Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blir vel stillere og stillere på kg utover nå. Blir bare igjen oss uten veranda og hage. :sukk: (og uten et liv :ler:)

Har hverken hage eller veranda eller nett... :sukk: Vi får få oss et sommer-liv istedet :idesmil:

:hoho: Den beste feilen var jo DENGETØY, da :legrine: Jeg har så livlig fantasi at jeg absolutt ser det for meg :rulle:

Auauau... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: Den beste feilen var jo DENGETØY, da :legrine: Jeg har så livlig fantasi at jeg absolutt ser det for meg :rulle:

Stakkar Noen... :skratte:

Skrevet

Sommer-liv høres ut som en bra deal Daris......

Og jeg må si at jeg er glad jeg hadde eget sengetøy, hvis loffen bruker DENGETØY. Kanskje derfor hun aldri får lagt seg om kvelden. :idesmil:

Skrevet
Sommer-liv høres ut som en bra deal Daris......

Piknik-kurv, tepper, bøker og et passende park med god is-tilgang?

Og jeg må si at jeg er glad jeg hadde eget sengetøy, hvis loffen bruker DENGETØY. Kanskje derfor hun aldri får lagt seg om kvelden. :idesmil:

Neppe det mest fristende å legge seg i nei...

Skrevet
Innom med en :klem: Goey naar de smaa laerer seg noe nytt!

Ja, det er gøy :)

:skratte:

Ikke det at jeg ikke orka å sitere dere andre altså, men jeg følte liksom det gikk i samme duren :fnise:

Skrevet

Har vært og gått tur med barselgruppa. Det er jo supernydelig vær ute da :sol:

Satt ute på verandaen for første gang i år og leste avisen isted. Herlig :)

Snuppa sover dagens andre dupp. Den første var på over 2 timer, denne har nå vart i over 1,5. Og i går ville hun ikke sove. :klø:

Er jo ikke til å bli kloke på disse søte små :ler:

Ikke har hun villet ha noe særlig annet enn pupp idag heller. Får håpe vi får i henne litt grøt til kvelds da.

I kveld skal jeg på spinning. Blir ikke noe i morgen siden svigers kommer, så da får jeg ta det idag istedet for å droppe det helt.

Skrevet

Ble ingen spinning, for mannen kom hjem så seint. Men jeg har fått ryddet endel her hjemme, og vært og handlet, så jeg har uansett ikke sitti på rævva :)

Skrevet

Så flink du er til å trene, selv om du ikke rakk det i dag.

Kanskje du kan motivere oss som trenger et spark bak litt. :sjenert:

Skrevet

Det er nok derfor jeg har lakenskrekk ja. :ler:

Skrevet
Så flink du er til å trene, selv om du ikke rakk det i dag.

Kanskje du kan motivere oss som trenger et spark bak litt. :sjenert:

Klarer jo nesten ikke motivere meg selv nå når det er så fint vær :sjenert;

Det er nok derfor jeg har lakenskrekk ja. :ler:

:ler:

:skratte:

Ha en fin dag Impala.

Takk for det :)

:vinke:

:vinke:

Skrevet

Idag har jeg slitt med at jeg har vært svimmel fra jeg stod opp. Er litt bedre nå da, men var ganske ille en periode. Og da ville jo selvfølgelig ikke snuppa sove, når jeg mest av alt ønsket å slappe av :forvirret:

Men hun sover nå da. Og mens hun har sovet har jeg shinet litt i huset siden svigers kommer idag.

Nå skal jeg sette meg ute i :sol: og slappe av til snuppa våkner. Pc'n må desverre bli igjen inne, for jeg har ikke skjerm som liker sol :sur:

Tror nok jeg blir lite å se her inne frem til etter helgen :opplyser:

Skrevet

Og jeg rakk akkurat å ta på litt solkrem, så våkna snuppa :ler:

Har ikke fått opp parasollen enda, så da må vi være inne :sur:

Skrevet

Om du smører henne med solkrem så kan dere vel være ute? :klø:

Skrevet
Om du smører henne med solkrem så kan dere vel være ute? :klø:

Jo da, men det blir så varmt for henne i solsteiken.

:sol:

:sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...