Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Det blir sikkert kjempedeilig å få bort bjørka. Vi fikk naboen til å felle sitt på 18 meter i fjor, som stod helt inntil vår tomt og gjorde bl.a bilen vår veldig fin...

Det ble sååå lyst og deilig etterpå!

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kos dere.

Jeg vurderte å kjøpe et par øl på vei hjem, men tar det i morgen i stedet. Sikkert ikke lurt med øl i dag og jobbing i morgen..... ikke bra å jobbe i fylla. :ler:

Det smakte kjempegodt med att par små glass med vin ja :)

Men en øl kunne du vel ha kost deg med selv om du skulle på jobb? Du får kose deg med øl i kveld da :-D

Stikker innom på en "god helg-tour* :hoppe:

Takk for det :)

:klem:

Det blir sikkert kjempedeilig å få bort bjørka. Vi fikk naboen til å felle sitt på 18 meter i fjor, som stod helt inntil vår tomt og gjorde bl.a bilen vår veldig fin...

Det ble sååå lyst og deilig etterpå!

:Nikke:

Ja, jeg gleder meg til å få kveldssola litt lengre også :hoppe:

Men det blir nok litt uvant til å begynne med, heldigvis har vi en rad med små furuer i samme området, så innsynet blir ikke noe særlig forandret da.

:kaffekopp:

Takk, det smakte godt :)

Skrevet

Puppespreng :juhu:

Snuppa sov til 05:45 før hun skulle ha mat, og det er jammen meg lenge siden sist!! Forrige natt sov hun til 00:45, så håper vi har begynt en god trend :)

Men sove på dagen er ikke så lett lengre da. Har lagt henne for andre gang nå, og trodde hun sovna, men det høres ikke sånn ut gitt :forvirret:

Mannen og onkelen har fått ned den ene stammen til bjørka, så da er det bare den andre, og vanskeligste igjen. Denne heller inn mot huset, så de må være veldig forsiktige.

Skrevet
:troest:

Kondolerer Impala. :klemmer:

Takk for det malle :klem:

Skrevet

Bjørka er nede, og det gikk bra med huset :juhu:

Og herregud så mye kveldssol vi kommer til å få :sol:

Skrevet

Så deilig med kveldsol. :juhu:

Skrevet

Så deilig det blir med masse kveldssol. :jepp:

Skrevet

Du får virkelig testet den kveldssola i dag hvis det er like fint vær hos deg som hos meg. :)

:klemmer:

Skrevet
Så deilig med kveldsol. :juhu:

JA :juhu:

Så deilig det blir med masse kveldssol. :jepp:

Kjempedeilig :juhu:

Du får virkelig testet den kveldssola i dag hvis det er like fint vær hos deg som hos meg. :)

:klemmer:

Knallvær her også :-D

Skrevet

Har akkurat spist middag, også blir det å slappe av foran tv'n resten av kvelden :)

Skrevet (endret)

Det er jammen lenge siden jeg har fått så mange timer sammenhengende søvn som i natt :-D

Snuppa skulle ikke ha mat før 04:30. Også sov hun til 07:30. Utrolig deilig :juhu:

Har akkurat hentet ned sportsvogndelen fra loftet, og fått montert den sånn som den skal være. Det burde egentlig fulgt med bruksanvisning syns jeg. Men jeg klarte det til slutt :)

Blir spennende å se om hun syns den er ok da. Det blir litt mer utfordring i å kle henne føler jeg, for den er ikke like lun som bagdelen. Men heldigvis er det varmere i lufta nå.

Mannen er ute og driver og rydder opp etter i går, og jeg skal legge sammen noe tøy, og sikkert sette på en ny maskin. Også håper jeg at jeg kan få rakt litt idag også. Må jo være ute når det er så fint vær :sol:

Endret av Impala
Skrevet

Så bra at snuppa begynner å sove mer. :hoppe:

Tidlig oppe idag også?

Ja, jeg vurderte faktisk å stå opp klokka 4. :sjenert:

Gjest Dallandra
Skrevet

:vinke: :kos:

Snuppa er jo straks 8 mnd!! Som tiden flyr!!!

Skrevet

Det er gøy med sportsvogn! :-D

Skrevet
Så bra at snuppa begynner å sove mer. :hoppe:

Ja, jeg vurderte faktisk å stå opp klokka 4. :sjenert:

Ja, det er det :hoppe:

Det var da fryktelig tidlig også da.

:vinke: :kos:

Snuppa er jo straks 8 mnd!! Som tiden flyr!!!

Ja herregud, tiden går alt for fort egentlig :ler:

Det er gøy med sportsvogn! :-D

Gleder oss til å teste. Snuppa må bare våkne først. Har sovet i 2,5 time nå :overrasket:

Skrevet

Har fått lagt sammen to maskiner med tørre klær, og satt på en ny som straks er ferdig. Har også renset komfyren, satt på oppvaskmaskinen og ryddet på soverommet her nede. Vi får besøk av mannens bror på tirsdag, så da er det jo greit at det er nogenlunde ryddig der. V bruker senga der som lagringsplass vi :sjenert:

Håper snuppa våkner snart slik at vi også kan komme oss ut litt i det strålende vårværet :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...