Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lager ukelister jeg da :)

Godt det også da :)

Blir bablinga bare værre :overrasket:

:ler:

:jepp:

Stiller meg i rekken av de som ikke skravler mer enn nødvendig :engel:

Jeg også :fnise:

Mannen har fri i dag :sjarmor:

Betyr det at han tok helgerengjøringa?

Når får dere vite noe ang anken på BHG-plass?

Det har jeg også lurt på!

Å det var det cane-greiene ja.. :ler: Har det gått en hel uke siden jeg klaget på at det ikke var noe på tv?? :dåne: Også glemte jeg charter-feber i dag igjen... :klaske:

Charter-feber kan du se i kveld også - jeg husket det i går!

God morgen - grått og kaldt i dag!

Skrevet
Når får dere vite noe ang anken på BHG-plass?

Innen utgangen av mai.

Er det noe på tv i dag?

*håpefull*

Nei, ikke så veldig mye.

Cane begynner på TV2 nå straks :juhu:

Ser ikke Cane.

Å det var det cane-greiene ja.. :ler: Har det gått en hel uke siden jeg klaget på at det ikke var noe på tv?? :dåne: Også glemte jeg charter-feber i dag igjen... :klaske:

Å, det glemte jeg også :sur:

Jeg også :fnise:

Det har jeg også lurt på!

Charter-feber kan du se i kveld også - jeg husket det i går!

God morgen - grått og kaldt i dag!

Angående barnehageklagen, se svaret jeg ga til Annie.

Grått og litt kaldt her også. Håper tåka letter snart iallefall.

Skrevet

Skikkelig trist vær ute som kamlea allerede har påpekt.

Skal en tur på jobben min idag. De har internmøte fra 9-11 som jeg kan delta på hvis jeg vil. Nå har snuppa akkurat sovnet, så å dra til til kl 9 er uaktuelt, men skal prøve å komme meg dit til kl 10 (hvis jeg har samvittighet til å vekke henne da) for da skal det diskuteres bemanning og oppgaver, og jeg vet at det er ønskelig at jeg kan ta noen andre oppgaver når jeg kommer tilbake, men det har jeg egentlig bestemt meg for at jeg ikke vil!

Skrevet

Glemte å si isted at jeg ga henne litt brødskive etter at vi hadde stått opp, og hun spiste 1/3 av ei halv litt stor skive. Syns det var bra jeg :)

Skrevet

Skal en tur på jobben min idag. De har internmøte fra 9-11 som jeg kan delta på hvis jeg vil. Nå har snuppa akkurat sovnet, så å dra til til kl 9 er uaktuelt, men skal prøve å komme meg dit til kl 10 (hvis jeg har samvittighet til å vekke henne da) for da skal det diskuteres bemanning og oppgaver, og jeg vet at det er ønskelig at jeg kan ta noen andre oppgaver når jeg kommer tilbake, men det har jeg egentlig bestemt meg for at jeg ikke vil!

Viktig å ikke bli pådyttet noe annet når du kommer tilbake!

Glemte å si isted at jeg ga henne litt brødskive etter at vi hadde stått opp, og hun spiste 1/3 av ei halv litt stor skive. Syns det var bra jeg :)

Så flink jente - nå går det rette veien!

Skrevet

Sikkert viktig at du går på det møtet! :Nikke:

Det var da bra med brødskive det! :)

Ha en fin dag. :klemmer:

Skrevet

:Nikke:

Skrevet
Innen utgangen av mai.

Det var lenge til syns jeg..

Her er det nesten sol i dag. Dvs, det var sol litt tidligere, men nå leker den visst gjemsel..

Så greit at du nå kan være med på å forme arbeidsdagen din, når du kommer tilbake :)

Skrevet
Viktig å ikke bli pådyttet noe annet når du kommer tilbake!

Så flink jente - nå går det rette veien!

Blir nok bare tilbake til det jeg gjorde tidligere som jeg egentlig trodde også.

Håper det går rette veien med mat nå ja :)

Sikkert viktig at du går på det møtet! :Nikke:

Det var da bra med brødskive det! :)

Ha en fin dag. :klemmer:

Var ikke så viktig å være på møtet egentlig, men greit likevel.

:Nikke:

Så heldig du var.

Det var lenge til syns jeg..

Her er det nesten sol i dag. Dvs, det var sol litt tidligere, men nå leker den visst gjemsel..

Så greit at du nå kan være med på å forme arbeidsdagen din, når du kommer tilbake :)

Angående barnehage så har de jo en stor kabal som skal gå opp, så skjønner at det kan ta litt tid.

Arbeidsdagen min blir heldigvis lik som når jeg gikk ut i permisjon :)

:vinke:

:vinke:

Skrevet

Ha en kjempfin helg Impala! :klemmer:

Skrevet
Ha en kjempfin helg Impala! :klemmer:

Takk for det loffen :)

Skrevet

Skulle egentlig skrive mer her i går, men så slo snuppa seg vrang og ville ikke sove. heldigvis kom mannen min hjem, så da fikk han jobben med å få henne til å sove mens jeg dro og handlet ;)

Nå har vi akkurat duppet i ett par timer alle tre. Mannen og snuppa ligger fremdeles. Var deilig :)

Hun har begynt å spise oftere på nettene igjen, og når hun da våkner i 06-tia, så blir det litt lite søvn. Så da får man prøve å ta det igjen på dagtid når det går.

Var koselig på jobben i går, og snuppa var supersnill :-D

Hun sutra ikke en eneste gang på de 3 timene vi var der :)

Møtet var greit å være med på, og det med andre oppgaver løste seg uten at jeg trengte å si noe om det. Så da slipper jeg å tenke på at jeg gjøre andre ting enn det jeg gjorde før jeg gikk ut i permisjon :-D

Når snuppa våkner nå skal vi en tur ut for å kjøpe trappegrind og noe annet småtteri. Skal bl.a innom en sportsbutikk for å kjøpe sykkelsko som jeg har prøvd og funnet ok. Håper bare de har igjen min størrelse enda. Var innom der på onsdag og prøvde, men kjøpte ikke da, for jeg hadde ett gavekort på 600 kr på jobben som jeg skal bruke.

Skrevet

Trappegrind og sykkelsko er viktige ting. :Nikke:

Skrevet

Hei vennen! Styrer litt om natta dere også ser jeg..

Håper dere får sove godt i natt da. Ha en fortsatt fin helg. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...