Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tippeliste ja!

Jeg tipper 1 september. Da har søsteren min bursdag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TIPPELISTE :gravid:

18. august: Skravla

20. august: Liljen, iss

21. august: shatika

23. august: Amadea

25. august: Jerle

26. august: smile

27. augsut: UL-termin, Dallandra Darcy, Isdronningen

28. august: Multitasking, Holly Hobbie

29. august: menstermin, Pi@

30. august: Vannmelon, La Traviata31. august: Toblerone

1. september: Annie, Daria

2. september: Eeyore

4. september: MrsP, Kylling

5. septemer: Bippe

8. september: angelou

:babygutt: Pi@, Dallandra Darcy, Isdronningen, Holly Hobbie, Toblerone, Bippe, Daria, La Traviata

:babyjente: Vannmelon, iss, Skravla, shatika, MrsP, Jerle, Annie, Kylling, Amadea, Liljen, smile, angleou, multitasking

Endret av Impala
Skrevet

Jeg tør nesten ikke tippe, jeg er jo helt uvitende. Men jeg sier 28. august.

Hva får vinneren? Være den første til å se bildet av småen? ;)

Skrevet

Tippeliste allerede? Så fort tiden går :) Og bare en måned igjen til termin, jo. Dette må jeg være med på, selv om jeg ikke er god på sånt. Tipper 30. august. Og hvis du ikke vet hva det blir allerede, og jeg har oversett noe, tipper jeg at du får en jente.

Skrevet
Jeg tør nesten ikke tippe, jeg er jo helt uvitende. Men jeg sier 28. august.

Hva får vinneren? Være den første til å se bildet av småen? ;)

Det er notert.

Har ikke tenkt på noe premie :ler:

Tippeliste allerede? Så fort tiden går :) Og bare en måned igjen til termin, jo. Dette må jeg være med på, selv om jeg ikke er god på sånt. Tipper 30. august. Og hvis du ikke vet hva det blir allerede, og jeg har oversett noe, tipper jeg at du får en jente.

Det er notert :)

Skrevet

Å nå blir jeg sur :sur:

Hver gang jeg skal ender signatuern, så blir det masse krøll, og jeg må legge inn alt på nytt, og jeg husker jo ikke hvordan jeg gjør det :sur:

Også jeg som ikke skulle være her inne noe lenge :forvirret:

Skrevet

Tippeliste :hoppe:

Jeg tipper 2. september.

Høres ut som dere har hatt en fin ferie til tross for været :klem:

Skrevet

Nå fikk jeg til signaturen, men hvis det har gått noen forbi huset her når jeg har holdt på, så har de nok blitt skremt av all banninga mi :ler:

Nå skal jeg ta meg en liten matbit, også skal jeg se på opptak av Frustrete Fruer og 24 som jeg har tatt opp mens vi har vært borte.

Også har fått hemoroider :sur:

Mange er det også, og en av de er jævlig vond. OG jeg som håpte jeg skulle slippe. Men de forsvinner vel etter fødselen håper jeg.

Får høre med legen når jeg skal dit på torsdag :forvirret:

Skrevet
Tippeliste :hoppe:

Jeg tipper 2. september.

Høres ut som dere har hatt en fin ferie til tross for været :klem:

Det er notert :)

Ja, ferien har da ikke vært så aller verst.

Skrevet

Hemoroider har en tendens til å komme i forb med fødsel, så det spørs om du ikke har fått de for en stund.. :troest:

Skrevet

Nå ringte akkurat mannen og så at vi var invitert i bursdag til den ene nevøen hans kl 18 idag. De kunne jo ha gitt beskjed litt tidligere da, slik at vi kunne fått kjøpt gave og sånn.

Når jeg tenker meg om så har vi da ikke vært invitert før heller :klø:

De er sikkert bare nysgjerrige på magen og sånn :forvirret:

Skrevet
Hemoroider har en tendens til å komme i forb med fødsel, så det spørs om du ikke har fått de for en stund.. :troest:

Det er vanlig å få det på slutten av graviditeten pga treg mage (noe jeg har), og de skal visstnok forsvinne etter fødselen. Håper jeg iallefall.

Og hvis det er arvelig, så forsvinner de sikkert ikke, for pappa har slitt med det i mange år, og måtte operere til slutt.

Skrevet

Man kan få hemoroider under selve fødselen. Man trykker dem på seg eller noe...

Skrevet

Sånn. Da har jeg lagt over masse bilder på ett par cd'er, så da skal jeg innom Japan Photo i morgen, for de har fremkalling til 0,49 kr per kopi til og med i morgen når man leverer inn over 200 bilder. Må jo være minst 400 bilder jeg har lagt inn nå.

Og fra før av så har jeg til gode å sette inn bilder i album fra år 2000 eller noe, så jeg har litt av en jobb der gitt :forvirret:

Skrevet
Man kan få hemoroider under selve fødselen. Man trykker dem på seg eller noe...

Ja det er mulig.

Skrevet

Jeg kommer ALDRI mer å fremkalle bilder. Har altfor mange liggende allerede. Da er det mer genialt å ha de på en DVD, så kan man vise de frem på TV.

Skrevet

Jøss, mange nye smilyer også jo. Får sjekke dem ut en annen dag, for nå skal jeg logge meg av!!

See you later :vinke:

Skrevet
Jeg kommer ALDRI mer å fremkalle bilder. Har altfor mange liggende allerede. Da er det mer genialt å ha de på en DVD, så kan man vise de frem på TV.

Det er sant det, men det er noe eget med å ha de i album syns jeg.

Skrevet

Tror du får en jente 20.august jeg ;)

Har fremkalt over 400 bilder jeg også nå.... :sjenert: Det er bare siden april :ler: + litt gammelt rask da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...