Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg fått oppdatert meg sånn rimelig her inne.

Skal gå og henge opp dagens første klesvaks, også sette på en til. Må vaske unna sengetøy før jeg kan begynne å vaske barnetøy. Vi skal kjøpe kommode på fredag, så da har jeg plass til å legge det vekk etterhvert også :)

Også håper jeg sola kan titte litt frem nå, for nå har den kommet til verandaen på forsiden av huset, og da kunne jeg jo solt meg litt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naa er det ikke lenge igjen! :tommel::popcorn:

Ha en fin dag, haaper solen titter frem igjen! Det er :regn: her borte, om det er noen troest!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ingen dele :sol: med meg?? :grine:

Hadde ingen å dele :sur:

Du kan få min :sol: om du vil. Har ikke bruk for den i dag.

Er jo greit med sol selv om man ikke får utnyttet den da.

Naa er det ikke lenge igjen! :tommel::popcorn:

Ha en fin dag, haaper solen titter frem igjen! Det er :regn: her borte, om det er noen troest!

:klem:

Nei, nå tror jeg den siste tiden kommer til å gå kjempefort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat satt meg ute for å lese, da det begynte å småregne, og dette skjedde to ganger på rad!!

Men det gikk da an å sitte ute til slutt, selv om sola ikke tittet ordentlig frem.

Men det meldes bra vær til helgen da, får håpe det slår til.

I morgen tidlig skal jeg til legen for ny kontroll. Antar at alt er bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat satt meg ute for å lese, da det begynte å småregne, og dette skjedde to ganger på rad!!

Men det gikk da an å sitte ute til slutt, selv om sola ikke tittet ordentlig frem.

Ser ut til at morgendagen blir lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at morgendagen blir lik.

Ja jeg så det på værmeldingen :sur:

Men etter det skulle det bli :sol: og sommer :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå og lese litt :)

Driver enda på med Harry Potter bok nr. 5 (har lest den før da for noen år siden), men har ikke så mye igjen nå. Har akkurat bestilt den nye også, så da får jeg gyve løs på den når den kommer i posten.

Mannen er ute og kjører motorsykkel med en kompis, og heldigvis for dem har det vært oppholdsvær så langt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med HP5. Jeg leste nr 5 og 6 nå før bok 7 og filmen til bok 5. Var en stund siden de var lest sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det på værmeldingen :sur:

Men etter det skulle det bli :sol: og sommer :juhu:

Her er det også grått i dag, men de meldte soool og fint vær fra fredag og gjenom hele helga. Håper det slår til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

Jeg har nettopp sjekka ( i går) og funnet ut at jeg har de fem første bøkene og de fire første filmene. Dvs at jeg må ut på jakt etter bok nr 6 i engelsk pocketversjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, vennen :)

Tenk at vi er inne på august allerede :juhu: Jeg er klar som bare det !! Telefonen min er alltid fullada og rett ved siden av :)

Så bra det endelig blir litt :sol: Litt dumt jeg skal jobbe i helgen da, men men. Dere som har vært hjemme i kalde norge hele juli er virkeli fortjent litt godvær nå :)

Ha en fantastisk dag, lykke til hos legen :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...