Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6401 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa sov til kl 05 idag, fikk pupp og sov til 07. Nå er hun trøtt igjen, men vil ikke sove. Ingen av oss skjønner hva dette er for noe. Men vi har slitt de to siste kveldene også, og det har endt med at mannen har vugget/bært henne i søvn. Tror hun har vært overtrøtt pga lite søvn på dagen. Men hva skal man gjøre når hun ikke vil sove på dagen da? her idag. Har tenkt oss en tur på loppemarked etterhvert. Når er jo helt avhengig av av snuppa.
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6404 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa sovna etter pupp i 10-tia. Virker som hun kanskje driver og finner ut at hun skal endre sovemønster på dagtid. For hvis det hadde vært magen eller tenner ville hun jo sutre ellers også tenker jeg. Har slutta å regne da, men er grått enda. Håper det blir bedre. Når snuppa våkner drar vi på loppemarked
iss Skrevet 24. mai 2008 #6405 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa sov til kl 05 idag, fikk pupp og sov til 07. Nå er hun trøtt igjen, men vil ikke sove. Ingen av oss skjønner hva dette er for noe. Men vi har slitt de to siste kveldene også, og det har endt med at mannen har vugget/bært henne i søvn. Tror hun har vært overtrøtt pga lite søvn på dagen. Men hva skal man gjøre når hun ikke vil sove på dagen da? her idag. Har tenkt oss en tur på loppemarked etterhvert. Når er jo helt avhengig av av snuppa. Snuppa sovna etter pupp i 10-tia. Virker som hun kanskje driver og finner ut at hun skal endre sovemønster på dagtid. For hvis det hadde vært magen eller tenner ville hun jo sutre ellers også tenker jeg. Har slutta å regne da, men er grått enda. Håper det blir bedre. Når snuppa våkner drar vi på loppemarked Skulle til å skrive det samme, at det virker som hun endrer mønster. Det fant vi ut her også, vi slet med soving på dagtid. Hun ville ikke. Nå har vi skjønt at selv om hun er trøtt betyr det nødvendigvis ikke at hun får sove. Hun justerte seg til en dupp om dagen for ganske lenge siden, og før det var det to korte. Jeg synes også det er rart at de ikke vil sove når de er trøtte, men men. Her i huset betyr ikke lenger trøtthet=sove. Man glemmer lissom at de ikke er små babyer som sover når som helst når de er trøtte. De er blitt store, og jeg slet iallefall med å venne meg til endret søvnmønster....
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6406 Skrevet 24. mai 2008 Skulle til å skrive det samme, at det virker som hun endrer mønster. Det fant vi ut her også, vi slet med soving på dagtid. Hun ville ikke. Nå har vi skjønt at selv om hun er trøtt betyr det nødvendigvis ikke at hun får sove. Hun justerte seg til en dupp om dagen for ganske lenge siden, og før det var det to korte. Jeg synes også det er rart at de ikke vil sove når de er trøtte, men men. Her i huset betyr ikke lenger trøtthet=sove. Man glemmer lissom at de ikke er små babyer som sover når som helst når de er trøtte. De er blitt store, og jeg slet iallefall med å venne meg til endret søvnmønster.... Det er utrolig rart at de ikke vil sove når de er trøtte ja. Snuppa har jo vært greit sånn en stund nå, men de siste dagene har ikke vært så greie. Men den ene duppen hun har hatt på dagtid siste dagene har jo vært på mellom 2 og 3 timer, og det var jo like mye hun sov når hun sov 2, og noen ganger 3 dupper, så det holder tydeligvis. Bare vi ikke får for mye tull når vi legger henne om kvelden så... Og jeg tror også at hun fremdeles er en liten baby
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6407 Skrevet 24. mai 2008 Fant ingenting spennende på loppemarkedet. Kunne helt sikkert kjøpt noe ja, men det var liksom ingenting som falt helt i smak. Det vi savna var bøker, det var det ikke der. Og guri meg så mye ræl som folk kvitter seg med
Loevinna Skrevet 24. mai 2008 #6408 Skrevet 24. mai 2008 Har ikke noe fornuftig å si om dette babysnakket, men kan iallefall legge igjen spor etter meg
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6409 Skrevet 24. mai 2008 Har ikke noe fornuftig å si om dette babysnakket, men kan iallefall legge igjen spor etter meg Alltid koselig med spor
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6410 Skrevet 24. mai 2008 Driver å baker en kaketing. Fant en oppskrift i ett Allers hjemme hos mamma. Limebiter heter det, og jeg er veldig spent på hvordan det smaker. Når snuppa har lagt seg skal vi spise middag, og drikke rødvin, også blir det vel å se på MGP tenker jeg
Skravla Skrevet 24. mai 2008 #6411 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje jeg skal finne frem en rødvin til i kveld. :klø:
Impala Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6412 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje jeg skal finne frem en rødvin til i kveld. :klø: Godt det når det er litt ruskete vær ute syns jeg.
Loevinna Skrevet 24. mai 2008 #6413 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har kjøpt meg øl til i kveld jeg da... fikk plutselig vanvittig lyst å det da jeg var innom butikken i går
Impala Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6418 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har kjøpt meg øl til i kveld jeg da... fikk plutselig vanvittig lyst å det da jeg var innom butikken i går Øl er også godt Fyllesvin!!! Hvordan ble limebitene? *sulten* De var gode, men mektige. Og litt uvant med syrlig kake, og ikke søt. Skåler fremdeles i
Impala Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6419 Skrevet 25. mai 2008 Fikk bare med med de 13 første i MGP i går For da fant snuppa ut at hun skulle være våken en stund. Vi prøvde å roe henne inne hos oss, og hun slutta å grine, og begynte istedet å herje rundt. Fant da ut at vi fikk forsøke å legge henne i sin egen seng igjen. Men da var det grining igjen. Holdt på i 45 min før vi ga etter, og hun fikk pupp. Virka ikke spesielt sulten, men spiste litt. Og når jeg la henne da (i 24-tia), så roa hun seg og sovna. Håpte da at hun skulle sove til ca 7.Men neida, kl 05 var det tid for mer pupp, før hun sov til 07. Fint vær idag da Skal ut å sykle en tur etterpå. Har kjøpt sykkelvogn til snuppa, så det blir spennende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå