Pi@ Skrevet 1. august 2007 #2101 Del Skrevet 1. august 2007 Tenkte på at vi er inne i augst jeg da -tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2102 Del Skrevet 1. august 2007 Tenkte på at vi er inne i augst jeg da -tilbake Sånn å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #2103 Del Skrevet 1. august 2007 Hei Impala! Nå er det på tide med magebilde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2104 Del Skrevet 1. august 2007 Da har jeg fått oppdatert meg sånn rimelig her inne. Skal gå og henge opp dagens første klesvaks, også sette på en til. Må vaske unna sengetøy før jeg kan begynne å vaske barnetøy. Vi skal kjøpe kommode på fredag, så da har jeg plass til å legge det vekk etterhvert også Også håper jeg sola kan titte litt frem nå, for nå har den kommet til verandaen på forsiden av huset, og da kunne jeg jo solt meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #2105 Del Skrevet 1. august 2007 Hvorfor kan ingen dele med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. august 2007 #2106 Del Skrevet 1. august 2007 Du kan få min om du vil. Har ikke bruk for den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #2107 Del Skrevet 1. august 2007 *griper begjærlig* så får vi se om det hjelper noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. august 2007 #2108 Del Skrevet 1. august 2007 Naa er det ikke lenge igjen! Ha en fin dag, haaper solen titter frem igjen! Det er her borte, om det er noen troest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2109 Del Skrevet 1. august 2007 Hvorfor kan ingen dele med meg?? Hadde ingen å dele Du kan få min om du vil. Har ikke bruk for den i dag. Er jo greit med sol selv om man ikke får utnyttet den da. Naa er det ikke lenge igjen! Ha en fin dag, haaper solen titter frem igjen! Det er her borte, om det er noen troest! Nei, nå tror jeg den siste tiden kommer til å gå kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2110 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde akkurat satt meg ute for å lese, da det begynte å småregne, og dette skjedde to ganger på rad!! Men det gikk da an å sitte ute til slutt, selv om sola ikke tittet ordentlig frem. Men det meldes bra vær til helgen da, får håpe det slår til. I morgen tidlig skal jeg til legen for ny kontroll. Antar at alt er bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #2111 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde akkurat satt meg ute for å lese, da det begynte å småregne, og dette skjedde to ganger på rad!! Men det gikk da an å sitte ute til slutt, selv om sola ikke tittet ordentlig frem. Ser ut til at morgendagen blir lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2112 Del Skrevet 1. august 2007 Ser ut til at morgendagen blir lik. Ja jeg så det på værmeldingen Men etter det skulle det bli og sommer :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2113 Del Skrevet 1. august 2007 Da skal jeg gå og lese litt Driver enda på med Harry Potter bok nr. 5 (har lest den før da for noen år siden), men har ikke så mye igjen nå. Har akkurat bestilt den nye også, så da får jeg gyve løs på den når den kommer i posten. Mannen er ute og kjører motorsykkel med en kompis, og heldigvis for dem har det vært oppholdsvær så langt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #2114 Del Skrevet 1. august 2007 Kos deg med HP5. Jeg leste nr 5 og 6 nå før bok 7 og filmen til bok 5. Var en stund siden de var lest sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 #2115 Del Skrevet 1. august 2007 Ja jeg så det på værmeldingen Men etter det skulle det bli og sommer :juhu: Her er det også grått i dag, men de meldte soool og fint vær fra fredag og gjenom hele helga. Håper det slår til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 1. august 2007 #2116 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har nettopp sjekka ( i går) og funnet ut at jeg har de fem første bøkene og de fire første filmene. Dvs at jeg må ut på jakt etter bok nr 6 i engelsk pocketversjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #2117 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har nettopp sjekka ( i går) og funnet ut at jeg har de fem første bøkene og de fire første filmene. Dvs at jeg må ut på jakt etter bok nr 6 i engelsk pocketversjon. Her f.eks. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...5082&rom=MP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. august 2007 #2118 Del Skrevet 1. august 2007 Hei hei, vennen Tenk at vi er inne på august allerede :juhu: Jeg er klar som bare det !! Telefonen min er alltid fullada og rett ved siden av Så bra det endelig blir litt Litt dumt jeg skal jobbe i helgen da, men men. Dere som har vært hjemme i kalde norge hele juli er virkeli fortjent litt godvær nå Ha en fantastisk dag, lykke til hos legen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #2119 Del Skrevet 1. august 2007 Håperogsåpååfåmeldingnårfødselenerover..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. august 2007 #2120 Del Skrevet 2. august 2007 Lykke til hos legen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå