Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble spinning på meg ja, for snuppa var i seng litt over kl 18:30 hun, som vanlig :fnise:

Spinninga var utrolig slitsom. Vet ikke om det skyldes at jeg hadde en dårlig dag, eller om det var det at formen har dalt veldig i påsken. Får vel bekreftet hva det er på onsdag.

Snuppa fikk mat kl 22:30, og da sov hun faktisk til kl 06. Fikk mat igjen og sov til kl 07. Herregud, jeg håper dette fortsette, for jeg blir jo så mye mer uthvilt :)

Har moppet over gulvene her nede der snuppa er mest, også har jeg satt på en maskin med klær. Kl 12 skal vi på trilletur med de andre i barselgruppa. Håper bare det ikke begyner å pissregne da :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg på tur! Regntøy og vogntrekk er tingen. ;)

Skrevet
Kos deg på tur! Regntøy og vogntrekk er tingen. ;)

Har da utstyret i orden må vite, men det er koseligere å gå tur når det er fint vær da.

Skrevet
Har da utstyret i orden må vite, men det er koseligere å gå tur når det er fint vær da.

:Nikke: Helt klart!

Skrevet
Her er det sol i dag. God tur :)

Sol her også nå :)

Skrevet
Sol her også nå :)

Da er den kanskje på vei hit da..... :sol:

Skrevet

Kjempedeilig turvær idag da :-D

Og jammen kom sola frem på slutten også, så kan ikke klage. Vi gikk i nesten 1,5 time, og det var kjempedeilig :)

Ga snuppa litt fruktmos isted, og det gikk ikke sånn kjempebra, men bedre enn før påske, så hun fikk da i seg litt. Blr spennende å se om det går greit å gi henne grøt senere idag da.

Skrevet
Da er den kanskje på vei hit da..... :sol:

Ikke umulig det nei. Men det er noen skyer innimellom også da...

Skrevet

Sola var innom en snartur i stad, før den stakk avgårde igjen.

HA en fin dag Impala :klemmer:

Skrevet

Ser ut i en bakgård jeg... så det er mulig solen har tittet innom uten at jeg oppdaget henne.

Nå skal jeg ta en tur i byen og shoppe litt. Må ha meg ny telefon.... den gamle holder knapt nok til hei og god dag. :ler:

Skrevet
Sola var innom en snartur i stad, før den stakk avgårde igjen.

HA en fin dag Impala :klemmer:

Sola er litt til og fra her også :fnise:

Ser ut i en bakgård jeg... så det er mulig solen har tittet innom uten at jeg oppdaget henne.

Nå skal jeg ta en tur i byen og shoppe litt. Må ha meg ny telefon.... den gamle holder knapt nok til hei og god dag. :ler:

Ny telefon skal jeg også ha når jeg kommer tilbake på jobb. Den jeg har nå driver og slår seg av, og plutselig går det ikke an å hverken ringe med den eller at noen kan ringe til meg. Håpløst. Men jeg bruker den ikke så mye nå når jeg har permisjon da, har da masse andre telefoner her hjemme som funker mye bedre :)

Skrevet

Da skal jeg begynne på middagen. Blir stekte pølser med poteter, kålstuing og løk/buljongsaus (stek løk i buljong).

Skrevet

Jeg skulle ha ny hustelefon jeg da.... og når jeg kom hjem så manglet telefonen, det var bare baseenheten i esken. :skratte: Så jeg må innom i morgen.

Skrevet
Jeg skulle ha ny hustelefon jeg da.... og når jeg kom hjem så manglet telefonen, det var bare baseenheten i esken. :skratte: Så jeg må innom i morgen.

Ny hustelefon må vi også ha. De som er i andre enden påstår at det er ekko :fnise:

Skrevet
Ny hustelefon må vi også ha. De som er i andre enden påstår at det er ekko :fnise:

Min har ikke batterikapasitet igjen den. Selv fulladet, så er den tom på omtrent 5 minutter.

Skrevet
Nå spiste snuppa 4 små t-skjeer med grøt, og det gikk kjempebra :-D

Så da holder det sikkert på å løsne med fast føde. Får fortsette med at mannen min gir på denne tida til hun blir vant til det :)

Så flott at det går bedre med grøten :)

God morgen - jeg er oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...