Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ingen barnehageerfaring, så jeg tror ikke jeg skal komme med noen gode råd. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gråt ikke, men det ble veldig rent hjemme hos meg den første uka! :ler: Klarte ikke sitte stille nei, det ER grusomt men så går det seg til etter en 3-4 uker... Nå trives Skjønningen veldig godt, og tilbakemeldingene jeg får nå er at hun har falt godt til ro! Så det ER faktisk håp for de som er skikkelig mammadalter også :fnise:

Skrevet

De aller fleste slår seg godt til ro, så det er neppe noen grunn til å bekymre seg for Impalille, sikkert verre for mammaen hennes ;)

Skrevet (endret)
*fravær notert*

Godt.

Mammaer trenger også tilvenning. :Nikke:

Det tror jeg også :ler:

Fikk med meg Fornuft og Følelser jeg også. Fiiiine serien.. :rødme:

Skjønner forresten at du gruer deg til hun begynner i barnehagen. Vær forberedt på en tåre eller 10 når du har levert henne... Og da mener jeg DINE tårer.. :fnise::klem:

Er forberedt på noen tårer ja.

:Nikke:

*mimre*

:)

Har ingen barnehageerfaring, så jeg tror ikke jeg skal komme med noen gode råd. :ler:

Råd er da lov å komme emd selv om man ikke har erfaring.

Jeg gråt ikke, men det ble veldig rent hjemme hos meg den første uka! :ler: Klarte ikke sitte stille nei, det ER grusomt men så går det seg til etter en 3-4 uker... Nå trives Skjønningen veldig godt, og tilbakemeldingene jeg får nå er at hun har falt godt til ro! Så det ER faktisk håp for de som er skikkelig mammadalter også :fnise:

Blir ikke så rent hjemme siden vi jobber begge to da, men det går sikkert greit.

De aller fleste slår seg godt til ro, så det er neppe noen grunn til å bekymre seg for Impalille, sikkert verre for mammaen hennes ;)

Det tror jeg også :ler:

Endret av Impala
Skrevet

Fyttikatta som det regna når jeg stod opp :sjokk:

Men nå ser det faktisk ut som det kan komme ett solglimt hvis vi er heldige, så det veksler fort :ler:

Skrevet

Her har sola kommet godt frem allerede. Og bra er det, for poden skal på skogtur og gå langt i dag, med skolen.

Ha en super dag! :klem:

Skrevet

Våknet til :regn:, gikk til jobb i :sol: og det er spådd :regn: igjen i ettermiddag.

Velkommen til høsten...

Skrevet

Her har det regnet masse i natt, men nå er det :sol:

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Her har det bøttet ned siden jeg våknet ihvertfall. Og det ser ut til at det skal fortsette slik resten av dagen ihvertfall. Og nå skal jeg få på meg noe annet enn pysj. Også skal jeg gå en tur til storkiosken for å se om det er noe brød eller baguetter å få kjøpt. :regn:

Skrevet
Her har sola kommet godt frem allerede. Og bra er det, for poden skal på skogtur og gå langt i dag, med skolen.

Ha en super dag! :klem:

:sol: herogså :hoppe:

Våknet til :regn:, gikk til jobb i :sol: og det er spådd :regn: igjen i ettermiddag.

Velkommen til høsten...

Typisk høstvær ja :ler:

Her har det regnet masse i natt, men nå er det :sol:

Ha en fin dag! :klem:

Takk det samme :)

Her har det bøttet ned siden jeg våknet ihvertfall. Og det ser ut til at det skal fortsette slik resten av dagen ihvertfall. Og nå skal jeg få på meg noe annet enn pysj. Også skal jeg gå en tur til storkiosken for å se om det er noe brød eller baguetter å få kjøpt. :regn:

Typisk høstvær hos deg også da.

Skrevet

Hadde planer om å trene i går kveld men avlyste pga at jeg var svimmel. Tok så med meg treningstøy for å dra etter jobb, men jammen er jeg svimmel idag også så det utgår nok en gang :sukk:

Får vel vurdere å ringe legen i morgen hvis det ikke har gitt seg...

Skrevet

Du er da :gravid: ! Impalille skal bli storesøster, og vi skal bli tanter igjen. :bolledeig:

Skrevet

Ekkelt å være svimmel! :kose:

Blodprøve er tingen.

:klem:

Skrevet
Du er da :gravid: ! Impalille skal bli storesøster, og vi skal bli tanter igjen. :bolledeig:

Vel, tror ikke det nei.

Ekkelt å være svimmel! :kose:

Blodprøve er tingen.

:klem:

Avventer linsekontrollen på tirsdag nå. Har en mistanke om at det kan være at de er for svake.

Skrevet

Blir du svimmel av svake linser da?

God morgen forresten :lese:

Skrevet

God morgen! Håper du er bedre i dag. :klemmer:

Skrevet (endret)

God formiddag!

Linsene kan kanskje være årsaken ja. :klem:

Og :kaffekopp:

:fnise:

Endret av loffen
Skrevet
Blir du svimmel av svake linser da?

God morgen forresten :lese:

Vet ikke, men jeg merker at de ikke har riktig styrke iallefall.

God morgen! Håper du er bedre i dag. :klemmer:

Så lang er jeg det iallefall :)

God formiddag!

Linsene kan kanskje være årsaken ja. :klem:

Og :kaffekopp:

:fnise:

Takk :)

Skrevet
<-- Forsyn deg, den andre virker ikke. :sur:

Takk, takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...