:

Skrevet

Så gøy at du fikk se babyen igjen. Ikke lenge til du får hilse på h*n ordenlig heller nå :klem:

Skrevet (endret)

Sånn for å informere deg også Impala, så er jeg sladris sammen med Liljen :fnise:

:juhu: :hoppe::klem:

Endret av Annie
Skrevet

Nok varme fikk vi da ikke i syden, det var jo bare en uke. Akkuratt nok for å veie opp det dårlige været her hjemme :ler:

:hoppe: så bra det gikk hos legen i dag. Blir jammen spennende fremover nå :) Ta vare på deg selv nå å nyyyt godværet. Det fortjener du.

stor stor :klem:

Bare sola titter ordentlig frem nå så kanskje det blir godvær etterhvert :forvirret:

:vinke:

:vinke:

Så gøy at du fikk se babyen igjen. Ikke lenge til du får hilse på h*n ordenlig heller nå :klem:

Ja det var kjempegøy :)

Gleder meg masse til å møte h*n nå ja!

Sånn for å informere deg også Impala, så er jeg sladris sammen med Liljen :fnise:

:juhu: :hoppe::klem:

Det vet jeg jo det da vettu ;)

Skrevet

Trodde ikke vi hadde nett nå jeg, for det hadde vi ikke i går etter kl 12 en gang. Telefonen var død når jeg skulle ringe til mamma i går, og når vi sjekket pc'en utpå kvelden så nytta det ikke å komme inn.

Men nå funka nettet, selv om telefonen er like død. Skjønner ingenting :klø:

Skulle egentlig ringe Tele2 og høre hva som var galt, men avventer til over helgen nå når det bare er telefonen som ikke virker. Vi har da mobiler!

Skrevet (endret)

Da skal jeg gå og sortere litt mer barnetøy.

Vi har jo fått noe fra broren min, også har vi lånt noe av mannens nevø, i tillegg til at vi har kjøpt noe selv. Må finne en lur måte å merke de på også, slik at jeg vet hvilke vi skal levere tilbake.

Er jo endel gutteklær vi har fått lånt også, og kommer til å vente med å vaske det til jeg ser hva vi får.

I ettermiddag skal jeg møte mannen, og da skal vi enda en tur på IKEA, og nå BØR de ha det vi skal ha, for jeg er lei av å reise dit :sur:

Endret av Impala
Skrevet

lei av Ikea? Er det mulig? :ler:

Men jeg forstår jo at det irriterende når man ikke får tak i det man skal ha. Går det ikke an å sjekke varestaturs på nett?

Skrevet
Det vet jeg jo det da vettu ;)

:fnise:

Trodde ikke vi hadde nett nå jeg, for det hadde vi ikke i går etter kl 12 en gang. Telefonen var død når jeg skulle ringe til mamma i går, og når vi sjekket pc'en utpå kvelden så nytta det ikke å komme inn.

Men nå funka nettet, selv om telefonen er like død. Skjønner ingenting :klø:

Skulle egentlig ringe Tele2 og høre hva som var galt, men avventer til over helgen nå når det bare er telefonen som ikke virker. Vi har da mobiler!

Nett er viktigere enn telefon ja!! :Nikke:

Ha en god helg vennen! :klem:

Skrevet

Hei hei, vennen !! :)

Sjekk dagboka mi...

:juhu: :juhu:

stor :klem:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:hoppe: Sykehusbag!!! :hoppe:

Jeg sier bare en ting: Morgenkåpe!!!

Og ammeinnlegg. (OK, det ble to)

Og såre brystvorter-krem. (og det ble tre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...