Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6501 Skrevet 30. mai 2008 Tror vi har vært veldig heldig med snuppa ja. Er jo stort sett blir og glad, sjelden sur og grinete. Da står det verre til hos naboen ja. Den gutten griner jo hver kveld. Stakkars...
malle Skrevet 30. mai 2008 #6502 Skrevet 30. mai 2008 Uff, så kjedelig. DA er vi heldige og. Her er minsten stort sett bare smil og latter. Sjelden han gråter.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6503 Skrevet 30. mai 2008 Uff, så kjedelig. DA er vi heldige og. Her er minsten stort sett bare smil og latter. Sjelden han gråter. Ja, det må være kjempekjedelig for de. Vi hører det jo dritgodt også, så blir nesten lei meg på deres vegne.
malle Skrevet 30. mai 2008 #6504 Skrevet 30. mai 2008 Så trasig. Kjedelig både for de og dere. Det er ikke morro å høre noen gråte, og ihvertfall ikke spedbarn.
Daria Skrevet 30. mai 2008 #6505 Skrevet 30. mai 2008 Søster hadde kolikkbarn. Det var visst slitsomt...
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6506 Skrevet 30. mai 2008 Så trasig. Kjedelig både for de og dere. Det er ikke morro å høre noen gråte, og ihvertfall ikke spedbarn. Det er stille nå, så han har sikkert sovna. Søster hadde kolikkbarn. Det var visst slitsomt... Det kan jeg tenke meg ja.
malle Skrevet 30. mai 2008 #6507 Skrevet 30. mai 2008 Kolikk er slitsomt. Snuppa hadde det. Det ver VELDIG slitsomt.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6508 Skrevet 30. mai 2008 Kolikk er slitsomt. Snuppa hadde det. Det ver VELDIG slitsomt. Har ikke sjangs til å prøve å forestille meg hvordan det er en gang.
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6509 Skrevet 30. mai 2008 Har krøpet inn fra terassen. PC'n min trengte strøm, også begynte det å bli litt kjøligere å sitte ute faktisk. Gidder jo ikke ta på meg mer klær
Loevinna Skrevet 30. mai 2008 #6510 Skrevet 30. mai 2008 Derfor heter hun Impala vettu! Eh... er det et motorsykkelmerke eller noe slikt kanskje..? Har ikke peiling på slikt jeg Har krøpet inn fra terassen. PC'n min trengte strøm, også begynte det å bli litt kjøligere å sitte ute faktisk. Gidder jo ikke ta på meg mer klær Måtte du krype også? ha en god helg!
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6511 Skrevet 30. mai 2008 Eh... er det et motorsykkelmerke eller noe slikt kanskje..? Har ikke peiling på slikt jeg Måtte du krype også? ha en god helg! Nei, det ett bilmerke, vistnok. Jeg trodde det bare var noen dyr nedi afrika jeg da Jepp, lavt under taket her Takk det samme
Impala Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6512 Skrevet 30. mai 2008 Nå kom mannen hjem, så da skal jeg være sosial resten av kvelden. Får se om jeg gidder å ta meg en dusj. Tipper at det blir utsatt til i morgen tidlig.
Loevinna Skrevet 30. mai 2008 #6513 Skrevet 30. mai 2008 Nei, det ett bilmerke, vistnok. Jeg trodde det bare var noen dyr nedi afrika jeg da Jepp, lavt under taket her Takk det samme Aha! da har jeg lært meg noe nytt i dag også
loffen Skrevet 30. mai 2008 #6514 Skrevet 30. mai 2008 Jeg som trodde Impala var et motorsykkelmerke! Lillegutt hadde kollikk og det er helt grusomt! Ha en kjempefin helg!
Impala Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6517 Skrevet 1. juni 2008 Jeg som trodde Impala var et motorsykkelmerke! Lillegutt hadde kollikk og det er helt grusomt! Ha en kjempefin helg! Nei, Impala er ikke ett mototsykkelmerke. Mitt tidligere brukernavn derimot, var det Kan tenke meg det var grumsomt med kolikkbarn ja Heiann
Impala Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6518 Skrevet 1. juni 2008 For ett utrolig herlig sommervær :-D Har jo ikke tid, eller lyst, til å sitte foran pc'n når det er sånn. Men kan jo hende jeg rekker innom fra jobb nå fremover Men det vet jeg jo ikke før jeg får begynt igjen. Har jo fått ny sjef, og det ryktes at møteaktiviteten har tatt seg opp, men det byr seg sikkert noen muligheter. Gleder meg egentlig til å begynne på jobb igjen, men jeg tror det blir veldig uvant. Merker at jeg begynner å bli litt lei av å ha hovedansvaret for snuppa nesten hele tiden, skal nok bli godt at mannen får prøvd seg litt nå noen uker. Har jo gått hjemme i 10,5 måneder også, så er jo helt ute av morgenrutinene iallefall, så må beregne god tid på morgenen i starten. Men det er nok ikke noe problem å komme seg opp, for snuppa våkner sikkert tidlig for mat, og da er det ikke sikkert det er noen vits i å legge seg igjen. Så jeg regner egentlig med å være på jobb ihvertfall til kl 07. Idag har vi både gått tur og vært på sykkeltur. Gåturen var for å få henne til å sove, og sykkelturen var trim for oss. Snuppa klagde litt, men det var nok pga at det var varmt. Men det gikk bra da
iss Skrevet 1. juni 2008 #6519 Skrevet 1. juni 2008 Er ganske lei av å ha hovedansvaret jeg også, selv om vi er hjemme begge to. Tror at KI hadde hatt godt av å ha hovedansvaret over lengre tid her og... Selv om han er hjemme og ser så tror jeg det hadde vært annerledes om han hadde følt det på kroppen selv....
Daria Skrevet 1. juni 2008 #6520 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til med jobb-retur -det må jo bli litt av en overgang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå