Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2081 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tror det blir.... eh.... gutt.. nei jente....eller? :klø: Elle melle..... jente! Eller en sånn Har du problemer med å bestemme deg Du har enda tid til å endre mening da, hvis det skulle bli nødvendig. Ja, det blir nok enten eller.... :ler: Det tror jeg også En grønn ailien mener du !!!! Eller en rosa eller lyseblå... Jeg tipper på ei jente, den............. *tenke* 25. august. Notert
Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2082 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kan jo ikke vite hvem Impala har hatt seg med! Kan du ikke IT kansje? Du mener ET nå ikke sant? Men h*n var jo brun... :klø: Vi så ham ikke som nyfødt da..... Godt poeng! E.T ja det het han ja. Og han var grønn med masse slim når han ble født. ( Er jeg helt sikker på kansje) Da tror jeg vi kan utelukke ET
Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2083 Skrevet 31. juli 2007 Da har jeg vært og levert inn bilder, og de skulle være ferdige om en ukes tid. Har også sjekket om barnevognen vår var kommet, og det var den :juhu: Så da får vi se og få hentet den om ikke så lenge. Var også og tittet på ny radio til bilen. Den jeg har nå er helt håpløs, klarer jo ikke å finne det sterkeste signalet av seg selv, selv om den skal kunne gjøre det, og da blir jeg drittlei. Så nå blir det ny. Mannen har en kompis som får de litt billigere, så vi får se hva han kan få den for. Ellers er formen helt strålende, skulle ønske været var det samme. Eller det er jo varmt, men det er jo ingen sol pga masse skyer
Skravla Skrevet 31. juli 2007 #2084 Skrevet 31. juli 2007 Her er det - er det ikke det hjemme hos deg?
Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2085 Skrevet 31. juli 2007 Her er det - er det ikke det hjemme hos deg? Det er det litt sånn innimellom alle skyene
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. juli 2007 #2086 Skrevet 31. juli 2007 Ble du ikke overrasket over tippinga mi altså?? Da jeg fortalte pappa hvem jeg hadde vært og drukket kaffe med (meldeplikt enda jeg? Neida, bare vanlig konversasjon, - de kjenner jo de fleste venninnene mine så...) så mente han at pappan din er oppvokst i samme bygd som han selv! Jeg går ut fra at han har rett.
Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2088 Skrevet 31. juli 2007 Ble du ikke overrasket over tippinga mi altså?? Da jeg fortalte pappa hvem jeg hadde vært og drukket kaffe med (meldeplikt enda jeg? Neida, bare vanlig konversasjon, - de kjenner jo de fleste venninnene mine så...) så mente han at pappan din er oppvokst i samme bygd som han selv! Jeg går ut fra at han har rett. Det er vel ikke usannsynlig at de er det, ihvertfall ikke hvis bygda begynner på F og slutter på G Verden er ikke stor!! Nei, det viser seg gang på gang at det er den jammen meg ikke
Impala Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2089 Skrevet 31. juli 2007 Da skal jeg gå og begynne litt med middagen tenker jeg. Skal koke poteter og blomkål, lage en hvit saus som jeg heller over, også parmaskinke ved siden av. Er kjempegodt Får se om jeg ikke skal luke litt etter middagen også, for mannen skal helt sikkert klippe plen, og det er jo fint vær og være ute i
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. juli 2007 #2090 Skrevet 31. juli 2007 Det er vel ikke usannsynlig at de er det, ihvertfall ikke hvis bygda begynner på F og slutter på G Da er de nok det! Nam, den middagen høres god ut!
loffen Skrevet 31. juli 2007 #2092 Skrevet 31. juli 2007 Den middagen hørtes kjempegod ut. Det må jeg prøve engang. Her i huset bestemte ungene at vi skulle ha risengrynsgrøt i dag.. Så nå er jeg bare kvalm, og må lage 'ordentlig' mat til kvelds. Jeg tror det blir gutt eller jente, innom en uke før og etter termin.
Skravla Skrevet 31. juli 2007 #2093 Skrevet 31. juli 2007 Den middagen hørtes kjempegod ut. Det må jeg prøve engang. Her i huset bestemte ungene at vi skulle ha risengrynsgrøt i dag.. Så nå er jeg bare kvalm, og må lage 'ordentlig' mat til kvelds. Jeg tror det blir gutt eller jente, innom en uke før og etter termin. Jeg synes risengrynsgrøt er
Eeyore Skrevet 31. juli 2007 #2094 Skrevet 31. juli 2007 Da skal jeg gå og begynne litt med middagen tenker jeg. Skal koke poteter og blomkål, lage en hvit saus som jeg heller over, også parmaskinke ved siden av. Er kjempegodt Får se om jeg ikke skal luke litt etter middagen også, for mannen skal helt sikkert klippe plen, og det er jo fint vær og være ute i Det er skikkelig nam Jeg pleier å lage det med bacon, men sambo synes ikke det er ordentlig mettende middag Ikke at det betyr så mye så sent i svangerskapet, men er ikke parmaskinke spekemat?
Multi Skrevet 1. august 2007 #2095 Skrevet 1. august 2007 God morgen! Hvordan går det med den høygravide?
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2097 Skrevet 1. august 2007 Da er de nok det! Nam, den middagen høres god ut! Den er det, også er det så enkelt! 4 september og jente tipper jeg! Det er notert Den middagen hørtes kjempegod ut. Det må jeg prøve engang. Her i huset bestemte ungene at vi skulle ha risengrynsgrøt i dag.. Så nå er jeg bare kvalm, og må lage 'ordentlig' mat til kvelds. Jeg tror det blir gutt eller jente, innom en uke før og etter termin. Du helgarderer skjønner jeg Jeg synes risengrynsgrøt er Jeg syns også det er godt, men rømmegrøt er bedre Det er skikkelig nam Jeg pleier å lage det med bacon, men sambo synes ikke det er ordentlig mettende middag Ikke at det betyr så mye så sent i svangerskapet, men er ikke parmaskinke spekemat? Ja, det er spekemat, men den hadde ligget i fryseren i over en måned, så da skulle vel eventuelle bakterier være borte håper jeg God morgen! Hvordan går det med den høygravide? Det går helt strålende
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2098 Skrevet 1. august 2007 Ny dag, og når jeg var oppe idet mannen dro (05:30), så var det strålende men nå er det kommet masse skyer igjen Jeg vil ha sol, slik at den bleke kroppen min kan få bittelitt farge om ikke annet! I går fikk vi klipt plen, den ene hekken, luket endel og tatt vekk endel ugress med surrepikk (som mannen min kaller det). Tror jammen meg han fikk noe roundup av naboen også, så da kanskje noe av ugressjungelen vår forsvinner
Pi@ Skrevet 1. august 2007 #2099 Skrevet 1. august 2007 Glemte en ting: Nå er vi inne i terminmåneden :juhu:
Impala Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2100 Skrevet 1. august 2007 (endret) Glemte en ting: Nå er vi inne i terminmåneden :juhu: Det har jeg jo vært ett par dager allerede jeg da :juhu: Endret 1. august 2007 av Impala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå