Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sol:

Jeg bakte forresten middelhavsbrødet i helga, mn jeg brukte kanskje litt litt lite mel for det fløt litt utover. Men det var veldig godt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil være med!!

:vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin::danser::spy:

Skrevet
Jeg vil være med!!

:vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin::danser::spy:

Grådighet straffer seg... :ler:

Skrevet
Grådighet straffer seg... :ler:

:sjenert:

Skrevet (endret)

Party

:vin::danser:

Endret av Skravla
Skrevet

Hei Impala! Jeg hadde ikke fått med meg för i dag at du hadde et space som jeg faktisk hadde tilgang til. :sjenert: Veldig morro å se magebilder og utviklingen! :) Håper du koser deg masse under "innspurten" og slapper av i ferien din. :klem:

Skrevet
Hei Impala! Jeg hadde ikke fått med meg för i dag at du hadde et space som jeg faktisk hadde tilgang til. :sjenert: Veldig morro å se magebilder og utviklingen! :) Håper du koser deg masse under "innspurten" og slapper av i ferien din. :klem:

:overrasket: Det tror jeg at jeg har også! :sjenert::)

(Bare jeg får rota meg på msn en dag så.. Er husets pc ledig så er jeg jo bare her.. :ler: )

Kos deg på ferie! :klem:

Skrevet

Det går faktisk ann å være logga på msn og her samtidig Loffen. :ler:

Skrevet
Det går faktisk ann å være logga på msn og her samtidig Loffen. :ler:

:overrasket:

Eh, ja jeg har jo prøvd, men alt er så tregt og omstendelig og det popper opp alt mulig; msn today og hva faen det heter, og ja usj, jeg får det liksom ikke til.. :ler:

Lover å prøve snart.. :sjenert:

Skrevet

Du kan slå av msn today og mye annet du ikke trenger :) Kan hjelpe deg med det en dag vi er på msn samtidig om du vil.

Skrevet
Du kan slå av msn today og mye annet du ikke trenger :) Kan hjelpe deg med det en dag vi er på msn samtidig om du vil.

:tommelsmil::idesmil:

Takk!

Det hadde vært fint altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...