Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke sånn som regel da, at man må gi seg når NAV har talt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ikke sånn som regel da, at man må gi seg når NAV har talt?

Jo, det er nok det. Men hun var veldig hyggelig og hjelpsom hun jeg snakket med da, og forklarte godt, så jeg kan ikke klage.

Skrevet

Det er rart det, så fort en fødselsperimsjon går! :Nikke:

Skrevet

Ja, fy fader. Og plutselig så skal hun begynne på skolen :sjokk:

Skrevet

Da står potetene til koking. Blir kalkunpanetter idag. Ikke så veldig spennende, men gadd ikke tenke ut noe annet. Hodet er nok litt i påskemodus enda. Slapp jo å tenke på middag en eneste dag.

Hadde egentlig tenkt meg på spinning i kveld også, men nevnte påskemodus gjør at jeg utsetter treninga til uka. Lettere å komme igang når det er ny uke.

Nå sitter snuppa mi i fanget mitt og fiser som en voksen mann :fnise:

Skrevet

Men ikke før snart. :ler:

Da står potetene til koking. Blir kalkunpanetter idag. Ikke så veldig spennende, men gadd ikke tenke ut noe annet. Hodet er nok litt i påskemodus enda. Slapp jo å tenke på middag en eneste dag.

Hadde egentlig tenkt meg på spinning i kveld også, men nevnte påskemodus gjør at jeg utsetter treninga til uka. Lettere å komme igang når det er ny uke.

:hoho:

Skrevet

Leste fødselsdepresjon først jeg. Lurte på hva jeg hadde gått glipp av nå... :ler:

Skrevet

Greit å ha fått det avklart da, surt hvis du hadde hatt riktig mener jeg....

Skrevet
Glemte å si isted at snuppa henger ikke like mye i pupppen lengre da. Med en gang vi reiste nordover fant hun ut at 3-4 timer mellom måltidene er helt greit, og det syns jammen meg jeg også.

:fnise:

Velkommen hjem :)

Skrevet
Men ikke før snart. :ler:

Nei det går jo noen år :ler:

Leste fødselsdepresjon først jeg. Lurte på hva jeg hadde gått glipp av nå... :ler:

Godt at det ikke var depresjon ja.

:fnise:

Velkommen hjem :)

Takk :)

Skrevet

Vi har spist middag, og jeg har fått hengt opp en vask og lagt sammen en som var tørr.

Snuppa koser seg i fanget til pappen sin, og snart skal hun stelles og gjøres klar for senga. Hun er ikke like trøtt idag som i går heldigvis.

Hun har også spist mer idag, så formen hennes er nok bedre selv om hun er litt snufsete og hostete enda.

Og nå driver mannen og sier at han ikke føler seg helt bra. Han har litt feber og det verker i kroppen. Håper bare det ikke er influensa, fir da blir iallefall jeg skikkelig dårlig...

Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden sammen med mannen min.

Skrevet

Håper dere holder dere friske!

Skrevet
Håper dere holder dere friske!

Det gjør jeg og!

Skrevet

En ny strålende dag :-D

:sol: skinner og det er -15 grader ute, og det er skikkelig postkortsteming.

Snuppa er allerede lagt for dagens første dupp. Hun har vært litt våken på morgenen idag, så det er vel det som er grunnen. Ikke noe vits i å holde de oppe når de vil sove.

Når kl blir 08 skal jeg ringe legen for øyekatarren vil ikke forsvinne. Nå har hun fått det på det andre øyet også. Hjalp litt å dryppe med morsmelk, men tydeligvis ikke nok.

Skrevet

Første dupp allerede? :Gjesp: Skulle ønske jeg kunne si det samme. :fnise:

Skrevet
Første dupp allerede? :Gjesp: Skulle ønske jeg kunne si det samme. :fnise:

Ja, idet siste har hun faktisk sovet mye på dagtid.

Skulle være en menneskerett å duppe når man selv ville :fnise:

Skrevet (endret)

Da skal vi til legen 09:30. Ikke vår faste lege da, men det har jo ingen betydning. vil jo bare ha noe mot øyekatarren hennes, og det regner jeg med at alle leger kan fikse :)

Men hun damen jeg snakket med der nede var ikke norsk, og jeg måtte spørre opp igjen hver gang hva det egentlig var hun sa. Og det syns jeg er både flaut og slitsomt. Men det er det sikkert for henne også.

Endret av Impala
Skrevet

:hoho: Så sjarmerende...

Snuppa er allerede lagt for dagens første dupp. Hun har vært litt våken på morgenen idag, så det er vel det som er grunnen. Ikke noe vits i å holde de oppe når de vil sove.

Når våkner hun egentlig, hvis hun dupper igjen så tidlig?

Skrevet

Det går fortere enn du tror :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...