Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror vi har vært veldig heldig med snuppa ja. Er jo stort sett blir og glad, sjelden sur og grinete.

Da står det verre til hos naboen ja. Den gutten griner jo hver kveld. Stakkars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig. DA er vi heldige og. Her er minsten stort sett bare smil og latter. Sjelden han gråter.

Skrevet
Uff, så kjedelig. DA er vi heldige og. Her er minsten stort sett bare smil og latter. Sjelden han gråter.

Ja, det må være kjempekjedelig for de. Vi hører det jo dritgodt også, så blir nesten lei meg på deres vegne.

Skrevet

Så trasig. Kjedelig både for de og dere. Det er ikke morro å høre noen gråte, og ihvertfall ikke spedbarn.

Skrevet

Søster hadde kolikkbarn. Det var visst slitsomt...

Skrevet
Så trasig. Kjedelig både for de og dere. Det er ikke morro å høre noen gråte, og ihvertfall ikke spedbarn.

Det er stille nå, så han har sikkert sovna.

Søster hadde kolikkbarn. Det var visst slitsomt...

Det kan jeg tenke meg ja.

Skrevet

Kolikk er slitsomt. Snuppa hadde det. Det ver VELDIG slitsomt.

Skrevet
Kolikk er slitsomt. Snuppa hadde det. Det ver VELDIG slitsomt.

Har ikke sjangs til å prøve å forestille meg hvordan det er en gang.

Skrevet

Har krøpet inn fra terassen. PC'n min trengte strøm, også begynte det å bli litt kjøligere å sitte ute faktisk. Gidder jo ikke ta på meg mer klær :fnise:

Skrevet
Derfor heter hun Impala vettu! :)

Eh... er det et motorsykkelmerke eller noe slikt kanskje..? :sjenert:

Har ikke peiling på slikt jeg :vetikke:

Har krøpet inn fra terassen. PC'n min trengte strøm, også begynte det å bli litt kjøligere å sitte ute faktisk. Gidder jo ikke ta på meg mer klær :fnise:

Måtte du krype også? :overrasket:

ha en god helg! :klem:

Skrevet
Eh... er det et motorsykkelmerke eller noe slikt kanskje..? :sjenert:

Har ikke peiling på slikt jeg :vetikke:

Måtte du krype også? :overrasket:

ha en god helg! :klem:

Nei, det ett bilmerke, vistnok. Jeg trodde det bare var noen dyr nedi afrika jeg da :ler:

Jepp, lavt under taket her :fnise:

Takk det samme :)

Skrevet

Nå kom mannen hjem, så da skal jeg være sosial resten av kvelden. Får se om jeg gidder å ta meg en dusj. Tipper at det blir utsatt til i morgen tidlig.

Skrevet
Nei, det ett bilmerke, vistnok. Jeg trodde det bare var noen dyr nedi afrika jeg da :ler:

Jepp, lavt under taket her :fnise:

Takk det samme :)

Aha! :idesmil: da har jeg lært meg noe nytt i dag også ;)

Skrevet

Jeg som trodde Impala var et motorsykkelmerke! :klaske:

Lillegutt hadde kollikk og det er helt grusomt!

Ha en kjempefin helg! :klemmer:

Skrevet
Jeg som trodde Impala var et motorsykkelmerke! :klaske:

Lillegutt hadde kollikk og det er helt grusomt!

Ha en kjempefin helg! :klemmer:

Nei, Impala er ikke ett mototsykkelmerke. Mitt tidligere brukernavn derimot, var det ;)

Kan tenke meg det var grumsomt med kolikkbarn ja :klem:

:klemmer:

:klemmer:

:vinke:

Heiann :)

Skrevet

For ett utrolig herlig sommervær :-D

Har jo ikke tid, eller lyst, til å sitte foran pc'n når det er sånn. Men kan jo hende jeg rekker innom fra jobb nå fremover :sjarmor:

Men det vet jeg jo ikke før jeg får begynt igjen. Har jo fått ny sjef, og det ryktes at møteaktiviteten har tatt seg opp, men det byr seg sikkert noen muligheter.

Gleder meg egentlig til å begynne på jobb igjen, men jeg tror det blir veldig uvant. Merker at jeg begynner å bli litt lei av å ha hovedansvaret for snuppa nesten hele tiden, skal nok bli godt at mannen får prøvd seg litt nå noen uker.

Har jo gått hjemme i 10,5 måneder også, så er jo helt ute av morgenrutinene iallefall, så må beregne god tid på morgenen i starten. Men det er nok ikke noe problem å komme seg opp, for snuppa våkner sikkert tidlig for mat, og da er det ikke sikkert det er noen vits i å legge seg igjen. Så jeg regner egentlig med å være på jobb ihvertfall til kl 07.

Idag har vi både gått tur og vært på sykkeltur. Gåturen var for å få henne til å sove, og sykkelturen var trim for oss. Snuppa klagde litt, men det var nok pga at det var varmt. Men det gikk bra da :)

Skrevet

Er ganske lei av å ha hovedansvaret jeg også, selv om vi er hjemme begge to. Tror at KI hadde hatt godt av å ha hovedansvaret over lengre tid her og... :fnise: Selv om han er hjemme og ser så tror jeg det hadde vært annerledes om han hadde følt det på kroppen selv....

Skrevet

Lykke til med jobb-retur -det må jo bli litt av en overgang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...